|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Schemat przerywacza wycieraczek |
Autor |
Wiadomość |
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-07-2007, 07:28 Schemat przerywacza wycieraczek
|
|
|
Czy ktoś z Was ma takowy?
Nigdzie nie mogę się go doszukać... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 10-07-2007, 08:33
|
|
|
A jest? Są 3 elementy, włącznik wycieraczek, odpowiedni przekaźnik z układem czasowym oraz "odbiorca" czyli silnik wycieraczek. W silniku wycieraczek jest jeszcze mechanizm autowyłączania, w przypadku gdy przekaźnik nie podaje ciągłego impulsu - ta okrągła bieżnia.
Więc jedynie schemat połączeń by się przydał. Czy chodzi Ci o schemat samego przekaźnika czasowego? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-07-2007, 09:48
|
|
|
miszko napisał/a: | Czy chodzi Ci o schemat samego przekaźnika czasowego? | Właśnie o to mi chodzi. Może zdarzy się cud i ktoś to będzie miał... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-07-2007, 15:47
|
|
|
w zasadzie bardzo prosto można by samemu zrobić układ o płynnie regulowanej prędkości pracy wycieraczek, tylko nie wiem (bo prosty układ nie miałby może full dokładności i kontroli) jak to jest z mechaniką wycieraczek - czy gdy dojdą do nazwijmy to położenia '0' czyli leżenie w poziomie a jeszcze np 0,5 sekundy silnik je pociągnie - czy się nie ruszą czy pozostaną w pozycji '0', podobnie ze skrajnym wychyleniem, gdy poza pion, jeszcze dalej odchylą się skrajnie a silniczek jeszcze z 0,5 sekundy chciałby je popchać - czy się nic nie stanie; chodzi mi o to , czy jeśli nie byłoby bieżni i układ taki po prostu zmieniałby polaryzację silniczka na określony czas w każdą stronę to czy po pewnym czasie , przy założeniu niedokładności i braku bieżni silniczka, czy się nie rozjadą i zaczną np czyścić tylko od pół szyby do końca i z powrotem lub od poziomu do pół szyby i z powrotem lub jakoś 'przekręcą'...
bo jeśłi nei to mogę coś na szybko zmyślić do zlutowania i byłoby może lepsiej.... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|