|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Stacyjka + pozycyjne bez kluczyka |
Autor |
Wiadomość |
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-11-2008, 23:35 Stacyjka + pozycyjne bez kluczyka
|
|
|
Załóżmy, że zmieniamy stacyjkę, na taką bez 'guziczka', jak rozwiązać problem pozycyjnych bez kluczyka?
Przy włożonym kluczyku wciskamy guziczek, kluczyk do siebie i włączają się pozycyjne.
a jak guziczka nie będzie?
Czy wystarczy coś z czymś zewrzeć żeby się zapaliły?
Da się zrobić przełącznik który ot tak sobie włączy pozycje bez przekręconego kluczyka na ON? |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 22-11-2008, 08:23
|
|
|
Raku, wystarczy obadac stacyjke i odnaleść kabelki odpowiedzialne za pozycje w położeniu wstecznym kluczyka i tam najlepiej wpiąć sie z przełącznikiem. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2008, 11:50
|
|
|
tipacz napisał/a: | Raku, wystarczy obadac stacyjke i odnaleść kabelki odpowiedzialne za pozycje w położeniu wstecznym kluczyka i tam najlepiej wpiąć sie z przełącznikiem. |
A nie lepiej bedzie poszukac w kostce kabli od postjowek w manetce i zamiast + ze stacyjki dac bezposredni. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 22-11-2008, 11:54
|
|
|
lordabarth, tak tez można, w sumie z tego co pamietam to właśnie + po stacyjce jest podawany - mozna tak i tak ale Twój sposób chyba łatwiejszy. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2008, 22:58
|
|
|
Albo zamieniasz kabel + ktory idzie do tego przycisku z tym ktory idzie do przelacznika |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-12-2008, 14:17
|
|
|
Raku, poszukaj, opisywałem kiedyś stacyjkę;
masz tam 2 wtyczki po 3 piny, w sumie 6 pinów; 1-2-3-4-5-6;
3 i 4 są zwarte, to zasilanie instalacji podczas jazdy, C/CA oznaczane, wszelakich bajerków; jest gruby plusowy kabel, jest kabel AVV bodajże od rozrusznika, jest PARK bodajże od postojówek; poszukaj mego opisu, teraz nie pamiętam nazewnictwa i pinów, ale stacyjka zwiera gruby plus (jest on chyba na 2 czy 4 pinie) do jednego czy kilku w zal od położenia kluczyka;
jak chcesz pozycję PARK to jest ona chyba na 6 pinie, ale sprawdź w postach;
jest taki pin specjalnie tylko od tej pozycji który tylko zapala postojówki - wysterowuje przekaźnik od nich; to jest pozycja park stacyjki; zwiera wtedy plus tylko do pinu od pozycji park;
nie masz guziczka - dorabiasz sobie włącznik, który przy wyjętym kluczyku zwiera gruby plus do tylko tego kabelka - pinu od PARK; będzie działać; będą świecić postojówki;
** Dodano: 06-12-2008, 14:26 **
EDIT
http://forum.tempra.org/t...em-vt11865.htm?
tu masz mój opis;
2kę z piątką zwierasz włącznikiem |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-12-2008, 23:21
|
|
|
psze bardzo |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|