|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
temat do pogłówkowania |
Autor |
Wiadomość |
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 19:39 temat do pogłówkowania
|
|
|
Jak kupiłem autko to strasznie narzekałem, że po byle deszczu (nawet mżawce) nie jestem w stanie ruszyć ze świateł, lub pod lekkie wzniesienie - koła mielą w miejscu a ludzie patrzą jak na idiotę który chce się popisać, podobny efekt przy hamowaniu na chocby troszke mokrej nawierzchni, jadę prawie jak na lodzie
na zimówkach było troszkę lepiej, ale w zimie i tak jeździ się troszke ostrożniej a wszelkie poślizgi zgania na warunki pogodowe
teraz na wiosnę zamieniłem kółka miejscami (mam 2 oponki barum brillantis i 2 veredstein hitrac)
teraz hitrac poszły do przodu mimo ze logika nakazywała inaczej bo są odrobinkę szersze od tych z tyłu
opony które mam z przodu wg opinii w necie to bardzo dobry model także na śliskim,
zacząłem się zastanawiać czy wina nie leży w zawieszeniu - wachacze są stosunkowo nowe, amory też mają ok roku (mageto marelli od bravy) ogólnie do zawieszenia sie nic nie przyczepiali na przeglądzie
kiedyś po kilku piwkach naszły mnie myśli że może to wina tyłu - mianowicie tył mam trochę siadnięty
czy to możliwe, żeby wysłużony tył powodował odciążenie przodu ??? bo w sumie to mi pomysłów już brakuje
kolejny bardziej niepokojący objaw, jest taki, że jak dodaję gazu na zakręcie to czuję poślizg kół (chyba że to normalne w przednionapędówce, do tej pory miałem same tylne)
i co chyba najgorsze, gdy wyprzedzam, lub zmieniam pas na drodze z koleinami, czuję się bardzo niepewnie, mam wrażenie jakby całe auto podskakiwało w powietrze i traciło przyczepność - a to mi się już bardzo nie podoba |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
adrusek
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 192 Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 20:41
|
|
|
a amortyzatory w jakim stanie sa? a tyl nie trzyma hamujac? |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 20:45
|
|
|
przednie wyglądają świeżo (jak go kupowałem we wrześniu to poprzedni właściciel mówił że dopiero co zmienił i faktycznie gwinty na kielichach wyglądały jak nóweczki
na przeglądzie też się nie doczepili do nich
tył nie mam pojęcia, ale czasem skrzypi na dziurach, szczególnie jak jest zimno no i mam wrażenie że powinien siedzieć wyżej
hamulce są w porządku, zarówno tył jak i przód |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
adrusek
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 192 Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 20:57
|
|
|
no to masz silna bestie ze miesza kolami umnie tez jak jest troche mokro to kola zaczynaja mieszac jak tylko dam gwaltowniej gazu... potrzeba ASP |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:00
|
|
|
gdyby to była kwestia mocy to bym się cieszył, ale ogólnie moja temperka nie jest jakoś super żwawa, a czasami nie mogę normalnie ruszyć cały czas mam wrażenie że przód jest za lekki
jak mi się uda to jutro wyląduje na kanale obadać stan tłumików to przy okazji na własne oczy obejrzę zawieszenie, bo auto mam już 9 miesięcy a jeszcze pod nim nie byłem |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:08
|
|
|
Yoyo, a może masz 400 kucy pod maską jak na zakrętach dodając gazu czujesz poślizg?
Serio, to jak się mają wahacze tylne? Chodzi o luz w płaszczyźnie pionowej. Ja tak jedno koło miałem i tyłkiem zamiatał że hoho |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:14
|
|
|
dcfan, nie mam zielonego pojęcia o tym co mam z tyłu, jak się uda to jutro się temu przyjrzę dokładniej, poruszam postukam i zobaczę co znajdę |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:23
|
|
|
Na milion dolarów nie masz co liczyć, raczej na kupę błota i rdzy....
Generalnie chodzi o to, że w skrajnych przypadkach to ci koła tak stoją / \ i jak wchodzisz w zakręt to ci się jedno koło przekrzywia i dupa robi elipsę:) A to najszybszy krok do poślizgu.
Zbieżność masz OK jak mniemam. |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:28
|
|
|
dcfan napisał/a: | eneralnie chodzi o to, że w skrajnych przypadkach to ci koła tak stoją / \ |
kiedyś się im przyglądałem i póki co stoją prosto
dcfan napisał/a: | Zbieżność masz OK jak mniemam. |
a która kontrolka to wskazuje hehe a
a tak poważnie to chyba jest w porządku, autka nie ściąga, gum nie ścina
jako ciekawostkę dodam, że jechałem w środę w trasę i w bagażniku miałem ok 200kg (10 worków 80L mokrej kory), przód podniósł się dość ostro w górę i sterowność była na -3, ale w zakrętach trzymał się na 5 |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:35
|
|
|
Nie trzymanie się drogi to po pierwsze hałowe ogumienie a po drugie zawieszenie (nawet się zrymowało). dcfan, słusznie zauważył ważna jest również zbieżność, ale ja bym się przyjrzał tym twoim oponkom bliżej, a może masz nie tak dopompowane często błahe rzeczy nam uciekają to w sumie podstawa ale z doświadczenia wiem że mało kto dba o ciśnienie w oponkach. yoyo, miałem to samo co ty identyko łącznie z tymi dzikimi spojrzeniami ale to była kwesta opon zamieniłem na Pirelli P3000 i jeździ się dobrze mimo wąskiego profilu. Teraz będę zmieniał kołka na większe i szersze i przy okazji oponki na nówki 4 x dunlop sport 185/60 na R15 zobaczymy czy się poprawi jeszcze na lepsze. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2008, 21:47
|
|
|
z ciśnieniem akurat masz rację, muszę się wybrać do gumiarni i wszystkie wentylki wymienić, bo mi regularnie schodzi powietrze z kółek i muszę dopompowywać
oponki to już drogi biznes jak dla mnie, a te które mam na przodzie są raczej z wyższej półki (coś ok 200-220/szt)
a przyjrzeć bliżej będziesz się mógł na zlocie
** Dodano: 24-05-2008, 14:48 **
dziś to obejrzałem i zawieszenie i wygląda całkiem nieźle, amory są wilgotne więc będą pierwsze na liście jeśli zacznę coś z tyłem kombinować |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
stasu
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 141 Skąd: ŁÓDŹ
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-05-2008, 22:31
|
|
|
"kolejny bardziej niepokojący objaw, jest taki, że jak dodaję gazu na zakręcie to czuję poślizg kół (chyba że to normalne w przednionapędówce, do tej pory miałem same tylne)
i co chyba najgorsze, gdy wyprzedzam, lub zmieniam pas na drodze z koleinami, czuję się bardzo niepewnie, mam wrażenie jakby całe auto podskakiwało w powietrze i traciło przyczepność - a to mi się już bardzo nie podoba"
to są akurat standardowe wrażenia osób które dużo jeździły autami z napędem na tylną oś (uwielbiam taki napęd) ale to kwestia przestawienia się z pod sterowności w nad sterowność a i tak ogólnie łatwiej zerwać przyczepność przy ruszaniu autem z napędem na przód
sprawdzić tylne hamulce na początek może sie korektor zapiekł i przy hamowaniu cała masa idzie na przednią oś |
_________________ Zielona perełka 1.7 D w krainie gładkich autostrad ale części żyją i szukają nowego właściciela |
|
|
|
|
sheriffnt
Pomógł: 7 razy Wiek: 61 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 323 Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 23:28
|
|
|
Witam
stasu napisał/a: | "kolejny bardziej niepokojący objaw, jest taki, że jak dodaję gazu na zakręcie to czuję poślizg kół (chyba że to normalne w przednionapędówce, do tej pory miałem same tylne)
i co chyba najgorsze, gdy wyprzedzam, lub zmieniam pas na drodze z koleinami, czuję się bardzo niepewnie, mam wrażenie jakby całe auto podskakiwało w powietrze i traciło przyczepność - a to mi się już bardzo nie podoba"
to są akurat standardowe wrażenia osób które dużo jeździły autami z napędem na tylną oś (uwielbiam taki napęd) ale to kwestia przestawienia się z pod sterowności w nad sterowność a i tak ogólnie łatwiej zerwać przyczepność przy ruszaniu autem z napędem na przód
|
Potwierdzam, zawsze po przesiadce z Łady, klnę na przedni naped Temperki, kiedy mam wrażenie że że przednie kołą podskaują i szarpią jakoś dziwnie, najpewniej się czuję w zakrętach bardzo delikatnie operując gazem, gdzie w tylnim napędzie to właśnie najlepsza zabawa - regulacja nadsterownością, bez stresu że stracę przyczepność sterowanej osi
PS A zawieszka w Temperce jest naprawdę super |
_________________ Pozdrawiam Mirek
Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend |
|
|
|
|
yagi2
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Gru 2007 Posty: 120 Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 29-05-2008, 00:09
|
|
|
Sprawdzałeś amortyzatory?? |
_________________ TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-05-2008, 12:23
|
|
|
sheriffnt napisał/a: | PS A zawieszka w Temperce jest naprawdę super |
Panowie czy ja jestem jakiś bardziej komfortowy bo jak dla mnie to Tempra ma zbyt twardy zawias,czy może to przez to że mam SW.
Czasem bryknę się Astrą F też kombi i nie ma porównania.Miękko a zwłaszcza na przejazdach kolejowych ładnie się zachowuje.Jestem bardziej za typem kanapy hehe
|
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-05-2008, 14:10
|
|
|
stasu napisał/a: | sprawdzić tylne hamulce na początek może sie korektor zapiekł i przy hamowaniu cała masa idzie na przednią oś |
kółka kręcą się ładnie i przy hamowaniu nigdy tył mnie nie wyprzedzał - zakładam, że jeszcze działa
Cytat: | Sprawdzałeś amortyzatory?? |
z przodu są prawie nowe, natomiast te z tyłu są mokre
ogólnie mam wrażenie, ze tył jest za miękki,
dziś zauważyłem, że jak chcę się szybko zebrać to tył klęka (jakbym chciał ruszyć na ręcznym) po czym wstaje i dopiero się toczę, nie ma tego problemu gdy ruszam delikatnie
ZielonyTBG napisał/a: | bo jak dla mnie to Tempra ma zbyt twardy zawias |
moja ma chyba jakiś mieszany zawias
na dziurach narzekam że jest twardy jak słyszę te trzeszczące plastiki, a na zakręcie wręcz czuję jak auto się kładzie na bok |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-05-2008, 14:39
|
|
|
to wszystko wyglada tak jakby ci hamulce blokowaly z tylu, choc pewnie to juz sprawdzales, czy kola sie gladko tocza. mi nie odbijal tloczek na przodzie bezposrednio po zahamowaniu, ale jak ruszylem to po kilkunastu obrotach wracal prawie na miejsce (zasyfiony byl). Gdyby z tylu tez nie odbijal (bebny?) cylinderek, bo naprzyklad sprezyna sie rozeszla ktoras lub pekla, to efekt bylby podobny jak ten ktory opisujesz. Tym bardziej ze jak piszesz:
"jak chcę się szybko zebrać to tył klęka (jakbym chciał ruszyć na ręcznym) po czym wstaje i dopiero się toczę" |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-05-2008, 15:12
|
|
|
to co opisałem, to zauważyłem dziś przejeżdżając przez serie progów zwalniających i także pierwszą myślą było to, że po zahamowaniu przed progiem cylinderki odbijały z opóźnieniem,
ale to nie tłumaczy mi do końca problemów z ruszaniem pod wzniesienie (codziennie z takiej hopki włączam się do ruchu na ruchliwej ulicy i muszę się zebrać szybko), a czasami i spod świateł
czy da się określić jakąś wysokość od podłoża lub skok tyłu w temprze sw ?
moja klęka pod niewielkim ładunkiem i zastanawiam się czy wymieniać sprężyny i amorki czy same amory |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
kajuja
Pomógł: 2 razy Wiek: 76 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 82 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-05-2008, 18:24
|
|
|
Witaj yoyo
Nie mam się specjalnie czym chwalić, bo to nie najkorzystniej o mnie świadczy, ale przechodziłem chorobę grzejących sie hamulców = felg - w przednich kołach.
Mordowałem zaciski, czyściłem i smarowałem - nic nie dawało efektu - felgi parzyły.
Dopiero w jakimś warsztacie na to wpadli. Rozwarstwiły mi się przewody elastyczne - czyli inaczej mówiąc dziurka w nich zmalała prawie do zera. Jak hamowałem, to ciśnienie hamowania rozpychało trochę gumę i płyn przepływał, ale z powrotem to już nie miało go co tak silnie popchnąć i ciągle mi klocki dolegały do tarcz.
Po wymianie przewodów elastycznych - jak ręką odjął.
Może podobny efekt występuje u Ciebie z tyłu, bo to co piszesz jako żywo do tego pasuje. Sprężyny szczęk (bo to chyba bębny) może i radzą sobie z wypchnięciem płynu, ale odbywa się to z opóźnieniem - powoli.
Pozdrawiam
kajuja |
_________________ Kazimierz, Ford Fusion 1.4 TDCI |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-06-2008, 19:36
|
|
|
** Wysłany: 29-05-2008, 21:54 **
zajrzę tam przy okazji, aczkolwiek średnio mi się to widzi, bo hamulec z tryłu wydaje się naprawdę niezły a ręczny blokuje koła przy każdej prędkości (sprawdzone )
** Dodano: 12-06-2008, 20:34 **
wczoraj spotkała mnie ciekawa rzecz - chciałem sobie skrócić drogę, ale okazało się że na skrócie jest remont i pojechałem innym baaaardzo dziurawym, po wszystkim zajechałem na stację benzynową sprawdzić ciśnienie w kółkach, dopompowałem jedno przednie (minimalnie), wsiadam do auta i coś mi nie pasuje, czułem się jakby mi ktoś auto z tyłu podniósł, wysiadam z autka, patrzęi faktycznie tył stoi dość wysoko, a normalnie jest siadnięty, przez jakiś czas był taki wyższy a dziśznów jest na swoim dawnym poziomie - co to? amory nie trzymają już?
** Dodano: 12-06-2008, 20:58 **
mam jeszcze pytanko w sprawie ciśnienia w oponkach, do tej pory (wiem wstyd) pompowałem koła na oko, pompki nie mam a na większosci stacji manometry są spieprzone (nie wiem co ludzie z nimi robią)
kupiłem sobie manometr kontrolny i wg niego mam w kółkach po 3,5 bar, a wg. instrukcji powinno być 2,2
jutro spuszczę na próbę do 2,2 ale wydaje mi się, że to będzie za mało i, że będzie flak
nie byłem zbyt dobry z fizyki, są może jakieś 2 rodzaje "barów" |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 12-06-2008, 21:58
|
|
|
yoyo, u mnie jest przód 2,0 a tył 1,9 a ja i tak pompuje po 2,4 bo nie lubie jak mi sie opony na zakretach zwijają ale 3,5 to zdecydowanie za bużo i chyba wiem juz dlaczego tak mało Ci autko pali |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-06-2008, 23:22
|
|
|
yoyo, nie ma dwóch rodzajów jednostki bar ;p 3,5 to za dużo przy tak wysokim ciśnieniu będziesz miał słabą przyczepność najlepsza jest ta która zaleca producent lub nieznacznie wyższa, dodam jeszcze że ciśnienie mierzy się przy zimnych kołach bo jak je nagrzejesz od hamowania i samej jazdy to wzrasta ciśnienie (gaz się rozpręża i spręża pod wpływem temperatury). Druga często spotykana jednostka to PSI. 1 psi = 0,068947 bar |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-06-2008, 23:49
|
|
|
czesto na manometrach sa wlasnie dwie skale, np czerwona BAR i czarna PSI. Wiec nie pomyl ich. Co do cisnienia, jak przesadzisz a 3,5 bar uwazam za przesade to przy wiekszej predkosci na jakims luku moze ci peknac opona i bedzie nieprzyjemnie. Ale jesli nie byles dobry z fizyki to mozesz tego nie wiedziec dlatego jak najszybciej doprowadz te kola do porzadku. ja w sedanie mam zawsze 2.25 na przod i tyl. To cisnienie mierzone przy 20'c czyli nie bezposrednio po jezdzie.
Poza tym przy takim cisnieniu jakie ty masz wystarczy troszke piasku na luku i mozesz stracic kontrole nad autem |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-06-2008, 14:51
|
|
|
dziś właśnie mnie dość mocno wyniosło na żwirku stąd chyba moje problemy z przyczepnością
upuściłem do 2,2 przód i 2,4 tył (bezpośrednio po jeździe) tylko teraz mi trochę jak flak wyglądają ale może to złudzenie, na pewno wygodniej się po dziurach jedzie a resztę się obada
najlepsze jest to że w zakrętach trzymała się idealnie tylko z tym startem i hamowaniem miałem problem |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
sivo
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 113 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 13-06-2008, 15:25
|
|
|
ciśnienie musisz sprawdzić na zimnych oponach, czyli jak sobie troch postoi....
BTW: czy to z przodu nie powinno być więcej? w instrukcji do tipolca mam, że na przody ma być 2,0 a tył 1,9... |
_________________ http://INDIANIE.net & http://MENELE.net |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|