Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
palec i kopułka 2.0
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-05-2010, 15:11   palec i kopułka 2.0

opcji szukaj używałem i jednoznacznej odpowiedzi znaleźć nie mogę.

ogólnie moje tipo zimne odpala od strzała, rozgrzane do 90C stopni również od strzała.
ale kiedy trochę wystygnie powiedzmy ok 60-80C stopni to zapali po 3-4 sek kręcenia albo dopiero za drugim razem ( właściwie za drugim razem zawsze zaskakuje )
wiem że palec i kopułka nie były wymieniane od gdzieś 5-6 lat ( ok 60 000km )

czy w pierwszej kolejności wymienić te rzeczy czy szukać czegoś innego ?

dodam jeszcze że świece wymieniałem ok 2000km temu ( NGK )
zaś kable WN nie były wymieniane od dawna
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 13-05-2010, 17:07   

Leśniczy,

Nie jest to drogie a ma już trochę czasu za sobą więc warto wymienić na pewno nie zaszkodzi.
Bardziej mi to na krokowiec albo cpw wygląda
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-05-2010, 17:57   

krokowiec czyli zawór VAE na pewno nie gdyż całkiem nie dawno go czyściłem :)

palec wymienię jutro
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-05-2010, 18:56   

Leśniczy napisał/a:
wiem że palec i kopułka nie były wymieniane od gdzieś 5-6 lat ( ok 60 000km )

Leśniczy napisał/a:
zaś kable WN nie były wymieniane od dawna

Leśniczy, i Ty to piszesz o swojej super bryczce? nie wierzę
Leśniczy napisał/a:
ogólnie moje tipo zimne odpala od strzała, rozgrzane do 90C stopni również od strzała.
ale kiedy trochę wystygnie powiedzmy ok 60-80C stopni to zapali po 3-4 sek kręcenia albo dopiero za drugim razem ( właściwie za drugim razem zawsze zaskakuje )


miałem to samo,regulator ciśnienia paliwa wymieniłem i problem zanikł
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-05-2010, 21:31   

dziura, nie ukrywam ale z zapłonem nie miałem nigdy jakich kolwiek problemów. a opisan przeze mnie problem to pierwszy objaw, który pokazał się dosłownie 1-2 dni temu dlatego będzie natychmiastowa interwencja z mojej strony :)

i szczerze to ci powiem że dałeś mi do myślenia bo akurat 2-3 dni temu wymieniałem przewód paliwowy łączący regulator z listwą wtrysków .... więc może faktycznie regulator

no cóż jutro wymieniam palec i kopułkę a co dalej zobaczymy

** Dodano: 13-05-2010, 22:37 **
dziura a jeśli mogę spytać to jak doszedłeś że to regulator ? i ile za ile taki kupiłeś ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-05-2010, 20:32   

Miałem przeczucie,że szwankuje i wymieniłem po prostu,miałem taki w garażu to nie było problemu a nowy to nie wiem ile może kosztować,nie wiem nie pytałem :roll:
Tylko Leśniczy, napisałem że miałem takie objawy jak Ty i po wymianie tego problemy umilkły,nawet moja żona to zauważyła ;D ale nie gwarantuję Ci że to będzie to.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-05-2010, 08:41   

jasne rozumiem, ale to chyba będzie regulator bo zauważyłem że jak przekręcę kluczyk, poczekam chwile ( 2-3 sec ) i dopiero odpalę to łapię odrazu. podejrzewam że po tych 3-4 sec nabija odpowiednie ciśnienie do listwy i jest ok.

mam jeszcze takie pytanie.bardzo sie tam nie przyglądałem ale nie widziałem żadnych śrub? regulator jest montowany na wcisk czy jak ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-05-2010, 21:23   

Regulator jest przykręcony na dwie śrubki (M6,klucz 10) od spodu,warto odkręcić cały wspornik,troszkę więcej odkręcania a jednak łatwiej,tylko Ty masz jeszcze łatwiej jak chodzi o dostęp.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-05-2010, 21:36   

na razie regulator zostawiam w spokoju. zauważyłem poważniejszy problem. podczas wymiany jednego z przewodów hamulcowych i dokładnych oględzinach z kanału, zauważyłem że pozostałe przewody idące do tylnych kopyt są lekko nadgnite. nie będę czekał aż zaczną pekać i w poniedziałek wszystkie przewody zostaną wymienione, a kiedy ta sprawa będzie załatwiona wracam do tematu regulatora :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load