Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie mam juz sily - ciagle nie tak na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-02-2005, 13:31   Nie mam juz sily - ciagle nie tak na wolnych obrotach

Witam
Mam ciagle nieustajacy,ten sam problem. Gdy auto sie rozgrzej i zlapie temperature pracy, to silnik jakby tracil zaplon, glownie na wolnych obrotach. Trzesie sie, tak,ze czuc to wewnatrz auta, na kierownicy itd. im dluzej jezdze tym gorzej. Mija to,gdy auto jest zimne,ale zaraz po rozgrzaniu pojawia sie z powrotem. Auto robie sie troche bardziej mulowate,aczkolwiek nie mocno, oraz gdy stoje w korku to bywa,ze czuc paliwem. Objaw ten pojawia sie na benzynie i na gazie, ale na gazie jest mocniej odczuwalny.

Wymienione: kable,swiece,kopulka,palec
Gaznik po calkowitym remoncie.
Sprawdzone: uszczelka pod gaznikiem, uszczelka kolektora ssacego, caly rozrzad, zawory, cisnienie na cylindrach,..wszystko jest ponoc super.
Sam tez wykrecalem i przedmuchiwalem ten czujnik z kabelkiem przy gazniku,..co niby zamyka doplyw paliwa przy hamowaniu silnikiem.

Efekt sie nasila,gdy np. jade po miescie i na chwile zaparkuje i pojde cos zalatwic, wracam po 5 minutch i jest jeszcze gorzej.

Auto pali normalnie, czyli do 11, 5 litrow gazu/100 km. Jak juz wejdzie na oboroty jest w miare dobrze.

Nie mam juz sily, a mechanicy rozkladaja rece. Co to moze byc ?? czujnik jakis czy co? o co chodzi?

Wyglada na tom, jakby cos sie dzialo moze z zaplonem po rozgrzaniu silnika,..stad nie spalanie mieszanki i zapach paliwa,..ale to tylko moje przypuszczenia.

Pomocy! :)

Pozdrawiam
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
bob96 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 519
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-02-2005, 14:05   

Jeśli na benzynie są takie objawy to stawiał bym na pompe paliwa.Masz gażnik i pompe paliwa w korpusie silnika ,mozliwe że membrama w pompie jest dziurawa i stąd te objawy w postaci słabego silnika i zapachu paliwa.Paliwo dostaje sie do oleju i dlatego ten zapach . Co do gazu to tez miałem takie objawy.Przyczyna - peknięty wężyk od podcisnienia.Sam jestem na etapie szukania przyczyny szrpania silnika na benzynie,tylko na razie nie mam warunków do tego.Brak garażu :| ,na szczęście na gazie auto pracuje dobrze.
pozdrówka
_________________
Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite
     assistance
 
 skype
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-02-2005, 17:36   

bob96 napisał/a:
Jeśli na benzynie są takie objawy to stawiał bym na pompe paliwa.Masz gażnik i pompe paliwa w korpusie silnika ,mozliwe że membrama w pompie jest dziurawa i stąd te objawy w postaci słabego silnika i zapachu paliwa.Paliwo dostaje sie do oleju i dlatego ten zapach . Co do gazu to tez miałem takie objawy.Przyczyna - peknięty wężyk od podcisnienia.Sam jestem na etapie szukania przyczyny szrpania silnika na benzynie,tylko na razie nie mam warunków do tego.Brak garażu :| ,na szczęście na gazie auto pracuje dobrze.
pozdrówka


Podcisnienie sprawdzalem,wydaje mi sie,ze jest szczelne.
Mysle,ze to nie pompa,..bo przeciez na gazie tez jest ten problem,nawet bardziej odczuwalny,a tam pompa nie pracuje.

Co jeszcze zauwazylem. Problem pojawia sie tylko w miescie,..gdy sie jezdzi w ruchu ulicznym,...jedziesz,zatrzymujesz sie, podjezdzasz,wyprzedzasz itd. Na trasie problemu nie ma,..moge jechac 2 godziny i nic sie nie dzieje, nawet jak zatrzymam auto obroty sa idealne, nic nie smierdzi itd. i auto bardzo ladnie reaguje na pedal gazu. Dopiero w miejskim ruchu dzieja sie takie dziwne rzeczy. I to jest regula,...wiec wogle cos dziwnego.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 04-02-2005, 17:48   

Bardzo ciekawa przypadłość - miałem kiedyś cos podobnego w polonezie z gaźnikiem
  
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-02-2005, 18:19   

Tomilee napisał/a:
Bardzo ciekawa przypadłość - miałem kiedyś cos podobnego w polonezie z gaźnikiem


Baaardzo ciekawa:)))

A ile kosztowaloby wymienienie wszystkiech (chyba 3 ) czujnikow? Tzn. temperatury, podcisnienia i tego na wale korobwym?
Moze to ktorys z nich cos szwankuje,..wymienilbym wszystkie i moze pomoze,..tylko ile to by kosztowalo? I czy dam rade sam je wymienic?
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Y@nek 


Wiek: 59
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 87
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-02-2005, 18:24   

Niewiem jak jest w Temprze , ale z tego co piszesz to ja jednak stawiam na podciśnienie.
Miałem kiedyś VW Passata który podobnie się zachowywał , a nasilało się to własnie w czasie jazdy miejskiej :) ze względu na częste używanie pedału hamulca i prace serwa , o ile w Temprze jest podobnie to spróbuj na wolnych obrotach wciskać do oporu pedał hamulca , jeśli poczujesz że obroty się zmieniają , to będzie znaczyło że jednak podciśnienie.
_________________
Janek
Tempra SW 1,6 i.e.
     assistance   Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-02-2005, 18:28   

Y@nek napisał/a:
Niewiem jak jest w Temprze , ale z tego co piszesz to ja jednak stawiam na podciśnienie.
Miałem kiedyś VW Passata który podobnie się zachowywał , a nasilało się to własnie w czasie jazdy miejskiej :) ze względu na częste używanie pedału hamulca i prace serwa , o ile w Temprze jest podobnie to spróbuj na wolnych obrotach wciskać do oporu pedał hamulca , jeśli poczujesz że obroty się zmieniają , to będzie znaczyło że jednak podciśnienie.


Dobre:)...dzieki za podpowiedz. Podbaja mi sie wlasnie takie posty,..cos wnosza konkretnego do dyskusji.

A czy od podcisnienia jest jakis czujnik?? Czy po prostu tylko wezykiem idzie do digiplexa i tam jest w module,w sordku czujnik podcisnienia??

Z kolektora ssacego wychodzi pod katem grubszy waz i idze chyba do wspomagania hamulcow, a od niego w penwym momencie odchodzi,pod katem 90 stopni taki cienki wezyk, ktory idzie do digiplexa,..a po srodku jest jakas taka puszeczka plastikowa (jakis filtr czy co???? ). Tyle wiem,..ale nie wiem od czego zaczac.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 04-02-2005, 18:32   

W moim przypadku był walnięty termostat powietrza i silnik cały czas zasysał gorące - ksztusił się i obroty wariowały.
Jeżeli to podciśnienie to po naciskaniu - pompowaniu hamulcem będzie falowanie obrotów, zdejmij przewód z serwa i go zaczopuj jeżeli pomoże to znaczy że serowo trzena naprawić
  
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-02-2005, 18:39   

Tomilee napisał/a:
W moim przypadku był walnięty termostat powietrza i silnik cały czas zasysał gorące - ksztusił się i obroty wariowały.


Przykladalem reke i termostat dziala jak nalezy,..poza tym zdjemowalem rure doprowadzajaca powietrza znad silnika,zeby zawsze lapalo zimne i to nie\c nie pomagalo.


Tomilee napisał/a:

Jeżeli to podciśnienie to po naciskaniu - pompowaniu hamulcem będzie falowanie obrotów, zdejmij przewód z serwa i go zaczopuj jeżeli pomoże to znaczy że serowo trzena naprawić


Sprobuje jak piszesz.

Chociaz najabrdziej pasuje mi to na jakies braki w zaplonie,..no chyba,ze digiplex dostaje zle informacje o podcisnieniu i zle ustawia zaplon i dlatego nie chodzi jak trzeba.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 04-02-2005, 19:09   

Czym wiecej elektroniki tym bardziej może się psuć ja ze swoim ww w wersji 1.8 dalej nie mogę dojść do porozumienia - silnik chodzi super a pali 15 l / 100km :)
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-02-2005, 21:18   

Też mi się wydaje, że to wina podciśnienia, najlepiej to sprawdzić odpinając wężyk idący do digiplexa, obroty powinny spaść dość wyraźnie. Jak się nic nie zmieni to albo przetarty wężyk albo walnięty czujnik podciśnienia w digiplexie. Posłuchaj też przy module czy nie syczy.
Powodzenia
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 01:15   

romano napisał/a:
Też mi się wydaje, że to wina podciśnienia, najlepiej to sprawdzić odpinając wężyk idący do digiplexa, obroty powinny spaść dość wyraźnie. Jak się nic nie zmieni to albo przetarty wężyk albo walnięty czujnik podciśnienia w digiplexie. Posłuchaj też przy module czy nie syczy.
Powodzenia


A czujnik podcisnienia jest tylko w digiplexia?? czy przy kolektorze tez jest jakis czujnik?

Rozumiem,ze jesli to bedzie to, to tylko zostaje wymiana digiplexa na inny?

Czy mam sprawdzic te oborty odpinajac wezyk,gdy problem wystepuje,czy przy normalnej pracy....bo jak pisalem wczesniej nie zawsze sie tak dzieje,..glownie przy nagrzanym silniku w jezdzie po miescie.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 01:20   

Aha i jeszcze jedno?

Jak sprawdzic i co,jesli odpinajac wezyk od digiplexa nie bedzie zmian,..czyli bedzie znaczylo,ze to podcisnienie. Tylko,czy:

1.Walniety digiplex
2.dziura gdzies w wezykach
3.nieszczelne serwo od hamulcow
4................

Od czego zaczac i co podejzewac?
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-02-2005, 09:54   

Czujnik podciśnienia jest tylko w digiplexie.
Jak odepniesz wężyk i nic się ni zmnieni, to najpierw sprawdź koncówki wężyków, po kilkunastu latach robią się kruche i pękają. Ja u siebie już dwa razy przycinałem końcówki, ale u mnie było wyraźne syczenie z okolic digiplexa.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 11:42   

romano napisał/a:
Czujnik podciśnienia jest tylko w digiplexie.
Jak odepniesz wężyk i nic się ni zmnieni, to najpierw sprawdź koncówki wężyków, po kilkunastu latach robią się kruche i pękają. Ja u siebie już dwa razy przycinałem końcówki, ale u mnie było wyraźne syczenie z okolic digiplexa.


Przycinalem je ostatni i wydaja sie szczelne,..ale zobaczymy. Ale odpiac ten wezyk,gdy silnik bedzaie zle pracowal,czy od razu sprawdzac? Bo jak pisalem,bywa roznie.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-02-2005, 12:26   

Jarek (SQ1EUO) napisał/a:

Przycinalem je ostatni i wydaja sie szczelne,..ale zobaczymy. Ale odpiac ten wezyk,gdy silnik bedzaie zle pracowal,czy od razu sprawdzac? Bo jak pisalem,bywa roznie.


Najpierw sprawdź od razu póki obroty nie zaczynają wariować, a potem na żle działającym silniku. Może się okazać, że na początku odpięcie wężyka spowoduje spadek obrotów, czyli że wszystko jest wporządku, a na wariującym silniku może nie być zmian obrotów. To by znaczyło, że coś się dzieje z podciśnieniem pod wpływem temperatury.
Możesz też spróbować wyssysać powietrze z wężyka jakąś pompką albo metodą usta-wężyk :? i sprawdzić czy się zmieniają obroty.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 14:55   

romano napisał/a:
Jarek (SQ1EUO) napisał/a:

Przycinalem je ostatni i wydaja sie szczelne,..ale zobaczymy. Ale odpiac ten wezyk,gdy silnik bedzaie zle pracowal,czy od razu sprawdzac? Bo jak pisalem,bywa roznie.


Najpierw sprawdź od razu póki obroty nie zaczynają wariować, a potem na żle działającym silniku. Może się okazać, że na początku odpięcie wężyka spowoduje spadek obrotów, czyli że wszystko jest wporządku, a na wariującym silniku może nie być zmian obrotów. To by znaczyło, że coś się dzieje z podciśnieniem pod wpływem temperatury.
Możesz też spróbować wyssysać powietrze z wężyka jakąś pompką albo metodą usta-wężyk :? i sprawdzić czy się zmieniają obroty.


Sprawdzilem na dobrze pracujacym silniku,..odpialem wezyk i nie bylo zadnej zmainy,silnik pracowal tak samo. Podcisnienie w wezyku jest,bo czuc wyraznie jak przyloze palec,ze mi go zasysa :) Sprawdze jeszcze na zle pracujacym silniku,ale wyglada na to,ze mam walniety Digiplex i on wogle nie reaguje na podcisnienie.

Uzywany digiplex u mnie kosztuje 150 zl,..duzo czy malo?
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-02-2005, 15:59   

Jak zdejmowałeś wężyk od strony digiplexa i nie było żadnych zmian w obrotach i mówisz, że podciśnienie jest w wężyku to wychodzi na to, że walnięty jest digiplex.
Przed zakupem najlepiej byłoby sprawdzić jak się zachowuje na innym digiplexie albo na wszelki wypadek kupić nowy wężyk i sprawdzić jeszcze raz.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Y@nek 


Wiek: 59
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 87
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-02-2005, 16:46   

Jarek (SQ1EUO) napisał/a:
Uzywany digiplex u mnie kosztuje 150 zl,..duzo czy malo?


150zł za Digiplexa ?? jak dla mnie to jest mało , jak kupiłem Temperówke to kumple mnie straszyli że jak walnie Digiplex to będę płakał :?
_________________
Janek
Tempra SW 1,6 i.e.
     assistance   Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 19:08   

romano napisał/a:
Jak zdejmowałeś wężyk od strony digiplexa i nie było żadnych zmian w obrotach i mówisz, że podciśnienie jest w wężyku to wychodzi na to, że walnięty jest digiplex.
Przed zakupem najlepiej byłoby sprawdzić jak się zachowuje na innym digiplexie albo na wszelki wypadek kupić nowy wężyk i sprawdzić jeszcze raz.


Jak mowilem, wezyki byly sprawdzane i wyglada na to,ze sa szczelne,chyba,ze co przeoczylem.....jak pisalem zasysa przylozony palec, wiec podcisnienie jest i to wyraznie czuc.

Kupie uzywany digiplex,bo nowy pewnie kosztuje majatek.

A czy da sie ten modul rozebrac?? Sie tak zastanawiam,ze moze daloby sie to naprawic? Tam jest jakas membrana czy jak to dziala?
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 19:10   

Y@nek napisał/a:
Jarek (SQ1EUO) napisał/a:
Uzywany digiplex u mnie kosztuje 150 zl,..duzo czy malo?


150zł za Digiplexa ?? jak dla mnie to jest mało , jak kupiłem Temperówke to kumple mnie straszyli że jak walnie Digiplex to będę płakał :?


Tak, tyle kosztuje u nas na szrocie,..a mamy takie duuuuuuuuze hale,gdzie mozna dostac wszystko. Pytalem sie jak z gwarancja,to powiedzieli,ze jak mi zaloza nowy digi i on zacznie szwnakowac,to mam przyjechac i wsadza nastepny,..bede wymieniac w razie czego do skutku,..oczywiscie wszystko w tych 150 zl,...w poniedzialek chyba to zalatwie.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Lesio
witamy nowego



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 19:20   

Sorry, nie czytałem wszystkiego dokładnie, ale jest coś takiego jak potencjometr przepustnicy - przynajmniej przy monowtrysku- jak padnięty lub nie ma styku na złączu to potrafią się dziać cuda z obrotami.
_________________
Pozdrowionka
Tempra 1.6 SX i.e. cat '91
  
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-02-2005, 19:25   

Też mam nieraz coś nie tak z wolnymi obrotami same spadają o prawie połowe w dół?? ale to może być regulacja gaźnika i po sprawie. Dysze elektrozawór kupiłem nowy 140 zł !! ta z kabelkiem.


A czemu służy ta beczułka przy gaźniku z wężykiem??
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 19:28   

tempra-grafitmetalic napisał/a:
Też mam nieraz coś nie tak z wolnymi obrotami same spadają o prawie połowe w dół?? ale to może być regulacja gaźnika i po sprawie. Dysze elektrozawór kupiłem nowy 140 zł !! ta z kabelkiem.


A czemu służy ta beczułka przy gaźniku z wężykiem??


Gaznik praktycznie mam nowy i po calkowitej regulacji,czysczeniu itd. Dysza-elektorzawor sprawdzona i bez zarzutu. Mysle,ze to Digiplex,skoro odlaczenie podcisnienia nie zmienia nic w pracy silnika,...a powinno.
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Jarek (SQ1EUO) 



Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 62
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-02-2005, 19:28   

tempra-grafitmetalic napisał/a:

A czemu służy ta beczułka przy gaźniku z wężykiem??


No wlasnie,..po co jest ta beczulka po srodku wezyka od podcisnienia??
_________________
(.....była.....)
Tempra 1,6 (gaźnik) + GAZ
błękit metalic
1992 rok
(......była......)

(......jest......)
Volvo 740 GL K6 B230F + GAZ
garfit metalic
1988 rok
(......jest......)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load