+ i - w zapalniczce? |
Autor |
Wiadomość |
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:21 + i - w zapalniczce?
|
|
|
Drodzy mobile gdzie jest + i - w zapalniczce? pokazcie na zdjeciu ponizej.
|
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:25
|
|
|
StiviHouse, Domyślnie to czerwony jest plusem a czarny minusem żółty jest plusem do podświetlania zapalniczki po włączeniu świateł. Domyslam sie po zdjeciu że potrzebujesz zasilania do CB wiec plus podepnij do zapalniczki a minus spróbuj do karoserii o ile masz antene magnesówke. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:25
|
|
|
czerwony to "+" a czarny to "-" a te dwa to podświetlenie |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:36
|
|
|
tak chce do CB podpiac. Ale jak podepne przez gniazdo to czesto cos przerywa:/ wszyscy mi mowia ze radio mi przerywa. A nieraz chodzi ideal. sprobuje obejsc ta zapalniczke bo tez nowatorska koncowke mam xD moze cos pomoze. A dlaczego sa po dwa kable? |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:49
|
|
|
Nie lepiej podłączyć CB do aku niż przez gniazdko?
Plusy to brak zakłóceń, wolne gniazdko zapalniczki (np. na nawi albo podgrzewany kubek ). |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 12-04-2008, 11:55
|
|
|
Wieprz napisał/a: | Nie lepiej podłączyć CB do aku niż przez gniazdko? |
Właśnie nie. Miałem już wszystkie możliwe podłączenia zrobone. I plus pod aku jak miałem to ciezko było ustawic squelle bo alternator dawał zajebiaszcze zakłócenia. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-04-2008, 12:00
|
|
|
No, masz rację.
Człowiek ciągle się uczy.
Z filtrami by nic nie pomogło?
Na forum Audi 80 ktoś nawet woził drugi aku do CB podłączony i miał szumy tylko z anteny. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 12-04-2008, 12:05
|
|
|
Wieprz napisał/a: | Z filtrami by nic nie pomogło? |
Z tego co sie orientuje to cena filtra, który cokolwiek daje zaczyna sie od ok 80zeta w góre. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 13:52
|
|
|
znalazlem troche czasu na popatrzenie w kablarnie w aucie tylko troche pogoda mi pokrzyzowala plany:/. Mialem zamiar przepiac zasilanie radioodtwarzacza do aku bo z tego co obczailem to zapalniczka i RM sa podpiete razem a tzn ze CB mam podlaczone z RM. A ja głowkowalem dlaczego swoja mowe slysze w glosnikach:/.... a co do CB to na postoju działa ciekawie.. z moich wnioskow to sciaga około 8km a to chyba dobry wynik przy metrowej magnesowce. Ale nadal okropne zaklucenia i spadek napiecia przy zapalaniu auta:/ radio dosc ostro przygasa. Jak wylacze RM to troche lepiej to funckjonuje ale i tak ciezko.
A kable do radia to zaledwie takie w tipach są? :/
marne jakies :/ |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-04-2008, 21:17
|
|
|
StiviHouse napisał/a: | spadek napiecia przy zapalaniu auta:/ radio dosc ostro przygasa. Jak wylacze RM to troche lepiej to funckjonuje ale i tak ciezko |
Dlatego spadek, bo masz, jak napisałeś zresztą, podpięte CB i RM równolegle. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Shiden
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 103 Skąd: Krosno / Lubatowa
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-04-2008, 22:01
|
|
|
Wydaje mi się jakby podpiął szeregowo to by mu spadło napięcie na obydwu i prawdopodobnie by nic nie odpalił, a tak w ogóle to spadek napięcia przy odpalaniu może jeszcze powodować rozrusznik |
_________________ ESCORT 1.6 // TIPO 1.9 TD
MZ ETZ 250 - sprzedana |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-04-2008, 22:11
|
|
|
StiviHouse napisał/a: | Ale nadal okropne zaklucenia i spadek napiecia przy zapalaniu auta |
Shiden napisał/a: | spadek napięcia przy odpalaniu |
Bo się włącza odbiorniki prądu PO odpaleniu.
** Dodano: 12-04-2008, 23:12 **
Shiden napisał/a: | jakby podpiął szeregowo |
Szeregowo? Co to to nie. Nie może tak być!
Musi być równoległe połączenie. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 13-04-2008, 07:57
|
|
|
Przecież to jest normalne i to w każdym aucie że przy odpalaniu jest spadek napiecia bo rozrusznik jest wielkim prądożercą. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 13-04-2008, 10:46
|
|
|
tipacz96vc napisał/a: | Przecież to jest normalne i to w każdym aucie że przy odpalaniu jest spadek napiecia bo rozrusznik jest wielkim prądożercą. |
Dokładnie. Masa prądu idzie na rozruch i są spadki U. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-04-2008, 11:35
|
|
|
ale co ciekawe ominelem gniazdko zapalniczki i wpielem sie w glowna zyle ta ktora do niej idzie i o wiele lepiej wszystko działa, mniej zaklucen i juz sie nikt nie skarzy ze przerywa mi cos! |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 13-04-2008, 11:43
|
|
|
StiviHouse napisał/a: | wpielem sie w glowna zyle |
A może w tętnicę?
Uważaj, żebyś nie wykrwawił swojego Tipo. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-04-2008, 16:08
|
|
|
Wieprz napisał/a: | StiviHouse napisał/a: | wpielem sie w glowna zyle |
A może w tętnicę?
Uważaj, żebyś nie wykrwawił swojego Tipo. |
w 'cudzyslowiu ''zyłe''' kolego |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
|