 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Pytanie o podciśnienie |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekr


Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-03-2008, 22:06 Pytanie o podciśnienie
|
|
|
Witam
Do czego powinny iść przewody zaznaczone na czerwono na obrazku? Bo u mnie część nr 10 na rysunku ma jeden z króćcy ułamany i ssie tamtędy powietrze pogwizdując... Drugi idzie tak jak na rysunku do termozaworka. Można to zaślepić czy <b>to</b> podciśnienie jest gdzieś potrzebne?
Dodam że nie mam żadnych Digiplexów, sam gaźnik bez elektroniki(159A2.000).
pozdrawiam i
WESOŁYCH ŚWIĄT:) |
_________________ ____________________
Tipo 1.4
FIAT TIPO. NEE POUR MARQUER SON TEMPS |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2008, 00:59
|
|
|
ZOBACZ SOBIE TU --> http://forum.tempra.org/t...ghlight=#108628 jak nie widać za dobrze to ci cyknę lepsze fotki. Tez mam ten silniczek - 159A2.000 ta rozpiska ni jak się ma do tego co miałem fabrycznie założone ;p stare przewody wymieniłem na nowe tak jak były nic nie przekładałem, silnik działa tak jak powinien. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
krzysiekr


Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-03-2008, 08:49
|
|
|
Dzięki:) Trochę mi to rozjaśniło w głowie. Choć wydawało mi się że ta pompka od tego półautomatycznego ssania powinna być podłączono do termozaworka, a u Ciebie jest wpięta do podciśnienia, ale skoro mówisz, że to działa to zrobię tak samo u siebie
Będę musiał kupić nowe przewody i tą złączke wkręconą w kolektor.
Jeszcze raz dzęki i pozdrawiam:) |
_________________ ____________________
Tipo 1.4
FIAT TIPO. NEE POUR MARQUER SON TEMPS |
|
|
|
 |
akj3


Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 22-03-2008, 09:01
|
|
|
krzysiekr napisał/a: | tą złączke wkręconą w kolektor |
powodzenia. Część jest nieosiągalna. Nowa kosztuje 60zł o ile się znajdzie gdzieś a używanej nie idzie trafić. |
_________________ banda złego |
|
|
|
 |
Sapphiron


Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
|
|
|
 |
krzysiekr


Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-03-2008, 09:50
|
|
|
Cytat: | ja poszukam w Tipku u mnie na szrocie bo prawdopodobnie będzie... |
Byłbym bardzo wdzięczny:)
Ja też po świętach przejade się po okolicznych szrotach... Myśle, że z nową w Łodzi nie było by problemu, ale 60 zł za takie gówienko to lekka przesada... |
_________________ ____________________
Tipo 1.4
FIAT TIPO. NEE POUR MARQUER SON TEMPS |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2008, 15:12
|
|
|
Zgadza się, na pewno ktoś na forum będzie miał do sprzedania jak Sapphiron nie zajdzie. Co do przewodów nie wiem czy tak powinno być czy nie. Jak tak miałem już odkąd mam ten samochód. Jedynie co zrobiłem to kupiłem nowe przewody na allegro i wymieniałem jeden za drugim więc na pewno nic nie zamieniłem. Z resztą samochód działa tak jak należny czyli na starcie trzyma obroty ok 1200 potem po nagrzaniu kolektora spadają do 900. Po za tym http://www.belfegor.neost..._32_34_TLDE.pdf odpal sobie to i na stronie 22giej masz inny rysunek z którego więcej widać, zrób sobie duże przybliżenie. Tak się teraz zastanawiam czy jakiś mechanik kiedyś czegoś nie przykombinoiwał u mnie.
** Dodano: 22-03-2008, 15:18 **
P.S: tak teraz oglądam te tematy od miszka i tak samo mają podłączone przewody, to się nijak ma do tego co jest na schemacie schemat sobie a rzeczywistość sobie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
krzysiekr


Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-03-2008, 20:34
|
|
|
Dzięki wszystkim za pomoc:)
Znalazłem lekko rozbite tipo na szrocie niedaleko mnie i miałem fart że akurat z gaźnikiem. Przewody od podciśnienia miał założone tak jak w Twoim, więc uznałem że to jedynie sluszny sposób i założyłem tak samo u siebie. Wreszcie obroty nie falują i żeby odpalić zimny silnik nie trzeba go pompować pedałem gazu - a o to mi chodziło bo na benzynce tylko odpalam.
pozdrawiam |
_________________ ____________________
Tipo 1.4
FIAT TIPO. NEE POUR MARQUER SON TEMPS |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|