Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Świecenie się kontrolki związanej z wodą w filtrze paliwa td
Autor Wiadomość
batonpl 



Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 20
Skąd: Człuchów
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 01-01-2010, 21:51   Świecenie się kontrolki związanej z wodą w filtrze paliwa td

Witam wszystkich na forum mam prośbe odnośnie jak pozbyc się wody z filtra paliwa. Tipo 1.9 Td. czy trzeba tylko jakimś zaworkiem ją spuścic i po sprawie. Czy odbywa to się w inny sposób???. Jakieś wymiany filtra do tego dochodzą czy też nie koniecznie??? :roll:
     assistance
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-01-2010, 00:54   

batonpl, jeśli się dobrze orientuje to popuszcza się taką nakrętkę pod filtrem i woda ma zlecieć,ale nie jestem pewny w 100% czy aby na pewno.Nigdy nie miałem klekota ;D
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
marchewa 



Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 110
Skąd: Zamość/Złojec
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-01-2010, 09:22   

Wodę spuszcza się korkiem od spodu filtra, w twoim wypadku jest to właśnie czujnik wody, ale ja proponuje od razu zmienić filtr paliwa.
_________________
Frontera A 2.4i LPG 92r.
  
 
 
batonpl 



Wiek: 34
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 20
Skąd: Człuchów
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-01-2010, 20:31   

Tak też było od dołu był przykręcony czujnik, po odkręceniu woda uszła. A zadałem pytanie gdyż bałem się zapowietrzenia ukł. paliwowego. POZDRAWIAM;)
_________________
TiPo 1.9 td zawsze razem;)
     assistance
 
paluch231186 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 126
Skąd: Karłowice
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-03-2010, 18:25   

tez mam tipo 1.9td ale ten zaworek u spodu filtra paliwa to nie czujnik wody w paliwie a podgrzewacz ropy a czujnik wody w paliwie jest w pompie wtryskowej.tak powiedzial mi mechanik z pol-car'u.aha zwroc uwage na przewod ktory wychodzi z tego czujnika bo mi sie przetarl i auto nie chcialo mi odpalic
     assistance   Moneta
 
marchewa 



Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 110
Skąd: Zamość/Złojec
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-03-2010, 18:56   

Pokaż mi ten czujnik, jeden i drugi, bo jak nie zobaczę to nie uwierzę

** Dodano: 08-03-2010, 19:05 **
paluch231186 napisał/a:
aha zwroc uwage na przewod ktory wychodzi z tego czujnika bo mi sie przetarl i auto nie chcialo mi odpalic

Jeśli chodzi ci o "czujnik" przy pompie wtryskowej, to pewnie był elektrozawór
_________________
Frontera A 2.4i LPG 92r.
  
 
 
paluch231186 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 126
Skąd: Karłowice
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-03-2010, 19:19   

mozliwe to moze mechanik sam nie ma pojecia o aucie ale nie wnikam bo mechanika to nie moja mocna strona
     assistance   Moneta
 
marchewa 



Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 110
Skąd: Zamość/Złojec
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-03-2010, 19:32   

Jeżeli miedzy podstawą filtra paliwa a filtrem paliwa masz taki ciemny plastik do którego idą dwa kable to to jest podgrzewacz paliwa, a w podstawie powinien byc czujnik temperatury.
_________________
Frontera A 2.4i LPG 92r.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load