Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Śruba Regulacji Składu mieszanki
Autor Wiadomość
Michu 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 87
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 26-11-2007, 00:52   Śruba Regulacji Składu mieszanki

Witam szanownych kolegów. Mam takie pytanie jako że przewody od reduktora mam już troszke starawe zakupiłem nowe, no i powstaje pytanie bo instalacje montowali mi delikatnie mówiac partacze, w jakiej odległości od mixera macie śrube regulującą skład mieszanki?? Tak sie zastanawiam czy aby jest w odpowiedniej odległości od mixera, i czy to ma wogóle jakiś wpływ w którym miejscu miedzy reduktorem a mixerem jest ta śruba. Z góry dzieki za odpowiedź i centymetry hehe.
_________________
Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja

Co by nie było zawsze do przodu ...
     assistance
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-11-2007, 07:14   Re: Śruba Regulacji Składu mieszanki

Michu napisał/a:
Witam szanownych kolegów. Mam takie pytanie jako że przewody od reduktora mam już troszke starawe zakupiłem nowe, no i powstaje pytanie bo instalacje montowali mi delikatnie mówiac partacze, w jakiej odległości od mixera macie śrube regulującą skład mieszanki?? Tak sie zastanawiam czy aby jest w odpowiedniej odległości od mixera, i czy to ma wogóle jakiś wpływ w którym miejscu miedzy reduktorem a mixerem jest ta śruba. Z góry dzieki za odpowiedź i centymetry hehe.



Co do odlegołości tej kryzy od reduktora to wszystko jedno, jedyne na co mozesz zwrocic uwage to to zeby odleglosc miedzy reduktorem a mikserem byla jak najmniejsza, zwlaszcza w I generacji wplywa to na spalanie gdyz uklad z krotkim wezem reduktor-mikser ma mniejsza bezwladnosc niz ten sam uklad z 2x dluzszym polaczeniem i pozwala to dokladniej i szybciej reagowac instalacji na zmiany podcisnienia w dolocie wiec i pozwala lepiej dawkowac paliwo co przeklada sie na spalanie.


pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Michu 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 87
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 28-11-2007, 22:30   

Dzieki za odpowiedź, tak dumałem czy jak bede przewody wymieniał to w innym miejscu go nie wstawić, no a długości już nie dam rady bardziej skrócić. Pozdrawiam
_________________
Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja

Co by nie było zawsze do przodu ...
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load