Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czemu jest taka róznica w mocy..?
Autor Wiadomość
zlomek 


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 59
Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-12-2008, 16:38   

Nie spuszczałem.
Na dole jest jakis otwór który jest w takiej czarnej mazi.
Jakbym zrobił fotke reduktora,to bys powiedział kolego która odkrecic..?
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 23-12-2008, 16:39   

zlomek napisał/a:
Jakbym zrobił fotke reduktora,to bys powiedział kolego która odkrecic..?

Zrób fotke to poradzimy :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
zlomek 


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 59
Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-12-2008, 17:15   

Ustrzeliłem fotke jakiejs srubki:)


Ostatnio kombinowałem jeszcze z tym bolcem na reduktorze(zaznaczyłem na czerwono).
I mi sie zdawało,że był wcisniety,ale teraz nie da rady sie go wcisnac.
Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził.
Chyba jest dobrze tak jak teraz.


Na reduktorze pisze Lovato.
  
 
Mrogas 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 143
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-12-2008, 19:25   

Hm... Nie znam sie może to i od szlamu bo od regulacji jest śruba a nic innego na reduktorach raczej nie ma
_________________
Miłego przeglądania forum Tempra Tipo Team kolego Gość
     assistance   Moneta
 
 
zlomek 


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 59
Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-12-2008, 20:12   

Mrogas napisał/a:
Hm... Nie znam sie może to i od szlamu bo od regulacji jest śruba a nic innego na reduktorach raczej nie ma


Nom od regulacji mam inna srubke.Metalowa.
  
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-12-2008, 22:13   

zlomek, ta co zaznaczyłeś na jest dokładnie od spuszczania szlamu.
Natomiast to drugie co zaznaczyłeś to elektrozawór ;)
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
Mrogas 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 143
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-12-2008, 12:30   

polansky napisał/a:
Natomiast to drugie co zaznaczyłeś to elektrozawór ;)


Elektrozawór jest sterowany elektronicznie wiec czemu
zlomek napisał/a:
Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził.


Po wcisnięciu gaz moze uchodzic?
_________________
Miłego przeglądania forum Tempra Tipo Team kolego Gość
     assistance   Moneta
 
 
polansky 



Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1007
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-12-2008, 12:55   

Mrogas napisał/a:
Elektrozawór jest sterowany elektronicznie wiec czemu
zlomek napisał/a:
Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził.


Po wcisnięciu gaz moze uchodzic?


Temu, że nawet elektryczny zawór ma w sobie ruchome części więc jak naciskasz trzpień (który jest ruchomy) to go otwierasz.
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano ;)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 ;>
     Moneta
 
 
bodzio82 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 95
Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-12-2008, 12:56   

zlomek, u ciebie jest reduktor podcisnieniowy bo masz zasilanie gaznikowe nie wtrysk,na bank na centralce masz dwa guziki jeden od przelaczania gaz -wypalanie -benzyna a drugi przewarznie koloru czerwonego od tzw podania dawki gazu czesto jest to pomocne podczas zimy przed odpaleniem autka podajesz 2 3 strzaly i silnik nieraz latwiej odpala,a ty w momencie jak silnik byl uruchomiony wcisnales recznie ten guzik i zalewales silnik gazem dlatego czuc bylo gaz bo auto nie moglo przepalic takiej ilosci gazu i w rezultacie ciezko puzniej mniales odpalic auto.jesli chodzi o foto to wlasnie ta plastikowa czarna srubka jest od spuszczania tego syfu z reduktora.
Moja rada dla ciebie,nie obraz sie ale widze ze niestety nie masz nawet najmniejszego pojecia o instalacji lpg wiec raczej nie bierz sie sam za remonty regulacje czysczenia itp.Gaz jest ogolnie bezpieczny ale dla kogos co ma chociarz podstawowe pojecie o instalacjach lpg , a w twoim przypadku lepiej pojechac do gazownika i niech on sam lepiej zrobi przeglad instalacji.
Reduktor jesli ma duzy przebieg mozesz podratowac specjalnym plynem do czysczenia instalacji,kory podaje sie pistoletem przez wlew gazu o cisnieniu 12 atmosfer ,wiekszosc gazownikow ma cos takiego ,a naprawde jest to bardzo skuteczna metoda dla reduktorow które nie leja gazem i reaguja na regulacje, a np gasna mula silnik itp.Bo jesli reduktor leje gazem i nie da rady regulowac wolnych obrotow to sie nadaje wylacznie na zlom 8)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load