|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czy ktoś wie???? |
Autor |
Wiadomość |
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 06-02-2006, 19:18 Czy ktoś wie????
|
|
|
Mam pytanko.Po uruchomieniu rano po nocy temperówki 1,6sx typ silnika 159a3,046,wtrysk jednopunktowy moja tempra ma obroty około 1200, a za jkieś 50 sekund sama wkręca sie na okolo 2000 pochodzi trodske sie nagrzeje i znowu spada na okolo 1200.Czy to normalne???? Chodzi i rozpedza sie normalnie nie faluja obroty zapala na dyg jak jest ciepła to jest ok???.Jedyne co mnie nurtuje to przewody paliwowe te gumowe do wtrysku niby sa popenkane jak to guma ze starosci ale nie puszczaja paliwa czy to moze byc przyczyna???? |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-02-2006, 23:02
|
|
|
A silniczek krokowy? Poszukaj o tym na forum. Możliwe, że to będzie to. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Mucha
Wiek: 39 Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 184 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2006, 23:18
|
|
|
Tez sadze tak jak i miszko to moze byc GLOWNA przyczyna. Co do ceny nie chce cie martwic ale powiem krotko ze to droga sprawa. Kumpel do BRAVO 1.8 GT za taki silniczek zaplacil kolo 600 zl Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
marcin_m
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 139 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 07-02-2006, 20:44
|
|
|
U mnie jak silnik krokowy był do wymiany to wybijał i zostawał na 4000 obrotów.
Było to nie przyjemne podczas jazdy. Nie pomogło czyszczenie.
Nowy na zamówienie kosztował 634zł. a ze złomu z 2tyg. gwarancją 250. |
_________________ był zagazowany tipolot 1,6 i.e. SX 93', jest bravo JTD 01' |
|
|
|
|
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 07-02-2006, 22:48
|
|
|
Panowie nowy krokowiec kosztowł mnie 140 zł.Podałem numer boscha a koles na to tak mamy do poloneza caro,a ja na to jaka cena...to wezme!!!!Załozyłem ale na ciepłym silniku ok.Prawdziwy test bedzie jutro przed praca rano na zimnym silniku.Zobaczymy co pokaze!!!! |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
marcin_m
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 139 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-02-2006, 20:20
|
|
|
To Ci cholernie zazdroszczę i gratuluję!!!
Polak mądry po szkodzie |
_________________ był zagazowany tipolot 1,6 i.e. SX 93', jest bravo JTD 01' |
|
|
|
|
Majkel
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 50 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 09-02-2006, 08:00
|
|
|
To jest to działa i to jak!!!
Maszyna gwizda kierowca piii |
|
|
|
|
irekub
Wiek: 54 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 239 Skąd: Brzeźnica
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2006, 08:26
|
|
|
Majkel napisał/a: | To jest to działa i to jak!!!
Maszyna gwizda kierowca piii |
to piii... znaczy że pije ,jest święty czy całkiem do ........... |
_________________ Irek
Tempra1 1,6+LPG 95r 287000km
Tempra2 1,6+LPG 95r 149000km
Stosując znaki interpunkcyjne i zasady ortografii wyrażasz szacunek dla czytających Twoje posty
http://www.tempra.org/images/userbar/tttblue.jpg |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|