|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z 2.o |
Autor |
Wiadomość |
Juves
Wiek: 34 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-02-2010, 19:43 Problem z 2.o
|
|
|
Witam
Mam taki problem w temprze 2.o ... wymienilem: kable,swiece,sonde lambde,czujnik przy wale korbowym kopolke ,palec, wtryski, chodzi tylko na 3 cylindrach jak moze byc przyczyna .... Jest to mozliwe ze modol pod ceka szwankuje,z komputerem sie cos stalo, sanie gdzies lewego powietrza ?Dzis zaczynalem sciagac caly kolektor sacy moze uszczelka pod kolektorem gdzies puscila albo cus? Moze macie jakies propozycje gdzie szukac przyczyny ( a sprawdzona szczelnosc i jest dobra) Od jutra bd analizowal ksiazke mam czas do poniedzialku cos wymyslec..... |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-02-2010, 21:21
|
|
|
Jaki przebieg ma auto i czy ma gaz ? |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-02-2010, 21:40
|
|
|
posprawdzaj jak z iskra na kazydm cylindrze jak bedzie za kazdym razem na wszystkch to wtedy trzeba by sprawdzic czy paliwo w kazdy cylinder idzie. Oblokaj ktory cylinder kuleje i wtedy czy jest iskra moze zamiana wtrysku z innego cylindra ,wykluczysz w ten sposob zaplon i wtrysk jezeli to bedzie ok to moze kolektor dolotowy gdzies sie przytkal jakims syfem ? |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 26-02-2010, 22:13 Re: Problem z 2.o
|
|
|
Juves napisał/a: | Witam
wymienilem: kable,swiece,sonde lambde,czujnik przy wale korbowym kopolke ,palec, wtryski, chodzi tylko na 3 cylindrach jak moze byc przyczyna .... |
Zamiast wymieniac wszystko po kolei i wydawac pieniądze niepotrzebnie prosciej jest jechac na diagnostyke komputerową jezeli masz gaz to mogło uszkodzic sterownik silnika czy ECU, bez sensu jest wymieniac w ten sposob, jeszcze troche i caly silnik wymienisz. Na kazdym cylindrze masz prawidlowe sprezanie?
** Dodano: 26-02-2010, 22:16 **
I radze sprawdzic ustawienie rozrzadu. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-02-2010, 13:21
|
|
|
A takie jeszcze jedno pytanko tak dzieje ci sie od kupna auta czy bylo ok i ostatatnio odbija autu ? |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Juves
Wiek: 34 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 19:51
|
|
|
Dosc dlugo nie pisalem .... ale w samochodzie sciagnolem i zalozylem kolektor sacy (zalozylem uszczelke) wymienilem komputer i modul z cewka...teraz pali na 4 cylindy, ale mam kolejny problem jak wcisne pedal w podloge szybko to samochod sie zadusi i zgasnie.... Co moze byc przyczyna? |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 20:05
|
|
|
Juves, a masz go na gas bo to ważne |
_________________
|
|
|
|
|
Juves
Wiek: 34 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 20:07
|
|
|
Tak jest gaz, ale gaz jest zalozony przez rure dolotowa .... i normalnie jest jak wcisne pedal szybko to sie wkreca nic sie nie dzieje. |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 06-03-2010, 20:13
|
|
|
Juves, ja miałem tak samo przez cztery miesiące się wk______em aż znalazłem mechanika co mi super zrobił koszt 30zł wymienił mi częsc elektryczną na regulacje ręczną i jak reką odjoł nie ten samochód musiałbym zejsc do auta i zrobić zdjęcie wtedy byś wiedział
** Dodano: 06-03-2010, 20:40 **
Juves, masz zdjęcie tą czesc zakresloną na biało wymienił mi na drugie bo w środku jest tłoczek i się zawieszał a tam gdzie strzałka to regulacja ręczna niech ci wymieni na takie z regulacją i będzie git
|
_________________
|
|
|
|
|
Machello
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-03-2010, 09:20
|
|
|
Gaśnie na Pb czy na LPG bo nie jest to do końca jasne |
_________________ TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4 |
|
|
|
|
Juves
Wiek: 34 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 07-03-2010, 15:45
|
|
|
Tak sie dzieje tylko na pb |
|
|
|
|
Machello
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-03-2010, 21:19
|
|
|
Jeśli na gazie chodzi dobrze to elementy zapłonu można wykluczyć, z tego co piszesz to rozkręcałeś kolektor dolotowy, posprawdzaj przewody podcisnienia a w szczególności od Map Sensora być może ciągnie gdzieś lewe powietrze |
_________________ TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|