Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy nie chce mi odpalić samochód
Autor Wiadomość
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 16:54   pomocy nie chce mi odpalić samochód

A więc tak jadę sobie moim fiatem zatrzymuje sie na zatoczece i czekam za znajomym co na swiatłach stał a wiec stoje sobie na tej zatoczece biegi na luzie reczny zaciagniety i samochód chodzi i nagle zgasł i kaplica rozrusznik kreci akumulator ok wiem narazie tyle ze prad nie dochodzi ani do swiec ani do tego urzadzenia co ten prad do świec wysyła tam tez pradu nie ma prosze o pomoc przepraszam ze tak moze nie jasno pisze ale dostałem ten samochód od chrzestnej i świetnie się nim jeździ a niewiem co zrobić
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2012, 20:07   

Kurde kolejne wróżenie z fusów :badgrin: Opisz dokładnie jaki silnik, pojemność, moc, gaźnik czy wtrysk, a najlepszy byłby kod silnika spisany z tabliczki pod maską (z prawej lewej strony, koło lampy).
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-03-2012, 20:12   

A jeszcze lepsze byłoby zaprzyjaźnienie się z tym urządzeniem, ponieważ tematów typu nie zapala było mnóstwo.
http://forum.tempra.org/search.htm
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:11   

wiem ze było mnóstwo ale nie znalazłęm nic konkretnego jest to fiat tipo rocznik 92 silnik 1.4 benzyna
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:12   

1.4 benzyna kolego to było kilka modeli :lalala: gaźnik czy wtrysk?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 22:18   

I tak ciagnij za jezyk....kolegoszczepan382, albo poczytaj to forum i zrozum, jak sie tu zadaje pytania, albo zaraz na dzien dobry dostaniesz zakaz pisania na pare dni i bedziesz mial sporo czasu, aby poczytac forum, zaprzyjaznic sie z szukajka....

Posluchaj, wiem, ze auto jest potrzebne i zalezy Ci na szybkim rozwiazaniu problemu. Opisales, w jaki sposob auto zgaslo. Dobrze. Teraz powiedz nam dokladnie jaki masz silnik (tabliczka) i na jakiej podstawie stwierdziles ,ze nie ma pradu? Ktos Ci to sprawdzal? sam sprawdzales? czy cos jeszcze bylo sprawdzane?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
  
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:19   

P.S: kolejnego muszę upominać o profil !?! co to za miejscowość "stg" :badgrin: pisać całe.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 22:20   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
stg
to swoja droga...

_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:20   

maniutek, nie wytrzymał :badgrin: ..... pufff i poszło heheh
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:26   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
co to za miejscowość "stg"

Obstawiałbym na skrót od Stargard Szczeciński
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:38   

Starogard Gdańśki to po pierwsze po 2 jestem pewny ze pradu nie ma az w cewce zapłonowej (sprawdzałęm z tata ) pod szybą jest jeszcze jeden taki moduł wiec przypuszczam ze to jest walnięte
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 22:40   

szczepan382 napisał/a:
Starogard Gdańśki to po pierwsze
to od razu to zmien w profilu
szczepan382 napisał/a:
po 2 jestem pewny ze pradu nie ma az w cewce zapłonowej (sprawdzałęm z tata )

ciesze sie, ale nie przy pomocy samej cewki silnik sie kreci
szczepan382 napisał/a:
pod szybą jest jeszcze jeden taki moduł wiec przypuszczam ze to jest walnięte

prawie wcale to nie wysiada, ten modlu to Digiplex 2

** Dodano: 19-03-2012, 22:41 **
Czy mozesz w koncu napisac nam jaki masz silnik? jak spradziliscie, ze na cwece nie ma pradu? wiesz w ogole, kiedy tam powinien byc prad?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:44   

tak to ten modół wiem ze nie z cewka problem bo wymieniałem na nową i nic nie dało i wiem ze nie ma prady na swiecach cewce i to co jest pomiedzy tym sprawdzalem za pomoca iskry ide spisać z/w
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 22:48   

szczepan382, nic nie zrozumialem z Twojej wypowiedzi. Kolego, to nie jest tak, ze nie interesuje mnie twoj temat, bo tu naprawde kazdemu chcemy pomoc i wlasnie po to jest to forum...ale prosze Cie

1. Jaki masz silnik?
2. Pisz poprawnie budujac zdania
3. Skoro jestes pewnien ze to Digiplex2 (w co watpie) to po co w ogle zakladasz taki temat?

P.s W tym temacie dostales juz 2 ostrzezenia. 3 nie bedzie. Prosze, abys w profilu wpisal pelna nazwe miescowosci, z ktorej pochodzisz !
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 22:57   

tabliczka :

abe e814/1 4 ZFA160000

02650545

motore 160a1.046

wersja 160ad55a

25581906933

o to chodziło innej tabliczki nie ma

** Dodano: 19-03-2012, 22:59 **
a powodem załozenia temaru mysłałem ze moze już miał ktoś taki problem no bo niewiem dlaczego nie dochozi jeszcze ten prąd jeżeli uwazasz ze jest nie możliwe zeby ten modół poszedł
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 23:05   

szczepan382 napisał/a:
160a1.046

czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie?

szczepan382 napisał/a:
a powodem załozenia temaru mysłałem ze moze już miał ktoś taki problem no bo niewiem dlaczego nie dochozi jeszcze ten prąd jeżeli uwazasz ze jest nie możliwe zeby ten modół poszedł

Sluchaj. Czemu nie dochodzi tam prad? Dobre pytanie. Masz jakies odciecie zaplonu? jakis alarm? cos ukrytego? A jesli nawet nie masz badz nie wiesz czy masz to ogladales przewody, czy kiedys tego tam nie bylo? Od tego bym zaczal. O bezpiecznikach i ich przejrzeniu nie musze wspominac. Wierz mi, ze naprawde na palcach jednej reki mozna policzyc ludzi, ktorym Digiplexy popadały. To sie naprawde nie psuje. Bardziej szukalbym jakiejs pier*ol elektrycznej. Mozesz opisac, co krok po kroku diagnozowaliscie z tata?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 23:13   

bezpieczniki sprawdzałęm wszystko ok nastepnie swiece jest ok tylko ze nie ma iskry żadnych alarmów nigdy nie było zadnych dodatków też nie mój dziadek był pierwszym włascicielem
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 23:14   

a po przekreceniu kluczyka swieca Ci sie w ogole kontrolki?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 23:16   

tak Swiecą rozrusznik kreci jeżeli dobrze wszystko nazywam brakuje tego ostatniego etapu tego gdy kreci to zeby zapalił
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-03-2012, 23:17   

Kreci normalnie? rozrzad ok? wałek rozrzadu sie kreci? (mozesz zobaczyc prze wyjecie korka wlewowego od oleju)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 19-03-2012, 23:19   

rozrzad jest ok normalnie kreci tak jak kiedyś
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-03-2012, 06:25   

maniutek napisał/a:
czyli 1,6 na jedno-punktowym wtrysku paliwa Mono-Jetronic (Bosh) oczywiscie OHC. Dobrze mowie?
yyyy.... nie :lalala:

Maniek no co ty przecież wiesz gdzie to mamy ;D

szczepan382, Dla pewności zrób sobie fotki silnika i wklej, bo zawsze coś na oko możemy wyłapać. Nie kiedy głowimy się pół dnia a gość wkleja fotkę i na niej pół elektryki jak spaghetti :badgrin:

Za brak iskry może odpowiadać parę rzeczy. Skoro alarmy immobilizery itp. wykluczyliśmy teraz trzeba będzie przelecieć elektrykę. Zaczął bym chyba od sprawdzenia CPW, bo mam dziwne przeczucie że to. Ostatnio nawet w sejku miałem podobnie. Tyle że siostra zgasiła, po jakimś czasie znowu chciała odpalić i nic. Po zmierzeniu CPW wyszło wielkie nic, trzeba było wymienić i zapalił od pierwszego razu. Też zacząłem od bezpieczników alarmów itd. Dalej do sprawdzenia i pomierzenia cewka czy wytwarza napięcie i iskrę. Możesz sobie profilaktycznie rozpiąć akumulator i przeczyścić klemy oraz sprawdzić klemę masową do bloku silnika. Odkręcić śrubę ze skrzyni wyczyścić wszystko dobrze papierem ściernym. Silnik jak nie będzie miał masy też zgubi iskrę. Do sprawdzenia cewki i CPW trzeba multimetru. Pisz czy masz czy nie bo nie chce się na zaś rozpisywać.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
szczepan382 


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-03-2012, 10:10   

http://images42.fotosik.pl/6/7ee12ed2b8e8a5fe.jpg

bardzo podobnie moze czesci troszke inne ale taki sam układ jak zrobie zdjecia dokłądne to prześle teraz do pracy
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-03-2012, 10:44   

JAM_BELFEGOR, kolega pisał, że cewkę podstawiał inną i to samo ... czujnik położenia wału ? być może ale wtedy na świecach podczas kręcenia rozrusznikiem i tak pojawiała by się iskra tylko w nie właściwych momentach.chociaż tu akurat nie jestem pewny.
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-03-2012, 13:51   

Leśniczy napisał/a:
chociaż tu akurat nie jestem pewny.

wydaje mi sie ze w ogole nie bedzie iskry, bo czujnik nie poda informacji, kiedy ta iskra ma uderzyc....
JAM_BELFEGOR napisał/a:
Maniek no co ty przecież wiesz gdzie to mamy ;D

gamon ze mnie, zle spojrzalem. Wiem wiem gdzie to mamy :)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load