Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłaczanie obrotka i ekonomizera oraz ostre szarpanie
Autor Wiadomość
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 23-10-2007, 19:30   Podłaczanie obrotka i ekonomizera oraz ostre szarpanie

Wczoraj zamontowałem nową deskę z ekonomizerem i obrotomierzem.

Do obrotomierza idzie kabel od cewki (koło akumulatora). Jest to trzeci kabel od przodu auta. Jeżeli jest podłączony to ma kolor brązowy (ja miałem, ale nie wiedziałem gdzie wychodzi) i to jest tan bliżej środka - piszę to ponieważ obok siebie miałem 2 brązowe i 2 pomarańczowe, które wyglądały też jak brązowe, ale jasne. Człowiek uczy się na własnych błędach i zanim doszedłem, że to akurat ten kabel to miałem kilka przygód po drodze ;D
Po pierwsze zanim doszedłem, który to kabel to zdążyłem poprzecinać wszystkie dookoła :sciana: Potem okazało się, że kabel do obrotka był popsuty i rajd po nowy :( Założyłem - działa - kabel pociągnąłem pod zbiornikiem spryskiwaczy, przez błotnik i wsadziłem do harmonijki między drzwiami, a budą i tak wszedłem do kabiny - chyba dość prosty sposób 8)

Czas na ekonomizer. Kupiłem w praktikerze plastikową rurkę, którą wybrałem ze względu na dość dużą sztywność ścianek. Jeden koniec za pomocą trójnika do małych węży ogrodniczych, ale o tej głupocie potem. Pociągnąłem rurkę przez otwór nad nogami pasażera (chciałem innym miejscem, ale nie wcisnąłem nigdzie. Po podłączeniu wszystko działało, ale....no właśnie, auto szarpało na każdych obrotach i na każdym biegu. Ledwo dojechałem na parking :red_kartka: Długo nie mogłem wpaść na to dlaczego. Zatankowałem auto, odłączyłem stożek, bo może zabrudzony..nic. Odłączyłem rurkę od trójnika i połączyłem podciśnienie z digiplexem bez podłączenia do ekonomizera - jak ręką odjął :lol: Pojechałem do sklepu akwarystycznego i kupiłem nowy trójnik. Tym razem solidny metalowy i ma nawet zaworki 8) Wszystko działa ok - przyczyna- nieszczelność na starym trójniku.
_________________
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load