|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Bębny z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2007, 19:43 Bębny z tyłu
|
|
|
Witam, zabralem sie dzisiaj za wymiane szczek hgamulcowych z tylu w temprze. Po zalozeniu tylnych szczek nie moglem zalozyc z powrotem bębna.czy ktos moze znac przyczyne? samoregulator sie jakos ustawia? dodam, ze wszystkie sprzezyny sa zalozone prawidlowo i linka od recznego wyregulowana( pomijam fakt ze reczny nie dziala, ale linka szczęk w zaden sposob nie ciągnie). Pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-12-2007, 19:49
|
|
|
w bębnach jest regulator znajduje się on na górnej części szczęk a wygląda mniej więcej tak
]----------|--[
gdzie ] i [ nakładasz na szczęki a | to nakrętka którą regulujesz rozpiętość
jak przykręcisz to powinno ci wejść |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:17
|
|
|
wiesz, tyle ze ta nakretka byla przykrecona do konca, a mimo to bęben nie pasowal, zabraklo mu jakiegos milimetra...:( Nie wiem czemu, wszsytko wygladalo tak jak narysowales i robilem tak jak mowiles, a mimo to nie dalo sie zalozyc bębna...:( |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:23
|
|
|
maniutek, a jak zmieniałeś szczęki to założyłeś nowe sprężyny?
Ja u siebie miałem taki numer że po założeniu nowych szczęk i skręceniu samoregulatorów bęben z trudem, bo trudem wszedł, ale nie dało się go obrócić i koła się strasznie grzały - więc musiały cały czas trzymać, a niby wszystko było OK. Okazało się, że powodem były właśnie sprężyny, po założeniu nowych problem zniknął |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:25
|
|
|
polansky, nigdy bym o tym nie pomyslal...sprezyny napewno sa stare bo to bylo widac na pierwszy rzut oka....sprobuje kupic nowe sprezyny (o ile mi sie to uda) i napisze czy problem zniknął...tymczasem Panowie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:30
|
|
|
maniutek, właśnie ja też bym na to nigdy nie wpadł gdyby nie to, że jak robiłem u siebie z bębnami to wymieniłem wszystko co można było szczęki, cylinderki, linki zostały tylko samoregulatory które przeczyściłem i działały i właśnie sprężyny, bo nie pomyślałbym że się mogły rozciągnąć. A ponieważ dalej bębny trzymały i nie chciały się dotrzeć więc się wkurzyłem i kupiłem cały zestaw sprężyn i wymieniłem i się zdziwiłem |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:32
|
|
|
polansky napisał/a: | maniutek, właśnie ja też bym na to nigdy nie wpadł gdyby nie to, że jak robiłem u siebie z bębnami to wymieniłem wszystko co można było szczęki, cylinderki, linki zostały tylko samoregulatory które przeczyściłem i działały i właśnie sprężyny, bo nie pomyślałbym że się mogły rozciągnąć. A ponieważ dalej bębny trzymały i nie chciały się dotrzeć więc się wkurzyłem i kupiłem cały zestaw sprężyn i wymieniłem i się zdziwiłem |
hmm...zobaczymy co to da...mam nadzieje ze pomoze. Pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|