Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z 2.o
Autor Wiadomość
Juves 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 26-02-2010, 19:43   Problem z 2.o

Witam
Mam taki problem w temprze 2.o ... wymienilem: kable,swiece,sonde lambde,czujnik przy wale korbowym kopolke ,palec, wtryski, chodzi tylko na 3 cylindrach jak moze byc przyczyna .... Jest to mozliwe ze modol pod ceka szwankuje,z komputerem sie cos stalo, sanie gdzies lewego powietrza ?Dzis zaczynalem sciagac caly kolektor sacy moze uszczelka pod kolektorem gdzies puscila albo cus? Moze macie jakies propozycje gdzie szukac przyczyny :sciana: ( a sprawdzona szczelnosc i jest dobra) Od jutra bd analizowal ksiazke mam czas do poniedzialku cos wymyslec.....
  
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-02-2010, 21:21   

Jaki przebieg ma auto i czy ma gaz ?
     assistance
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-02-2010, 21:40   

posprawdzaj jak z iskra na kazydm cylindrze jak bedzie za kazdym razem na wszystkch to wtedy trzeba by sprawdzic czy paliwo w kazdy cylinder idzie. Oblokaj ktory cylinder kuleje i wtedy czy jest iskra moze zamiana wtrysku z innego cylindra ,wykluczysz w ten sposob zaplon i wtrysk jezeli to bedzie ok to moze kolektor dolotowy gdzies sie przytkal jakims syfem ?
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 26-02-2010, 22:13   Re: Problem z 2.o

Juves napisał/a:
Witam
wymienilem: kable,swiece,sonde lambde,czujnik przy wale korbowym kopolke ,palec, wtryski, chodzi tylko na 3 cylindrach jak moze byc przyczyna ....

Zamiast wymieniac wszystko po kolei i wydawac pieniądze niepotrzebnie prosciej jest jechac na diagnostyke komputerową ;) jezeli masz gaz to mogło uszkodzic sterownik silnika czy ECU, bez sensu jest wymieniac w ten sposob, jeszcze troche i caly silnik wymienisz. Na kazdym cylindrze masz prawidlowe sprezanie?

** Dodano: 26-02-2010, 22:16 **
I radze sprawdzic ustawienie rozrzadu.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 27-02-2010, 13:21   

A takie jeszcze jedno pytanko tak dzieje ci sie od kupna auta czy bylo ok i ostatatnio odbija autu ?
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Juves 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-03-2010, 19:51   

Dosc dlugo nie pisalem .... ale w samochodzie sciagnolem i zalozylem kolektor sacy (zalozylem uszczelke) wymienilem komputer i modul z cewka...teraz pali na 4 cylindy, ale mam kolejny problem jak wcisne pedal w podloge szybko to samochod sie zadusi i zgasnie.... Co moze byc przyczyna?
  
 
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 06-03-2010, 20:05   

Juves, a masz go na gas bo to ważne :?:
_________________

     Moneta
 
Juves 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-03-2010, 20:07   

Tak jest gaz, ale gaz jest zalozony przez rure dolotowa .... i normalnie jest jak wcisne pedal szybko to sie wkreca nic sie nie dzieje.
  
 
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 06-03-2010, 20:13   

Juves, ja miałem tak samo przez cztery miesiące się wk______em aż znalazłem mechanika co mi super zrobił koszt 30zł wymienił mi częsc elektryczną na regulacje ręczną i jak reką odjoł nie ten samochód musiałbym zejsc do auta i zrobić zdjęcie wtedy byś wiedział ;)

** Dodano: 06-03-2010, 20:40 **
Juves, masz zdjęcie tą czesc zakresloną na biało wymienił mi na drugie bo w środku jest tłoczek i się zawieszał a tam gdzie strzałka to regulacja ręczna niech ci wymieni na takie z regulacją i będzie git

_________________

     Moneta
 
Machello 



Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-03-2010, 09:20   

Gaśnie na Pb czy na LPG bo nie jest to do końca jasne
_________________
TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4
  
 
Juves 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 07-03-2010, 15:45   

Tak sie dzieje tylko na pb
  
 
 
Machello 



Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-03-2010, 21:19   

Jeśli na gazie chodzi dobrze to elementy zapłonu można wykluczyć, z tego co piszesz to rozkręcałeś kolektor dolotowy, posprawdzaj przewody podcisnienia a w szczególności od Map Sensora być może ciągnie gdzieś lewe powietrze
_________________
TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load