Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka Power a LPG ?
Autor Wiadomość
plocweb 


Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 33
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-02-2011, 07:57   Kontrolka Power a LPG ?

Witam.

(fiat Tempra , 1.6 beznyna + LPG, jednopunktowy wtrysk)

Trzy tygodnie temu miałem przy okazji zmiany klocków hamulcowych wymieniany jeden przewód miedziany od pompy hamulcowej.

Od tamtego czasu zapala mi się kontrolka Power dużo za wcześnie (np. jadąc spokojnie na V, po przekroczeniu 83km / h , już się pali) i samochód powoli zaczął tracić moc na LPG.

Spalanie wzrosło o ok. 1,5 l / 100km a gdy gwałtownie przygazuję, samochód zaczyna się lekko dławić. Zresztą i bez gazowania, jak jadę stabilnie stałą prędkością, też cyklicznie jest wyczuwalne - lekkie dławienie.

Jednym słowem, straszny muł! jak przerzucę na benzynę, to aż wgniata w fotel.

Czy przy okazji zmiany przewodu, w warsztacie mogli coś niechcący poruszyć czy odłączyć?

Jak działa ten - Power, czy kontrolka zapala się od jakiegoś czujnika, czy jest to podłączone mechanicznie i czy to wogóle może mieć jakiś wpływ na moje problemy?

Dodam jeszcze, że wymieniłem filterek gazu, samochód troszkę się odmulił, lecz problem pozostał.

Pozdrawiam
  
 
Xingham 



Wiek: 34
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 199
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-02-2011, 08:16   

Może zagięli Ci przewód miedziany od LPG? Często np na krawężniku jak się wjeżdża można go zagiąć :P i oszołomy w warsztatach jak są często też potrafią to zrobić :P
Albo słabe paliwo zatankowałeś. Albo filtr już brudny :P Albo kable/świece
_________________
Tipo 1.4 gaźnik. 94r. benzyna - crash.
Ford Escort 1.6 16V Kombi 95r. benzyna/gaz
     assistance   Moneta
 
 
Tomasz@20@KSU 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 108
Skąd: Stryszawa/B-B
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2011, 17:33   

Wiesz, u mnie kiedyś odłączył się wężyk podciśnienia biegnący od digiplexu (na podszybiu, lekko w górę i w lewo od serwa i pompy hamulcowej) do (jeśli się nie mylę) czujnika ciśnienia-znajdującego się mniej więcej nad skrzynią biegów, w głębi pod akumulatorem;-)

Ciężko opisać lokalizację tych urządzeń więc jak będziesz chciał to napisz to porobię jakieś fotki.

Po tym jak ten przewód od podciśnienia się odłączył to kontrolka economy/power właśnie dziwnie szybko się przełączała...

Jeśli chodzi o spalanie, to nie zauważyłem zbytniej różnicy, ale to też może przez mój styl jazdy;) Moc-być może faktycznie trochę spadła;)

Tak więc myślę że chłopcy przy okazji naprawy hamulców mogli gdzieś zaczepić i odłączyć Ci to podciśnienie.

Jeśli nie wiesz jak znaleźć ten przewód podciśnienia to napisz to porobię jakieś fotki jak to u mnie wygląda
_________________
TIPO pojechało 20 grudnia na żyletki ;( Wspomnijcie go gdy będziecie się golić... ;-)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 09-02-2011, 17:44   

plocweb, http://forum.tempra.org/t...highlight=power czytnij podobny problem rozwiązany
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Tomasz@20@KSU 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 108
Skąd: Stryszawa/B-B
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2011, 17:52   

No dokładnie:)
_________________
TIPO pojechało 20 grudnia na żyletki ;( Wspomnijcie go gdy będziecie się golić... ;-)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
plocweb 


Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 33
Skąd: Płock
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-02-2011, 13:34   re:

Witam ponownie.
Okazało się, że przy wymianie przewodu hamulcowego, odłączony został jeden z przewodów podciśnienia - przy takim małym plastikowym trójniku.

Po podłączeniu, jest OK.

-----------------------------------
PS:

Jako ciekawostkę, dodam jeszcze jedną rzecz. Po wymianie klocków hamulcowych i tarcz... następnego dnia zaczęło mi coś grzechotać w kole. Okazało się, w obudowie klocków hamulcowych, zostały pościnane śruby. Nie dali nowych śrub. Dobrze, że to mi się stało przy 20 km/h, bo gdyby śrubki poszły np. przy 100 km/h , to śmigałbym dziś Temperką w Edenie razem z aniołkami. Poprostu luźne zaciski zablokowałyby koło.

A warsztat ten, który mi tak fachowo naprawił autko i skasował prawie 600 PLN, to NorAuto Płock - jak najdalej od nich !

Pozdrawiam.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load