Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka instalacje LPG do Tipo 1.6 i.e
Autor Wiadomość
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-01-2012, 00:26   Jaka instalacje LPG do Tipo 1.6 i.e

Byc moze wkrotce zdecyduje sie na montaz nowej instalacji lpg tylko jaka wybrac do jednopunktowego 1.6 i.e tak by byla dobra,niedroga a przede wszystkim by nie rozrywalo mi ukladu dolotowego strzalami,bo takich samochodow nie cierpie.Ma ktos moze/uzywa jakiegos konketnego modelu i jest zadowolony?
Byc moze pokusilbym sie o wlasnoreczny montaz tego bo gazownicy nieraz robia to bardzo niechlujnie.Widzialem nawet kilka razy emulatory,kontrolery sondy lambda ktore byly nigdzie nie podpiete a konce kabli poprostu gdzies schowane-tzw.bardzo szybki montaz :) Tego chcialbym uniknac...Jezeli ktos ma jakies porady-bardzo prosze.Pozdrawiam.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-01-2012, 06:48   

Ja od siebie polecam Firmy jak LOVATO lub BRC instalacja oczywiscie do jedno punkcika II gen. tak będzie najlepiej jeśli chodzi o koszty i możliwości. Tak po prawdzie w tej instalacji najważniejsza rolę będzie odgrywał parownik z racji dużej prostoty układu. Wystrzegaj się tanich Polskich centralek, emulatorów. Ważne jest też usytuowanie parownika nie może być na "drugim końcu auta" Dobre miejsce to okolice akumulatora i blisko do przewodów chłodzenia i dobra długość do miksera, a nie jak nie którzy ładują po drugiej stronie silnika najlepiej do nadkola :lalala: Przewód zasilający z parownika do miksera powinien mieścić się w jakimś zakresie. Nie pamiętam już jakie jest optimum, ale to sobie znajdziesz śmiało na rożnych forach gaziarzy. Ważne jest tez dobranie właściwych (średnica) przewodów miedzianych do transportu ciekłego gazu (do tankowania i do reduktora). Zakup dobrych przewodów do gazu i cieczy obsługujących reduktor (Ja używam np. Seperit 'ów bo mam sprawdzone, nie parcieją kruszą się itp.). Pamiętaj też ze tych przewodów nie można załamywać (nie ugną się nawet pod kątem 45 st) jedynie delikatne łuki więc jak robisz jakieś ciaśniejsze skręty używaj kolanek 90 st. Jak masz jakieś konkretne pytania to wal.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-01-2012, 23:12   

Dzieki za porady.Kazda sugestia jest cenna.Poki co musze sie rozejrzec po instalacjach i pojezdzic po gazownikach.Zobacze co oni powiedza.Albo sam zakupie potrzebne czesci i sobie pomalu a dokladnie zamontuje,bo uczciwego sprzedawce instalacji lpg mam niedaleko i wspolpracowal z firma lovato we wloszech w latach 80-tych.Wiec jest prekursorem lpg w polsce.Tylko nie wiem jak by bylo z papierami,bo pewnie potrzebne cos od montazu.Ktoregos dnia sie przejade do niego i pogadam choc on juz teraz nie montuje a jedynie sprzedaje-na allegro takze.Pozdrawiam :) Jak cos sie dowiem dam znac.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
piotr1 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 77
Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-01-2012, 12:02   

W ojca aucie Bingo M i chodzi dobrze tylko spalania nie ogarniam dziś będzie zmiana

no silnik chyba taki sam 1.6 jednopunkt dokładnie reduktor koło aku i mixer
ew mogę ci wysłać ten mixer 36mm przelot nic nie zamula ,,,, a bedzie za to 4 generacja ,,,
_________________
Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM

Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,,
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-01-2012, 17:14   

sekwencja do SPI jasne :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
piotr1 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 77
Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-01-2012, 20:44   

już piszę wątek o tym Pewnie o pierwszym fiacie i którymś tam z kolei Mono wtrysku z wtryskiem LPG nie jest to sekwencja jako taka zapraszam do wątku będzie zaraz
_________________
Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM

Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,,
  
 
rynio 



Wiek: 58
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 592
Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 11-01-2012, 20:55   

witam ja u siebie mam instalacje BRC i jestem zadowolony :) oczywiscie 1.6 a w 2.0 mam BINGO niby do starych modelów przez siedem lat nie miałem problemów
_________________

     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-01-2012, 22:46   

wypowiedziałam się w drugim twoim temacie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load