|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jaka instalacje LPG do Tipo 1.6 i.e |
Autor |
Wiadomość |
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-01-2012, 00:26 Jaka instalacje LPG do Tipo 1.6 i.e
|
|
|
Byc moze wkrotce zdecyduje sie na montaz nowej instalacji lpg tylko jaka wybrac do jednopunktowego 1.6 i.e tak by byla dobra,niedroga a przede wszystkim by nie rozrywalo mi ukladu dolotowego strzalami,bo takich samochodow nie cierpie.Ma ktos moze/uzywa jakiegos konketnego modelu i jest zadowolony?
Byc moze pokusilbym sie o wlasnoreczny montaz tego bo gazownicy nieraz robia to bardzo niechlujnie.Widzialem nawet kilka razy emulatory,kontrolery sondy lambda ktore byly nigdzie nie podpiete a konce kabli poprostu gdzies schowane-tzw.bardzo szybki montaz Tego chcialbym uniknac...Jezeli ktos ma jakies porady-bardzo prosze.Pozdrawiam. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-01-2012, 06:48
|
|
|
Ja od siebie polecam Firmy jak LOVATO lub BRC instalacja oczywiscie do jedno punkcika II gen. tak będzie najlepiej jeśli chodzi o koszty i możliwości. Tak po prawdzie w tej instalacji najważniejsza rolę będzie odgrywał parownik z racji dużej prostoty układu. Wystrzegaj się tanich Polskich centralek, emulatorów. Ważne jest też usytuowanie parownika nie może być na "drugim końcu auta" Dobre miejsce to okolice akumulatora i blisko do przewodów chłodzenia i dobra długość do miksera, a nie jak nie którzy ładują po drugiej stronie silnika najlepiej do nadkola Przewód zasilający z parownika do miksera powinien mieścić się w jakimś zakresie. Nie pamiętam już jakie jest optimum, ale to sobie znajdziesz śmiało na rożnych forach gaziarzy. Ważne jest tez dobranie właściwych (średnica) przewodów miedzianych do transportu ciekłego gazu (do tankowania i do reduktora). Zakup dobrych przewodów do gazu i cieczy obsługujących reduktor (Ja używam np. Seperit 'ów bo mam sprawdzone, nie parcieją kruszą się itp.). Pamiętaj też ze tych przewodów nie można załamywać (nie ugną się nawet pod kątem 45 st) jedynie delikatne łuki więc jak robisz jakieś ciaśniejsze skręty używaj kolanek 90 st. Jak masz jakieś konkretne pytania to wal. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-01-2012, 23:12
|
|
|
Dzieki za porady.Kazda sugestia jest cenna.Poki co musze sie rozejrzec po instalacjach i pojezdzic po gazownikach.Zobacze co oni powiedza.Albo sam zakupie potrzebne czesci i sobie pomalu a dokladnie zamontuje,bo uczciwego sprzedawce instalacji lpg mam niedaleko i wspolpracowal z firma lovato we wloszech w latach 80-tych.Wiec jest prekursorem lpg w polsce.Tylko nie wiem jak by bylo z papierami,bo pewnie potrzebne cos od montazu.Ktoregos dnia sie przejade do niego i pogadam choc on juz teraz nie montuje a jedynie sprzedaje-na allegro takze.Pozdrawiam Jak cos sie dowiem dam znac. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2012, 12:02
|
|
|
W ojca aucie Bingo M i chodzi dobrze tylko spalania nie ogarniam dziś będzie zmiana
no silnik chyba taki sam 1.6 jednopunkt dokładnie reduktor koło aku i mixer
ew mogę ci wysłać ten mixer 36mm przelot nic nie zamula ,,,, a bedzie za to 4 generacja ,,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2012, 17:14
|
|
|
sekwencja do SPI jasne |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2012, 20:44
|
|
|
już piszę wątek o tym Pewnie o pierwszym fiacie i którymś tam z kolei Mono wtrysku z wtryskiem LPG nie jest to sekwencja jako taka zapraszam do wątku będzie zaraz |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
rynio
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 592 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-01-2012, 20:55
|
|
|
witam ja u siebie mam instalacje BRC i jestem zadowolony oczywiscie 1.6 a w 2.0 mam BINGO niby do starych modelów przez siedem lat nie miałem problemów |
_________________
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-01-2012, 22:46
|
|
|
wypowiedziałam się w drugim twoim temacie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|