|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Manometr i pomiar! |
Autor |
Wiadomość |
tasiorM
Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 108 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-03-2015, 23:43 Manometr i pomiar!
|
|
|
Czy samodzielny pomiar wykonany takim urządzeniem będzie wiarygodny?
http://allegro.pl/miernik...5153739230.html
Zastanawiam się nad kupnem, bo u mechanika zapłacę podobnie, a tak przynajmniej coś zostanie... |
_________________ tasiorM |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-03-2015, 07:41
|
|
|
Może i będzie wiarygodny, ale jest mało wygodny! Jeżeli przyłożysz nierówno do gniazda świecy, albo za słabo przyciśniesz - ciśnienie ucieknie ci bokiem .
Dużo lepszym rozwiązaniem są manometry z końcówką wkręcaną w gniazdo świecy, ale są dużo droższe, bo z reguły wyposażone w zestaw 4 -5 końcówek ( różne gwinty, różne klucze ) |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
tasiorM
Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 108 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-03-2015, 15:11
|
|
|
Rozumiem... Z drugiej jednak strony nie mam pewnosci, ze 'spec' zrobi to dobrze i jemu tez nie ucieknie bokiem. Tak wiec kupic drozsze lub podjechac do takiego, ktory ma wkrecane... |
_________________ tasiorM |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-03-2015, 20:02
|
|
|
My w preacy mamy podobny z taka samą końcówką, i jest wiarygodny, cisnienie nie ucieka bokiem, a jak ucieka to wyraźnie to słychac i pomiar jest powtarzanym, pozatym taki jest szybki bo nie trzeba wkrtęcać i wykręcać za kazdym razem manometru, ja bym kupił taki jak jest na aukcji |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-03-2015, 23:37
|
|
|
tasiorM, mam identyczny i swietnie sie sprawdza.Kilka silnikow mierzylem i pomiary wychodza ok i sa w 100 proc powtarzalne.Zdecydowanie lepiej uzywa sie z koncowka gumowa niz wkrecana bo szybciej idzie.Lekko dociskasz i nic bokiem nie ucieka bo guma jest stozkowa wiec dobrze sie uklada.Kup i bedziesz zadowolony |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
tasiorM
Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 108 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-03-2015, 09:19
|
|
|
O.K., dzieki wielkie! |
_________________ tasiorM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|