Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z rozrusznikiem
Autor Wiadomość
Diablo 


Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-05-2012, 18:09   problem z rozrusznikiem

mianowicie mam temprę od roku wszystko było w porządku do dziś nie mogę odpalić samochodu kluczykiem rozrusznik zachowuje się jak by dostawał za mało prądu a na krótko pali za raz
_________________
Fiat Tempra 1,6 Typ:159A3.046(P/LPG)/159.AS54A
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 11-05-2012, 18:16   

Diablo, kręci :?: czy ledwo co tak jakby go blokowało czy co inne :?:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Diablo 


Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-05-2012, 18:34   

ledwo słabiutko i odgłos inny a na krótko normalnie odpala nie czaje co się dzieje
_________________
Fiat Tempra 1,6 Typ:159A3.046(P/LPG)/159.AS54A
  
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-05-2012, 19:30   

sprawdź kable + i - do rozrusznika. Na 90% się gdzieś utleniły
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
Wieprz 


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 444
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
Wysłany: 12-05-2012, 06:50   

Miałem podobne objawy. Po odczekaniu tak 15-30 minut zakręcił słabo, jakby wolniej i ciężej, ale zakręcił.
Chciałem sprawdzić szczotki i tulejki, czy nic nie tarło lub nie było zwarcia.
Okazało się, że kabel zasilający nie był dobrze dokręcony do śruby rozrusznika, właściwie był słabo dokręcony, a izolacja końcówki kabla była widocznie nadtopiona i zniekształcona.
Brak dobrego styku powodował mniejszy prąd do rozrusznika, stąd słabe kręcenie, a wzrost temp. wpływał na moje czekanie po każdym zgaszeniu silnika. Na mieście to katorga. ;)
Teraz poprawiłem mocowania, dałem smar miedziowy na wszystkie śruby rozrusznika, poprawiłem też masy w komorze silnika i kręci jak młodzieniaszek. ;) Praktycznie 1-2 sekundy i silnik chodzi.
Powiem za kolegami, sprawdź plusowy przy rozruszniku, sterowanie rozrusznikiem, masę w komorze.
Ewentualnie wyjmij rozrusznik i sprawdź stan szczotek i tulejki.
_________________
Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load