Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
szczotki,regulator ??
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-09-2009, 12:25   szczotki,regulator ??

wiem że temat był wałkowany milion razy tyle że u mnie problem jest taki że niby wszystko działa a jednak chyba aku jest nie doładowany

kontrolka ładowania nie świeci
napięcie na klemach na zapalonym silniku 14.0V po zapaleniu świateł , włączeniu radia spada do 13,8 czy coś kwalifikuje się już do wymiany ? szczotki , regulator, diody ??

jeśli ktoś ewentualnie by miał gdzieś charakterystykę alternatora w tipo 2.0 8v tzn interesuje mnię na jakich obrotach jaki prąd powinien dawac ?

charakterystykę znalazłem w "download" ale chyba tam są napisane głupoty bo jakoś nie chcę mi się wierzyć w 2.0 jest taki sam alternator jak np w 1.1 czyli 55A. znów nie ma tak charakterystyki jaki prąd występuje na jakich obrotach
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-09-2009, 14:16   

Leśniczy napisał/a:
2.0 jest taki sam alternator jak np w 1.1 czyli 55A


z tego co mi wiadomo to mocniejsze alternatory dawali przy klimatyzacji.

Z książki Tipo

wersja 1108 1372 1581 1697-1929 diesel 1929 turbo D.
1756 i.e

prąd
wyjściowy 55A 55A 55A 55A 65A

samochody wyposażone w klimatyzatory posiadają alternatory o prądzie wyjściowym 90A

** Dodano: 29-09-2009, 15:17 **
dla turbo D i 1.8 jest 65 A
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-09-2009, 14:45   

Luczu napisał/a:

dla turbo D i 1.8 jest 65 A


czyli raczej dla 2.0 też będzie 65
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-09-2009, 14:48   

Leśniczy, chyba tak bo w sumie 1.8 i 2.0 8v to praktycznie to samo
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 30-09-2009, 09:35   

Leśniczy, tak dla 2.0 też jest 65A

alternator pod żadnym względem nie jest taki sam w 1.1 jak w 2.0.Te altki praktycznie różnią się wszystkim.
Mają dwie wspólne cechy:
1.Mają ładować alternator
2.Są w ten sam sposób zbudowane :P haha haha haha
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load