Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik
Autor Wiadomość
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-03-2005, 18:51   Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik

Ciśnienie silnika ile wynosi fabrycznie dla 1.6 gaźnik 93 rok.Robie silnik tzn całą głowice i na dzień dzisiejszy wynosi ; 13,13,13,12
Jest to przed robotą głowicy .Jakie ciśnienie jest ksiązkowe??
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-03-2005, 19:33   

Po masz super problemy z zapalaniem są przy 6
Co masz żle że siegasz do głowicy ,może regulacja zaworów i to wszystko.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-03-2005, 19:37   

Bieże ok 200 gram oleju .W mrozy załatwia swiece i chodzi na 3 garki przy starcie dosc czesto.Poza tym te 200 gram nie ma miejsca bytu w tym silniku .Robie też uszczelniacze zaworów 8) No i planuje głowice żeby był mocniejszy troche 8) 8)
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-03-2005, 20:02   

Glowica w samochodzie jest od tego żeby doprowadzać i odprowadzać w odpowiednim czasie mieszaanke i spaliny i zamykać miejsca gdzie one się dostają (gniazda zaworów)
Niewiem jak ci sprawdzali ćiśnienie .Czy stosowali zasadę sprawdzenia zaworów bo po to się mierzy.
Robi się pomiar po wykręceniu świec na wszystkich zapisujesz go .
Następnie wszczykuje się troszkę oleju przez świece i lekko zakręca rozrusznikiem ,Aby olej rozszedł się między pierścieniami i wykonuje sie kolejny pomiar .I wyciąga wnioski:
Jeżeli ciśnienie rośnie to znaczy że pierścienie puszczaja przedmuchują i to one są odpowiedzialne za branie oleju.Niewiem co ma wspólnego zużywające się świece z głowicą.
Taki przedmuch przez uszczelniacze zaworów jest minimalny ,znikomy nie ma go co zasysać .
Oby ten remont pomógł z takim ciśnieniem .Podziel się jak zrobisz.
Ja tego samochodu nie widziałem i trudno diagnozować .
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 29-03-2005, 20:30   

Grafit przeciez ty masz cisnienie bardzo dobre.
Ja mam 9, 9, 9, 10 i mi mechanik powiedzial zebym na razie nie kombinowal bo nie ma sensu.
Jak zejdzie do 7 to moge sie zaczac martwic.
Fakt, ze moj nie bierze oleju, a przynajmniej nie tyle.
Od pazdziernika w ogole nie dolewalem bo prawie nic nie ubylo.
To ze jest slaby tez nie zauwazylem.
A na jakim oleju jezdzisz???
Bo jesli przeskoczyles z minerala na jakis duzo lepszy (np. polsyntetyk o wyzszych parametrach) przy kilku letnim silniku, to jednym z objawow jest wlasnie duze spalanie oleju.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-03-2005, 21:08   Re: Ciśnienie silnika w temprze 1.600 gaźnik

tempra-grafitmetalic napisał/a:
Ciśnienie silnika ile wynosi fabrycznie dla 1.6 gaźnik 93 rok.Robie silnik tzn całą głowice i na dzień dzisiejszy wynosi ; 13,13,13,12
Jest to przed robotą głowicy .Jakie ciśnienie jest ksiązkowe??

Masz bardzo dobre ciśnienie, "książkowe" dla stanu normalnego silnika wynosi 9-13 bar
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-03-2005, 21:11   

Wiec Grafit u ciebie to bedzie zaplon!!!!
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-03-2005, 09:36   

Byłem w aso przed miesiącem i stwierdzili że mam głowice do roboty.Zapłon i gaźnik jest ponoć według nich oki .Nie podważam tego bo oni się troche znają.
Głowice nie robie od tak sobie nie nie .Raz że kopcił czasem ,dwa że zazucał w mrozy swiece olejem!!!!! i dymił!!!! jak był zimny .Po nagrzaniu było ok kłopoty były na zimnym w mrozie.



Przed chwilą silnik został rozebrany na czynik pierwsze i mimo że ciśnienie było ok zużycie wykazują pierscienie jak i na dwóch tłokach rowki pierscieni.Miała być tylko głowica a tu wyszłedł remont silnika:)

[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:09 ]
Już po remoncie na dotarciu

[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:17 ]

[ Dodano: Pon Kwi 04, 2005 21:18 ]
Widok po złożeniu silnika 8)
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load