Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Schemat przerywacza wycieraczek
Autor Wiadomość
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-07-2007, 07:28   Schemat przerywacza wycieraczek

Czy ktoś z Was ma takowy?
Nigdzie nie mogę się go doszukać... :(
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 10-07-2007, 08:33   

A jest? Są 3 elementy, włącznik wycieraczek, odpowiedni przekaźnik z układem czasowym oraz "odbiorca" czyli silnik wycieraczek. W silniku wycieraczek jest jeszcze mechanizm autowyłączania, w przypadku gdy przekaźnik nie podaje ciągłego impulsu - ta okrągła bieżnia.

Więc jedynie schemat połączeń by się przydał. Czy chodzi Ci o schemat samego przekaźnika czasowego?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-07-2007, 09:48   

miszko napisał/a:
Czy chodzi Ci o schemat samego przekaźnika czasowego?
Właśnie o to mi chodzi. Może zdarzy się cud i ktoś to będzie miał... :-k
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-07-2007, 15:47   

w zasadzie bardzo prosto można by samemu zrobić układ o płynnie regulowanej prędkości pracy wycieraczek, tylko nie wiem (bo prosty układ nie miałby może full dokładności i kontroli) jak to jest z mechaniką wycieraczek - czy gdy dojdą do nazwijmy to położenia '0' czyli leżenie w poziomie a jeszcze np 0,5 sekundy silnik je pociągnie - czy się nie ruszą czy pozostaną w pozycji '0', podobnie ze skrajnym wychyleniem, gdy poza pion, jeszcze dalej odchylą się skrajnie a silniczek jeszcze z 0,5 sekundy chciałby je popchać - czy się nic nie stanie; chodzi mi o to , czy jeśli nie byłoby bieżni i układ taki po prostu zmieniałby polaryzację silniczka na określony czas w każdą stronę to czy po pewnym czasie , przy założeniu niedokładności i braku bieżni silniczka, czy się nie rozjadą i zaczną np czyścić tylko od pół szyby do końca i z powrotem lub od poziomu do pół szyby i z powrotem lub jakoś 'przekręcą'...

bo jeśłi nei to mogę coś na szybko zmyślić do zlutowania i byłoby może lepsiej....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load