|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Śruba Regulacji Składu mieszanki |
Autor |
Wiadomość |
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-11-2007, 00:52 Śruba Regulacji Składu mieszanki
|
|
|
Witam szanownych kolegów. Mam takie pytanie jako że przewody od reduktora mam już troszke starawe zakupiłem nowe, no i powstaje pytanie bo instalacje montowali mi delikatnie mówiac partacze, w jakiej odległości od mixera macie śrube regulującą skład mieszanki?? Tak sie zastanawiam czy aby jest w odpowiedniej odległości od mixera, i czy to ma wogóle jakiś wpływ w którym miejscu miedzy reduktorem a mixerem jest ta śruba. Z góry dzieki za odpowiedź i centymetry hehe. |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-11-2007, 07:14 Re: Śruba Regulacji Składu mieszanki
|
|
|
Michu napisał/a: | Witam szanownych kolegów. Mam takie pytanie jako że przewody od reduktora mam już troszke starawe zakupiłem nowe, no i powstaje pytanie bo instalacje montowali mi delikatnie mówiac partacze, w jakiej odległości od mixera macie śrube regulującą skład mieszanki?? Tak sie zastanawiam czy aby jest w odpowiedniej odległości od mixera, i czy to ma wogóle jakiś wpływ w którym miejscu miedzy reduktorem a mixerem jest ta śruba. Z góry dzieki za odpowiedź i centymetry hehe. |
Co do odlegołości tej kryzy od reduktora to wszystko jedno, jedyne na co mozesz zwrocic uwage to to zeby odleglosc miedzy reduktorem a mikserem byla jak najmniejsza, zwlaszcza w I generacji wplywa to na spalanie gdyz uklad z krotkim wezem reduktor-mikser ma mniejsza bezwladnosc niz ten sam uklad z 2x dluzszym polaczeniem i pozwala to dokladniej i szybciej reagowac instalacji na zmiany podcisnienia w dolocie wiec i pozwala lepiej dawkowac paliwo co przeklada sie na spalanie.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Michu
Wiek: 37 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 87 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 28-11-2007, 22:30
|
|
|
Dzieki za odpowiedź, tak dumałem czy jak bede przewody wymieniał to w innym miejscu go nie wstawić, no a długości już nie dam rady bardziej skrócić. Pozdrawiam |
_________________ Był Fiat Tempra 1.6SXi.e SW + gaz
Jest Alfa Romeo 155 2.5 V6 92r + sekwencja
Co by nie było zawsze do przodu ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|