|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik |
Autor |
Wiadomość |
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 18:51 Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik
|
|
|
Ciśnienie silnika ile wynosi fabrycznie dla 1.6 gaźnik 93 rok.Robie silnik tzn całą głowice i na dzień dzisiejszy wynosi ; 13,13,13,12
Jest to przed robotą głowicy .Jakie ciśnienie jest ksiązkowe?? |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 19:33
|
|
|
Po masz super problemy z zapalaniem są przy 6
Co masz żle że siegasz do głowicy ,może regulacja zaworów i to wszystko. |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 19:37
|
|
|
Bieże ok 200 gram oleju .W mrozy załatwia swiece i chodzi na 3 garki przy starcie dosc czesto.Poza tym te 200 gram nie ma miejsca bytu w tym silniku .Robie też uszczelniacze zaworów No i planuje głowice żeby był mocniejszy troche |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 20:02
|
|
|
Glowica w samochodzie jest od tego żeby doprowadzać i odprowadzać w odpowiednim czasie mieszaanke i spaliny i zamykać miejsca gdzie one się dostają (gniazda zaworów)
Niewiem jak ci sprawdzali ćiśnienie .Czy stosowali zasadę sprawdzenia zaworów bo po to się mierzy.
Robi się pomiar po wykręceniu świec na wszystkich zapisujesz go .
Następnie wszczykuje się troszkę oleju przez świece i lekko zakręca rozrusznikiem ,Aby olej rozszedł się między pierścieniami i wykonuje sie kolejny pomiar .I wyciąga wnioski:
Jeżeli ciśnienie rośnie to znaczy że pierścienie puszczaja przedmuchują i to one są odpowiedzialne za branie oleju.Niewiem co ma wspólnego zużywające się świece z głowicą.
Taki przedmuch przez uszczelniacze zaworów jest minimalny ,znikomy nie ma go co zasysać .
Oby ten remont pomógł z takim ciśnieniem .Podziel się jak zrobisz.
Ja tego samochodu nie widziałem i trudno diagnozować . |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-03-2005, 20:30
|
|
|
Grafit przeciez ty masz cisnienie bardzo dobre.
Ja mam 9, 9, 9, 10 i mi mechanik powiedzial zebym na razie nie kombinowal bo nie ma sensu.
Jak zejdzie do 7 to moge sie zaczac martwic.
Fakt, ze moj nie bierze oleju, a przynajmniej nie tyle.
Od pazdziernika w ogole nie dolewalem bo prawie nic nie ubylo.
To ze jest slaby tez nie zauwazylem.
A na jakim oleju jezdzisz???
Bo jesli przeskoczyles z minerala na jakis duzo lepszy (np. polsyntetyk o wyzszych parametrach) przy kilku letnim silniku, to jednym z objawow jest wlasnie duze spalanie oleju. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 21:08 Re: Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik
|
|
|
tempra-grafitmetalic napisał/a: | Ciśnienie silnika ile wynosi fabrycznie dla 1.6 gaźnik 93 rok.Robie silnik tzn całą głowice i na dzień dzisiejszy wynosi ; 13,13,13,12
Jest to przed robotą głowicy .Jakie ciśnienie jest ksiązkowe?? |
Masz bardzo dobre ciśnienie, "książkowe" dla stanu normalnego silnika wynosi 9-13 bar |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-03-2005, 21:11
|
|
|
Wiec Grafit u ciebie to bedzie zaplon!!!! |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-03-2005, 09:36
|
|
|
Byłem w aso przed miesiącem i stwierdzili że mam głowice do roboty.Zapłon i gaźnik jest ponoć według nich oki .Nie podważam tego bo oni się troche znają.
Głowice nie robie od tak sobie nie nie .Raz że kopcił czasem ,dwa że zazucał w mrozy swiece olejem!!!!! i dymił!!!! jak był zimny .Po nagrzaniu było ok kłopoty były na zimnym w mrozie.
Przed chwilą silnik został rozebrany na czynik pierwsze i mimo że ciśnienie było ok zużycie wykazują pierscienie jak i na dwóch tłokach rowki pierscieni.Miała być tylko głowica a tu wyszłedł remont silnika:)
[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:09 ]
Już po remoncie na dotarciu
[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:17 ]
[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:18 ]
Widok po złożeniu silnika |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|