|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-09-2007, 12:34 Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V
|
|
|
Witam
Jak wyglada regulator ciśnienia paliwa w silniku 2.0 8V i gdzie się on znajduje i czy mozna regulować cisnienie przez jakieś podkrecanie itp. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-09-2007, 15:24 Re: Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V
|
|
|
GrzesiekK napisał/a: | Witam
Jak wyglada regulator ciśnienia paliwa w silniku 2.0 8V i gdzie się on znajduje i czy mozna regulować cisnienie przez jakieś podkrecanie itp. |
Szukaj po prawej stronie kolektora ssacego, znajduje sie na koncu "listwy paliwowej" zasilajacej wtryski, taki charakterystyczny "grzybek" bardzo podobny do tego co masz z lewej strony kolektora ssacego od EGR'a.
Regulować recznie to raczej ci sie nie uda, jedyne co mozesz sprawdzic to to czy przewod podcisnieniowy idacy na ten regulator od kolektora ssacego nie jest spekany, regulator cisnienia paliwa dziala w ten sposob ze odczytuje na podstawie podcisnienia w kolektorze ssacym obciazenie silnika, przy spekanym wezyku o ktorym wyzej pisalem silnik moze ssac lewe powietrze przez niego co za tym idzie masz zafalszowane obciazenie silnika ktore widzi regulator i przy wiekszych obciazeniach silnika moze cisnienie wtrysku byc troche za male przez co auto nie bedzie mialo pelnej mocy plus moze wiecej palic bo raz ze wtryski przy zaniskim cisnieniu leja i gozej spala sie przez to mieszanka a dwa ze przy za niskim cisnieniu wtrysku i problemach przez to z mieszanka komputer wtryskowy bedzie wydluzal czas wtrysku i poprostu wiecej PB przeleje przez silnik bez potrzeby. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-09-2007, 17:05
|
|
|
a w 1.8 gdzie jest ten regulator pozdrawiam |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-09-2007, 17:13
|
|
|
kro_ma napisał/a: | a w 1.8 gdzie jest ten regulator pozdrawiam |
1.8 8 zaworowy jest oparty na tym samym bloku silnika co 2.0 8V i ma ten sam osprzęt więc szukaj tak jak opisałem.
|
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 10-09-2007, 17:15
|
|
|
GrzesiekK.
Ja mam na nim z góry regulację na srubowkręt. Do czego ona służy jak wkręce do zera to gasnie auto i jak wykręce to też gaśnie. Mechanik mi mówił ze bez tego regulatora można spokojnie jeździć autem. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|