|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Za wysokie wskazanie temperatury |
Autor |
Wiadomość |
arti
Wiek: 44 Dołączył: 18 Paź 2006 Posty: 133 Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-06-2008, 21:34 Za wysokie wskazanie temperatury
|
|
|
Wczoraj poświęciłem troche czasu swojemu Tipo 1.4ie i poczyściłem wszystkie wtyki i kabelki dochodzące do czujników.
I mam teraz problem, po tym czyszczeniu wskaźnik pokazuje mi przy jeździe 100st, jak stoje to dochodzi do 120st i załącza się wentylator. Sprawdziłem na postoju jak to jest i jak na wskaźniku było ponad 120st odkręciłem korek, ale nic nieparowało, silnik niewyglądał na specjalnie nagrzany. Sprawdziłem też czy termostat wypuszcza płyn do chłodnicy i tak jest, jak stałem w korku to temp. wachała się 110 do 120st, ale wentylator niedopuszczał do większego nagrzania. Dzień wcześniej było wszystko ok. Wszystko przez to czyszczenie.
Co może być nie tak? Czekam na sugestie.
Szukałem na forum, jedni mówią że czujnik inni że termostat. A co kiedy wszystko jest sprawne? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-06-2008, 22:07
|
|
|
Dobra zagadka, rozumiem ze kolega tylko czyscil styki? nic wiecej? poziom plynu ok? jedyne co moge zaproponowac to dokladnie posprawdzac jeszcze raz te styki i ewentualnie podoginac wsuwki, skoro tylko tam grzebales to wina lezy wlasnie tam. nic wiecej nie ruszales? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-06-2008, 16:21
|
|
|
duży wpływ na czujnik ma masa silnika... |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|