|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Święcąca kontrolka aku po wymianie regulatora napięcia |
Autor |
Wiadomość |
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-08-2011, 11:07 Święcąca kontrolka aku po wymianie regulatora napięcia
|
|
|
W tym tygodniu udało mi się nareszcie znaleźć czas, by wymienić regulator napięcia w moim Tipku. Przed wymianą regulatora, kontrolka akumulatora żarzyła leciutko, a obecnie świeci jednostajnie. Dzięki wymianie napięcie się ustabilizowało i już regulator nie przeładowuje akumulatora ; ) Co może być przyczyną świecenia kontrolki aku ? Z góry dzięki wszystkim za udzielone odpowiedzi. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-08-2011, 11:37
|
|
|
maxi, 3 tematy poniżej w tym dziale są dokładnie o tym samym |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-08-2011, 16:37
|
|
|
Wiem, wiem bo nieraz się w tych tematach wypowiadałem ; ) ale nic mi akurat nie odchodzi pod mój przypadek. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 24-08-2011, 13:12
|
|
|
A oglądałeś szczotki?
PS. O ile ci przeładowywał? |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-08-2011, 15:48
|
|
|
tak Wam tylko powiem informacyjnie, że jak robiłem ostatnio pompę wody to przy okazji wyjąłem altka żeby rzucić okiem ile szczotek zostało.
altek BOSCH, szczotek została ok połowa ... po 161 000km. Sądząc po sile docisku i ile się jeszcze schowały przy montażu to do 200 000km powinien spokojnie wytrzymać. Niezłe te altki |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-08-2011, 20:51
|
|
|
Problem rozwiązany ; ) naładowałem aku, który ma już swoje lata i pewnie dlatego stąd takie cyrki, tym bardziej iż regulator dał mu nieźle w kość ; / Wymiana niebawem ; ) |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|