|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czemu jest taka róznica w mocy..? |
Autor |
Wiadomość |
zlomek
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 59 Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-12-2008, 16:38
|
|
|
Nie spuszczałem.
Na dole jest jakis otwór który jest w takiej czarnej mazi.
Jakbym zrobił fotke reduktora,to bys powiedział kolego która odkrecic..? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 23-12-2008, 16:39
|
|
|
zlomek napisał/a: | Jakbym zrobił fotke reduktora,to bys powiedział kolego która odkrecic..? |
Zrób fotke to poradzimy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
zlomek
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 59 Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-12-2008, 17:15
|
|
|
Ustrzeliłem fotke jakiejs srubki:)
Ostatnio kombinowałem jeszcze z tym bolcem na reduktorze(zaznaczyłem na czerwono).
I mi sie zdawało,że był wcisniety,ale teraz nie da rady sie go wcisnac.
Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził.
Chyba jest dobrze tak jak teraz.
Na reduktorze pisze Lovato. |
|
|
|
|
Mrogas
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 143 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-12-2008, 19:25
|
|
|
Hm... Nie znam sie może to i od szlamu bo od regulacji jest śruba a nic innego na reduktorach raczej nie ma |
_________________
|
|
|
|
|
zlomek
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 59 Skąd: maz
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-12-2008, 20:12
|
|
|
Mrogas napisał/a: | Hm... Nie znam sie może to i od szlamu bo od regulacji jest śruba a nic innego na reduktorach raczej nie ma |
Nom od regulacji mam inna srubke.Metalowa. |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-12-2008, 22:13
|
|
|
zlomek, ta co zaznaczyłeś na jest dokładnie od spuszczania szlamu.
Natomiast to drugie co zaznaczyłeś to elektrozawór |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Mrogas
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 143 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-12-2008, 12:30
|
|
|
polansky napisał/a: | Natomiast to drugie co zaznaczyłeś to elektrozawór |
Elektrozawór jest sterowany elektronicznie wiec czemu
zlomek napisał/a: | Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził. |
Po wcisnięciu gaz moze uchodzic? |
_________________
|
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-12-2008, 12:55
|
|
|
Mrogas napisał/a: | Elektrozawór jest sterowany elektronicznie wiec czemu
zlomek napisał/a:
Wogole jak go wcisne to auto gasnie..?i słychac jakby gaz uchodził.
Po wcisnięciu gaz moze uchodzic? |
Temu, że nawet elektryczny zawór ma w sobie ruchome części więc jak naciskasz trzpień (który jest ruchomy) to go otwierasz. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
bodzio82
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 95 Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-12-2008, 12:56
|
|
|
zlomek, u ciebie jest reduktor podcisnieniowy bo masz zasilanie gaznikowe nie wtrysk,na bank na centralce masz dwa guziki jeden od przelaczania gaz -wypalanie -benzyna a drugi przewarznie koloru czerwonego od tzw podania dawki gazu czesto jest to pomocne podczas zimy przed odpaleniem autka podajesz 2 3 strzaly i silnik nieraz latwiej odpala,a ty w momencie jak silnik byl uruchomiony wcisnales recznie ten guzik i zalewales silnik gazem dlatego czuc bylo gaz bo auto nie moglo przepalic takiej ilosci gazu i w rezultacie ciezko puzniej mniales odpalic auto.jesli chodzi o foto to wlasnie ta plastikowa czarna srubka jest od spuszczania tego syfu z reduktora.
Moja rada dla ciebie,nie obraz sie ale widze ze niestety nie masz nawet najmniejszego pojecia o instalacji lpg wiec raczej nie bierz sie sam za remonty regulacje czysczenia itp.Gaz jest ogolnie bezpieczny ale dla kogos co ma chociarz podstawowe pojecie o instalacjach lpg , a w twoim przypadku lepiej pojechac do gazownika i niech on sam lepiej zrobi przeglad instalacji.
Reduktor jesli ma duzy przebieg mozesz podratowac specjalnym plynem do czysczenia instalacji,kory podaje sie pistoletem przez wlew gazu o cisnieniu 12 atmosfer ,wiekszosc gazownikow ma cos takiego ,a naprawde jest to bardzo skuteczna metoda dla reduktorow które nie leja gazem i reaguja na regulacje, a np gasna mula silnik itp.Bo jesli reduktor leje gazem i nie da rady regulowac wolnych obrotow to sie nadaje wylacznie na zlom |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|