Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zarywanie samochodu
Autor Wiadomość
Arcich 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-06-2007, 17:00   zarywanie samochodu

witam, po odpaleniu samochodu, po przejechaniu kilkunastu metrów zaczyna mi przez chwilkę zanikać moc, jakby brakowało paliwa,takie kilkusekundowe rwania, paliwa mam dużo. Zdaża się to czasami nie jest to normą. Przeważnie rano jak jadę do pracy i zaczyna się w momencie wjeżdżania na główną ulicę która idzie pod górkę, jednak później na prostej jeszcze przez chwile ma to samo. Wiecie co to może być??
  
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 05-06-2007, 17:02   

Arcich, może lewe powietrze dostaje :?: sprawdź
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-06-2007, 21:56   

jeśli masz gaźnik to takie objawy powodują dwie rzeczy, no w sumie więcej ;D

1) problemy z elektrozaworkiem cut-off, pod wlotem powietrza z boku gaźńika wkręcony; nie tyle , że się przycina, choć to też, ale pod wpływem czasu i ciepła się krociec w środku mógł skrzywić i się blokuje; wyjmij, pooglądaj, przeczyść, być może przed wkręceniem podkładkę daj jakąś np 1,5 mm bo może się rozsuwać też już i krociec wybija obudowę a ta przytyka kanaliki; poza tym dziurki w niej muszą tak trafić by był przelot tam; kwestia trafienia z grubością podkładki i kilkukrotnego 'rzeźbienia' elaktrozaworka w zal. co go boli

2)komora pływakowa w gaźniku; coś się poprzestawiało lub problem z pływakami;

3) przytkane kanaliki; zalecane generalne czyszczenie gaźnika po rozebraniu na kawałki; szczególnie zalecany zestaw naprawczy więc wymiana uszczeleczek, gumek, kroćców itp itd po wyczyszczeniu a wręcz może wygotowaniu gaźnika w zal od jego stanu; wiąże się to też z p-ktem 4:

4) lewe powietrze; uszczelka pod podstawą gaźnika jako pierwsza, do tego uszczelki w gaźniku;

po przerobieniu pkt 1 - 4 powinno być ok a na pewno lepiej :D
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Arcich 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 06-06-2007, 10:41   

nie mam gaźnika, mam catalizator

** Dodano: 06-06-2007, 11:42 **
grabarz napisał/a:
Arcich, może lewe powietrze dostaje :?: sprawdź


skąd te lewe powietrze moze dostawać? gdzie tegto szukac?? jak sprawdzic?
  
 
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 06-06-2007, 10:49   

Arcich napisał/a:
skąd te lewe powietrze moze dostawać? gdzie tegto szukac?? jak sprawdzic?


np. dziurawym jakimś wężykiem :roll:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
Arcich 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 08-06-2007, 16:43   

a do czego to powietrze miałoby się dostawać? Które wężyki posprawdzać i jak:) Jestem laikiem więc ...zrozumcie
  
 
 
chmarka 


Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 21
Skąd: Długi Bród
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 08-06-2007, 22:32   

Też bymsię dołączył do tego pytanka.
U mnie również troche niedomaga, ale tylko na b :(enzynie, na gazie wszystko w porządku. Nie wstawiłem jeszcze obrotomierza więc niewiem przy jakich to jest obrotach :( Ale dzieje się tak przed znianą biegu na wyższy :sciana:
_________________
1.4ie + LPG 836A4.000
Tipoloty wiecznie żywe!! :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-06-2007, 07:55   

hehe widzę, że nie jestem jedyny z takim problemem.
Mam bardzo podobnie. Na gazie wszystko ok, a na benzynie podczas jazdy (nawet ze stałą prędkością ) raz na jakiś czas, tak jakby na jakiś ułamek sekundy zabrakło benzyny.
Szarpnie raz, drugi a potem już wszystko ok.

No i też czasem przy ruszaniu, malutka przerwa a potem jakby dostał podwójną dawkę bo nagle dostaje kompa...
Silnik 1.6 ie, Cat ( w sumie to jeszcze nie wiem, czy ten katalizator tam jest, czy może sama puszka została )
     assistance
 
 
Arcich 


Wiek: 43
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 15-06-2007, 11:37   

wygląda na to, że po regulacji popychaczy zaworów, ktore robilem żeby mi autko odpalało po nagrzaniu, zarywanie znikło, od tamtej pory nie zdażyło się ani razu, chyba że to jakiś dziwny zbieg okoliczności i zaraz znowu zacznie, no nie wiem, zobaczymy
  
 
 
macko 


Wiek: 42
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: kolobrzeg
Wysłany: 21-06-2007, 21:46   

piotras, u mnie bylo dokladnie to samo czyszczenie potencjometru przepustnicy pomoglo pozdrawiam
_________________
fiat tipo 1,6ie 94 rok3D i trabi601 z 90r
  
 
piotras 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 260
Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-06-2007, 12:09   

macko, dzięki
Jak będę miał chwilkę to sprawdzę i dam znać czy pomogło
     assistance
 
 
Adzia 



Wiek: 72
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-08-2007, 23:18   

Miałem to samo, ale u mnie były przeżarte od soli kabelki od jakiegoś elektrozaworu , na wysokości gaźnika z prawej strony. Włączyłem silnik i zacząłem ruszać kabelkami po kolei i się okazało że jest jeden zerwany bo ewidentnie silnik gasł jak go dotykałem.
_________________
TIPO - AUTO WIECZNIE MŁODE
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load