|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
alternator |
Autor |
Wiadomość |
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 06-04-2008, 19:58 alternator
|
|
|
Siemka.
Mam mały problem a nie moge nac znalezc na forum.
Otóz wczoraj zaczeła mi sie zazyc kontrolka ładowania i rozłsadowuje mi aku, powiem ze rególator zmieniałem nie cały miesiąc temu i dziwne zeby juz padł Powiem ze dzisiaj były momenty kiedy na wysokich obrotach gasła, jak dodaje gazu to kontrolka mruga.
Pomózcie! |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-04-2008, 20:04
|
|
|
Może to być mostek, diody wzbudzenia, ale ładowanie powinno być ok.
Dla pocieszenia powiem Ci, że mi dzisiaj też prawdopodobnie uroczyście padł altek, bo nie mam w ogóle ładowania |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-04-2008, 20:13
|
|
|
mogą być diosy, albo samo uzwojenie na przykład gdzieś zaczęło nagle robić zwarcie do obudowy-masy, obudowa pękła czy cokolwiek innego... przerabiałem wszystko... wielokrotnie;
z doświadczenia powiem Ci tylko - przemyśl 3 razy czy nie warto kupić nowego alternatora i lepiej może nie magneti marelli; jeśli jesteściekaw czemu - poczytaj ostatnie posty o alternatorach; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 06-04-2008, 20:18
|
|
|
A jest jakas mozliwosc sprawdzenia co padło, bo moze to jakas błachostka
unknown, nad nowym oczywiscie myslałem ale niewiem czy w tym miesiącu dam rade finansowo |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:20
|
|
|
egon11, powiem Ci że jak padł mostek i diody rozbierasz to zdało by się zmienić łożyska koszt około 200 dorzucisz jeszcze 100 i masz nowy ze sklepu więc nie wiem czy opłaca się robić no chyba że to jakaś pierdółka a czasem Ci nie szwankuje wsuwka od tego kabelka cienkiego |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:22
|
|
|
luki21, ale jak to ta wsówka to by ładowanie znikło całkiem
W sumie jak ją dzisiaj ruszyłem to na pare minut ładowanie wróciło, a potem znowu klapa |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:26
|
|
|
egon11, może się wyrobiła już albo zaśniedziała i nie styka na razy wymień może pomoże |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-04-2008, 21:34
|
|
|
luki21 napisał/a: | egon11, może się wyrobiła już albo zaśniedziała i nie styka na razy wymień może pomoże |
sluchaj, a jak wygladaja bieznie komutatora? moze sa juz wyryte takie rowki?
ja 3 tygodnie temu to przerabialem , ale za 160zl kupilem alternator po regeneracji, zalozylem i z glowy, tam gdzie je regeneruja wymieniaja mostek z diodami, lozyska, sprawdzaja wirnik, szczotki z regulatorem sa now, wiec rachunek jest prosty. Pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 07-04-2008, 13:04
|
|
|
Kupiłem dzisiaj uzywke od znajomego za 40zł, tylko łozyska troche szumią poza tym jest sprawny, moje pytanie, jakbym łozyska z obudową wziął od mojego |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-04-2008, 16:29
|
|
|
egon11 napisał/a: | Kupiłem dzisiaj uzywke od znajomego za 40zł, tylko łozyska troche szumią poza tym jest sprawny, moje pytanie, jakbym łozyska z obudową wziął od mojego |
40 zl nie majatek, mozesz przelozyc ze swojego, jezeli to bylo w twoim sprawne. Wiesz, zebys za chwile drugiej roboty nie mial, poki masz go na wierzchu to posprawdzaj wszsystko i zakladaj |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 08-04-2008, 10:38
|
|
|
Poskładane i działa Okazało sie ze ten altek którego kupiłem miał połowe czesci nowe
Zobaczymy jak długo pozyje |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-04-2008, 16:43
|
|
|
egon11 napisał/a: | Poskładane i działa Okazało sie ze ten altek którego kupiłem miał połowe czesci nowe
Zobaczymy jak długo pozyje |
no zycze, zeby teraz juz nie sprawial problemow |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|