|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
szczotki,regulator ?? |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-09-2009, 12:25 szczotki,regulator ??
|
|
|
wiem że temat był wałkowany milion razy tyle że u mnie problem jest taki że niby wszystko działa a jednak chyba aku jest nie doładowany
kontrolka ładowania nie świeci
napięcie na klemach na zapalonym silniku 14.0V po zapaleniu świateł , włączeniu radia spada do 13,8 czy coś kwalifikuje się już do wymiany ? szczotki , regulator, diody ??
jeśli ktoś ewentualnie by miał gdzieś charakterystykę alternatora w tipo 2.0 8v tzn interesuje mnię na jakich obrotach jaki prąd powinien dawac ?
charakterystykę znalazłem w "download" ale chyba tam są napisane głupoty bo jakoś nie chcę mi się wierzyć w 2.0 jest taki sam alternator jak np w 1.1 czyli 55A. znów nie ma tak charakterystyki jaki prąd występuje na jakich obrotach |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-09-2009, 14:16
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | 2.0 jest taki sam alternator jak np w 1.1 czyli 55A |
z tego co mi wiadomo to mocniejsze alternatory dawali przy klimatyzacji.
Z książki Tipo
wersja 1108 1372 1581 1697-1929 diesel 1929 turbo D.
1756 i.e
prąd
wyjściowy 55A 55A 55A 55A 65A
samochody wyposażone w klimatyzatory posiadają alternatory o prądzie wyjściowym 90A
** Dodano: 29-09-2009, 15:17 **
dla turbo D i 1.8 jest 65 A |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 29-09-2009, 14:45
|
|
|
Luczu napisał/a: |
dla turbo D i 1.8 jest 65 A |
czyli raczej dla 2.0 też będzie 65 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-09-2009, 14:48
|
|
|
Leśniczy, chyba tak bo w sumie 1.8 i 2.0 8v to praktycznie to samo |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 30-09-2009, 09:35
|
|
|
Leśniczy, tak dla 2.0 też jest 65A
alternator pod żadnym względem nie jest taki sam w 1.1 jak w 2.0.Te altki praktycznie różnią się wszystkim.
Mają dwie wspólne cechy:
1.Mają ładować alternator
2.Są w ten sam sposób zbudowane |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|