Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kłopot z zamkiem
Autor Wiadomość
JACA 


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 47
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-07-2006, 12:10   Kłopot z zamkiem

Dziś rano nie mogłem otworzyc zamka od strony kierowcy centralny zamek odmówił współpracy, po kilku prubach stwierdziłem, że od strony pasażera otwiera za każdym razem a od strony kierowcy raz działa a raz nie (tzn. zamyka za każdym razem lecz nie zawsze otwiera). Gdzie szukać przyczyny?
_________________
FT SX SW 1,9TD DGT `93 218Kkm
     assistance   Moneta
 
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-07-2006, 21:47   

niedawno temat był poruszany. w tym dziale. Poszukaj. Podpowiem problem z siłownikem. Ale też może być że masz przewód do siłownika uszkodzony
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-07-2006, 21:31   

najprawdopodobniej do przedniego siłownika od kierowcy (master) masz przerwę na kablu 'otwierającym'... centralka będzie OK; sam siłownik raczej nie... przetarty kabel...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-07-2006, 19:15   

jaca u mnie to samo. niby slychac ze chodzi i dzyndzel pracuje ale dzrwi jako tako juz nie mozna otworzyc. kamilbanan mial to samo to musial zamek wywalic. ja w ostatecznosci mam jeszcze zwykle zamki w zapasie i silowniki wiec jak nic jutro nie zdzialalm bede zmuszony wstawic prymitywa z silownikiem. ale to sie jutro okaze. moze cos wykombinuje. jak cos zdzialam to dopisze rozwiazanie problemu.

[ Dodano: 29-07-2006, 23:25 ]
no i problem rozwiazany. zamek elektrycznie jest w stanie iedealny ale mechanicznie to zuzyty. jednak pomimo ze jest nierozbieralny rozebralem go i udalo mi sie naprawic. przyczyna byl wyrobiony bolec otwierania. zapadka ktora powinna go otworzyc nie byla w stanie go przesunac o o,05 mm i nie otwieral. poprostu wyrobiony i walec w miejscu styku z zapadka otwierajaca by plaski. troche podgiolem wodzik i juz jest wporzadku. pomoimo ze nie rozbieralny mozna go spokojnie otworzyc. odkrecasz 3 srubki a miejsca gdzie jest nitowany delikatnie podwazasz aby nity przeszly przez plastik. skladajac musisz delikatnie puknac w tych miejscach bay nity przeszly przez otwory. zamek znowu odzje. tylko przed zamontowaniem sprawdz kilkadziesiat razy czy dziala wszystko jak nalezy aby miec pewnosc.
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
JACA 


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 47
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-08-2006, 17:25   

unknown napisał/a:
najprawdopodobniej do przedniego siłownika od kierowcy (master) masz przerwę na kablu 'otwierającym'... centralka będzie OK; sam siłownik raczej nie... przetarty kabel...


To bedzie to!!! Przekręcam klucz i cisza jakby akumulatora nie było. Narazie z braku czasu na naprawę biegam wokoło auta :lol:

[ Dodano: 02-08-2006, 18:30 ]
TEMPRAWG napisał/a:
jaca u mnie to samo. niby slychac ze chodzi i dzyndzel pracuje ale dzrwi jako tako juz nie mozna otworzyc. kamilbanan mial to samo to musial zamek wywalic. ja w ostatecznosci mam jeszcze zwykle zamki w zapasie i silowniki wiec jak nic jutro nie zdzialalm bede zmuszony wstawic prymitywa z silownikiem. ale to sie jutro okaze. moze cos wykombinuje. jak cos zdzialam to dopisze rozwiazanie problemu.

[ Dodano: 29-07-2006, 23:25 ]
no i problem rozwiazany. zamek elektrycznie jest w stanie iedealny ale mechanicznie to zuzyty. jednak pomimo ze jest nierozbieralny rozebralem go i udalo mi sie naprawic. przyczyna byl wyrobiony bolec otwierania. zapadka ktora powinna go otworzyc nie byla w stanie go przesunac o o,05 mm i nie otwieral. poprostu wyrobiony i walec w miejscu styku z zapadka otwierajaca by plaski. troche podgiolem wodzik i juz jest wporzadku. pomoimo ze nie rozbieralny mozna go spokojnie otworzyc. odkrecasz 3 srubki a miejsca gdzie jest nitowany delikatnie podwazasz aby nity przeszly przez plastik. skladajac musisz delikatnie puknac w tych miejscach bay nity przeszly przez otwory. zamek znowu odzje. tylko przed zamontowaniem sprawdz kilkadziesiat razy czy dziala wszystko jak nalezy aby miec pewnosc.

Gratuluje rozwiązania problemu, może ten post przenieść do działu z rozwiązaniami usterek?
_________________
FT SX SW 1,9TD DGT `93 218Kkm
     assistance   Moneta
 
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-08-2006, 11:20   

JACA napisał/a:
Gratuluje rozwiązania problemu, może ten post przenieść do działu z rozwiązaniami usterek?


Oczywiście.
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-08-2006, 15:40   

oczywisci przychylam sie do wiekszosci
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load