|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Falowanie obrotów na zimnym silniku wtrysk 1,6b+gaz |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Majkel
Pomóg³: 1 raz Wiek: 42 Do³±czy³: 11 Sie 2005 Posty: 50 Sk±d: Dêbica
|
Wys³any: 01-09-2005, 19:38 Falowanie obrotów na zimnym silniku wtrysk 1,6b+gaz
|
|
|
Od jakiegos czsu zaczelo mi szwankowac na benzynie przy zapalaniu rano albo falowa³o lub chodzi³o na na oko³o 2000 obr a na gazie jakna razie ok
Na rozgrzanym silniku wszystko myka na benzynie jak trzeba (czujnik cieczy za³orzy³em nowy i nic nie pomog³o ten w kolektorze z nieb kon)¶wiece i kable wysokiego nap ok niedawno zmienione,zaczelo tak sie dziac jak zmieni³em serwo hamulca ta banke na nowa ale to chyba nie ma wp³ywu jedno na drugie tempra 1,6 wtrysk mot159a3048 90r prod digital lpg lowato No to jutro sobota pe³na pracy nic na sile wszystko m³otkiem :lol:ciekawe czy moge za³ozyc weze paliwowe gumowe zbrojone |
|
|
|
|
|
GRAFIT
Pomóg³: 4 razy Wiek: 40 Do³±czy³: 17 Gru 2004 Posty: 719 Sk±d: Poznañ
Województwo: Wielkopolskie
|
Wys³any: 01-09-2005, 19:44
|
|
|
Sprawdz przewody podcisnien , a w szczegolnosci ten ktory idzie do serwa, moze ³apie fa³szywe powietrze i to zak³oca prace. Nie zaszkodzi krokowca namoczyc w nafcie |
_________________ By³a Tempra ga¼nik 1.6 jest BMW coupe 318i
By³o Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
miszko
Pomóg³: 111 razy Wiek: 41 Do³±czy³: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Sk±d: Toruñ
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wys³any: 01-09-2005, 19:48
|
|
|
Rowniez stawiam na problemy z podcisnieniem. Sprawdz wszystkie wezyki i ten biegnacy do serwa jak Grafit wspomnial. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Basteq
Pomóg³: 2 razy Wiek: 45 Do³±czy³: 23 Lis 2004 Posty: 115 Sk±d: £ód¼
Województwo: £ódzkie
|
Wys³any: 02-09-2005, 06:16 Re: Falowanie obrotów na zimnym silniku wtrysk 1,6b+gaz
|
|
|
Majkel napisa³/a: | ... ale to chyba nie ma wp³ywu jedno na drugie ... |
A jednak ma, spróbuj na rozgrzanym silniku i na biegu ja³owym wcisn±æ hamulec - mi obroty spadaj± do 600 z normalnego 800-850.
Sprawd¼ czy dobrze pod³±czy³e¶ przewody podci¶nienia i czy nie s± czym¶ zapchane czy jako¶ tak. |
|
|
|
|
prymus81
Wiek: 43 Do³±czy³: 22 Mar 2005 Posty: 21 Sk±d: Legnica
|
Wys³any: 13-09-2005, 11:47
|
|
|
Wiec jak to w koncu jest:
- czy jesli na biegu jalowym przy wcisnietym pedale hamulca (w moim przypadku rowniez kreceniu kierownica) obroty nieco spadaja oznacza to nieszczelne przewody podcisnienia, czy tez jest to normalny/prawidlowy objaw ??? |
_________________ Tipo 1.6 i.e. 92r kat. + lpg BRC Blitz |
|
|
|
|
czecho
Wiek: 50 Do³±czy³: 23 Lis 2004 Posty: 172 Sk±d: Wroc³aw
Województwo: Dolno¶l±skie
|
Wys³any: 13-09-2005, 12:06
|
|
|
jest to normalne... |
_________________ Tipo 1.6 i.e. suite '94 + LPG BRC
no to nie jest problem... to siê wszystko zg³asza jako usterkê... |
|
|
|
|
prymus81
Wiek: 43 Do³±czy³: 22 Mar 2005 Posty: 21 Sk±d: Legnica
|
Wys³any: 13-09-2005, 20:01
|
|
|
Super - mam jednak prosbe:
niech ktos wreszcie uwidoczni na zdjeciu te przewody podcisnienia ! Wszyscy tylko pisza "to na pewno przewody, wymien przewody..." a tych przewodow jest masa ! Jak pojechalem do Motor-Pol i dopytywalem o przewody podcisnienia, to padlo podstawowe pytanie - ktore dokladnie przewody ?! |
_________________ Tipo 1.6 i.e. 92r kat. + lpg BRC Blitz |
|
|
|
|
radomiak4
Wiek: 54 Do³±czy³: 25 Sty 2007 Posty: 18 Sk±d: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wys³any: 11-02-2007, 11:54
|
|
|
Przyda³yby siê jakie¶ w³a¶nie zdjêcia , ja tak¿e by³bym wdziêczny. |
|
|
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Nie mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjêcia nale¿± do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich tre¶æ. Zabrania siê kopiowania zdjêæ, tre¶ci oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|