Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Manometr i pomiar!
Autor Wiadomość
tasiorM 



Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 108
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-03-2015, 23:43   Manometr i pomiar!

Czy samodzielny pomiar wykonany takim urządzeniem będzie wiarygodny?

http://allegro.pl/miernik...5153739230.html

Zastanawiam się nad kupnem, bo u mechanika zapłacę podobnie, a tak przynajmniej coś zostanie...
_________________
tasiorM
     assistance   Moneta
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2015, 07:41   

Może i będzie wiarygodny, ale jest mało wygodny! Jeżeli przyłożysz nierówno do gniazda świecy, albo za słabo przyciśniesz - ciśnienie ucieknie ci bokiem .
Dużo lepszym rozwiązaniem są manometry z końcówką wkręcaną w gniazdo świecy, ale są dużo droższe, bo z reguły wyposażone w zestaw 4 -5 końcówek ( różne gwinty, różne klucze )
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
tasiorM 



Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 108
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2015, 15:11   

Rozumiem... Z drugiej jednak strony nie mam pewnosci, ze 'spec' zrobi to dobrze i jemu tez nie ucieknie bokiem. Tak wiec kupic drozsze lub podjechac do takiego, ktory ma wkrecane...
_________________
tasiorM
     assistance   Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-03-2015, 20:02   

My w preacy mamy podobny z taka samą końcówką, i jest wiarygodny, cisnienie nie ucieka bokiem, a jak ucieka to wyraźnie to słychac i pomiar jest powtarzanym, pozatym taki jest szybki bo nie trzeba wkrtęcać i wykręcać za kazdym razem manometru, ja bym kupił taki jak jest na aukcji
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-03-2015, 23:37   

tasiorM, mam identyczny i swietnie sie sprawdza.Kilka silnikow mierzylem i pomiary wychodza ok i sa w 100 proc powtarzalne.Zdecydowanie lepiej uzywa sie z koncowka gumowa niz wkrecana bo szybciej idzie.Lekko dociskasz i nic bokiem nie ucieka bo guma jest stozkowa wiec dobrze sie uklada.Kup i bedziesz zadowolony :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
tasiorM 



Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 108
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-03-2015, 09:19   

O.K., dzieki wielkie!
_________________
tasiorM
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load