Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V
Autor Wiadomość
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-09-2007, 12:34   Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V

Witam

Jak wyglada regulator ciśnienia paliwa w silniku 2.0 8V i gdzie się on znajduje i czy mozna regulować cisnienie przez jakieś podkrecanie itp.
  
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-09-2007, 15:24   Re: Regulator ciśnienia paliwa 2.0 8V

GrzesiekK napisał/a:
Witam

Jak wyglada regulator ciśnienia paliwa w silniku 2.0 8V i gdzie się on znajduje i czy mozna regulować cisnienie przez jakieś podkrecanie itp.



Szukaj po prawej stronie kolektora ssacego, znajduje sie na koncu "listwy paliwowej" zasilajacej wtryski, taki charakterystyczny "grzybek" bardzo podobny do tego co masz z lewej strony kolektora ssacego od EGR'a.

Regulować recznie to raczej ci sie nie uda, jedyne co mozesz sprawdzic to to czy przewod podcisnieniowy idacy na ten regulator od kolektora ssacego nie jest spekany, regulator cisnienia paliwa dziala w ten sposob ze odczytuje na podstawie podcisnienia w kolektorze ssacym obciazenie silnika, przy spekanym wezyku o ktorym wyzej pisalem silnik moze ssac lewe powietrze przez niego co za tym idzie masz zafalszowane obciazenie silnika ktore widzi regulator i przy wiekszych obciazeniach silnika moze cisnienie wtrysku byc troche za male przez co auto nie bedzie mialo pelnej mocy plus moze wiecej palic bo raz ze wtryski przy zaniskim cisnieniu leja i gozej spala sie przez to mieszanka a dwa ze przy za niskim cisnieniu wtrysku i problemach przez to z mieszanka komputer wtryskowy bedzie wydluzal czas wtrysku i poprostu wiecej PB przeleje przez silnik bez potrzeby.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
kro_ma 



Wiek: 40
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 142
Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-09-2007, 17:05   

a w 1.8 gdzie jest ten regulator pozdrawiam
_________________
Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-09-2007, 17:13   

kro_ma napisał/a:
a w 1.8 gdzie jest ten regulator pozdrawiam


1.8 8 zaworowy jest oparty na tym samym bloku silnika co 2.0 8V i ma ten sam osprzęt więc szukaj tak jak opisałem.

_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-09-2007, 17:15   

GrzesiekK.
Ja mam na nim z góry regulację na srubowkręt. Do czego ona służy jak wkręce do zera to gasnie auto i jak wykręce to też gaśnie. Mechanik mi mówił ze bez tego regulatora można spokojnie jeździć autem.
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-09-2007, 18:31   

Jak skręcasz to zmniejszasz ciśnienie paliwa na listwie, auto dostaje mniej paliwa i gaśnie.
Jak rozkręcasz to zwiększasz ciśnienie paliwa na listwie, auto dostaje za dużo paliwa, jest zalewane i gaśnie.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load