Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszty instalacji sekwencyjnej do V6
Autor Wiadomość
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-05-2011, 21:30   Koszty instalacji sekwencyjnej do V6

Witka, koledzy nie orientuje się ktoś jakie są teraz koszty założenia sekwencji do V6, mam na oku mazde mx6 2.5 V6 niestety bez gazu, nie znam teraz cen instalacji, a chciałbym się dowiedzieć ile musiał bym wyłożyć i ile ew, dopłaty do mojej xantii wołać na zamianę. Pozdro.
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-05-2011, 21:34   

3 tys zł trzeba liczyć - minimum
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-05-2011, 21:37   

Sekwencja na 4 cylindry, zależy tez jakie komponenty od 2200zł w górę.
Tutaj masz dodatkowe dwa wtryskiwacze, zapewne jeden reduktor nie wyrobi, więc musisz mieć dwa. Sterownik - pewnie jakiś Stag 3 (do 8 cylindrów). Myślę, że koło 3ki się zamkniesz.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-05-2011, 21:41   

Gra chyba nie warta świeczki, miałem na oku to auto: http://otomoto.pl/mazda-mx-6-C18697709.html

Automat jakoś bym przebolał ale brak gazu to już nie dla mnie, zwłaszcza przy takich cenach instalacji...
Napisałem do gościa kiedyś o zamianę, teraz ze 3 razy prosił o kontakt, odpisze mu że jeśli dopłaci 2500 to się mogę zamienić :D . Dzięki za szybką odpowiedź.
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
MarcinWrocław 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 280
Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-05-2011, 22:27   

miszko napisał/a:
zapewne jeden reduktor nie wyrobi, więc musisz mieć dwa


Miszek - nie pisz głupot....

Oczywiscie, że jeden reduktor. Dwa dokładają jak jest ponad 200 km ( choc nie zawsze ) lub przy TURBO. W takim silnika warto założyć wtryskiwacze do dużej wydajności. Ale z drugiej strony wszystko zależy od tego, ile sie robi kilometrów. Przy różnicy aktualnie w cenie ok 2,8/l pomiędzy LPG i Pb to zakładając spalanie na poziomie 12 ltr masz oszczedność ok 25 zł na 100 km. a wiec po 10 000 km masz już 2,5 tys.... Sprawa warta jest przemyślenia. Tylko, że ta Madzia ma juz 18 lat... Czy to sens......
_________________
była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 05-05-2011, 23:32   

z rok temu mój wujek kupił Fordzine Couguara 2.5 V6 i wsadzał do niego istalacje co 2 z małym hakiem go to wyszło. Tyle że on codziennie pomyka 50km w jedną stronę do tyrki no i auto sporo nowsze.

BTW: 2.5 nie jeździ 8)

No i jakie 2 reduktory? przecież to ma 150 pajacyków :D :D W Pajero też mam 6 garków eLPiGi i też mam jeden reduktor

Prezes :zolta: :D :badgrin: :lalala:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2011, 00:23   

Kolego Bdm, przemyśl jeszcze dobrze sprawę z automatem. Miałem kiedyś stare autko z równie starym (konstrukcyjnie) automatem i to była porażka. Żeby wykrzesać trochę życia z tego samochodu naprawdę trzeba było go ostro deptać, a wtedy spalanie szybowało gdzieś w okolice orbity okołoziemskiej :lalala: Pomijam fakt, że naprawić automat jest ciężko, bo mało który warsztat się tego podejmuje, a nawet jeśli, to drogi to interes :? Generalnie straszna zamuła i spore ryzyko :zolta: no, chyba że lubisz powoli toczyć się po mieście, albo często śmigasz w trasy. Wtedy to ma sens :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-05-2011, 01:01   

shwax, czemu wygadujesz takie głupoty ???
niby w czym automat jest gorszy ?? jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ...
a co do deptania to inna sprawa bo jak auto muł to i w manualu trzeba deptać i również spalanie rosnie

Automaty tak nie meczą silnika i pozostałych podzespołów jedzie sie o wiele bardziej komfortowo wiem bo mam automat w domu..
Złe podejscie ludzi do automatycznej skrzyni nadal panuje w naszym kraju

młody jestem ale rozważam kupno nastepnego samochodu własnie z ASB :lalala:

Komfort jest duzo lepszy :P :P spalanie nie wiele wieksze a jak sie właczy tryb sport to idze porownie z reczną skrzynia chyba ze ktoś cały czas peta peta i felc mistrz prostej... to powodzenia zajedzie nawet czołga
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-05-2011, 01:09   

Cytat:
niby w czym automat jest gorszy ??


zwłaszcza stary automat jest gorszy w dynamice i spalaniu

albert1991 napisał/a:
jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ...

Hmm - powiedzmy że walnęła Ci skrzynia automatyczna w T/T ... powodzenia w kupnie nowej "używanej"

albert1991 napisał/a:
Automaty tak nie meczą silnika

Tu się zgodzę

Jeździłem na automacie i niby jest "fajnie" ale osobiście wolę machać ręką ;) Mam z tego frajdę :lalala:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-05-2011, 01:16   

Luczu napisał/a:
zwłaszcza stary automat jest gorszy w dynamice i spalaniu


tego bym nie powiedział bo nasz świerzościa nie pachnie :P

Luczu napisał/a:
Hmm - powiedzmy że walnęła Ci skrzynia automatyczna w T/T ... powodzenia w kupnie nowej "używanej"


mowisz o jednostkowych przykładach gdzie na prawde jest problem ale ogolnie z innymi modelami samochodów takiego problemu nie ma


Luczu napisał/a:
ale osobiście wolę machać ręką Mam z tego frajdę


hehehe o to Cie nie posądzałem muślałem ze Blond wolisz :P hehe ale spoko nie wnikam w Twoje zycie intymne :lalala:
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-05-2011, 01:18   

albert1991 napisał/a:
hehehe o to Cie nie posądzałem muślałem ze Blond wolisz :P hehe ale spoko nie wnikam w Twoje zycie intymne :lalala:


Pamiętaj - nikt nie zrobi nic lepiej niż Ty sam :lalala: :lalala: :lalala: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 06-05-2011, 01:25   

Luczu, hehehe no teraz To mnie rozłożyłeś na łopatki hahahah dobre :P a pijes coś dzisiaj ???

zeby nie było ze OT
to http://allegro.pl/montaz-...1592297331.html :P
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 06-05-2011, 01:36   

albert1991 napisał/a:
a pijes coś dzisiaj ???


nie wcale haha


co do tematu

przykładowe ceny

http://www.instalacje-lpg...acje-gazowe.php

http://www.autogaz.lodz.pl/?module=Cennik

http://www.nagaz.pl/cenniki/

http://montaz-instalacji-gazowych.pl/cennik.php
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 06-05-2011, 07:01   

MarcinWrocław napisał/a:
Miszek - nie pisz głupot....

Ja nie mówię, że nie wyrobi jeden. Ja mówię o tym, że spadki ciśnienia mogą być duże i możliwe, że będzie trzeba zastosować dwa reduktory, aby instalacja pracowała dobrze w całym zakresie.

I wcale sobie tego z palca nie wyssałem.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 06-05-2011, 09:34   

automat jest dobry - tylko automat powinien mieć porządny silnik - takie 2.5 w górę :)

Bawarka 1.6 w automacie muli niemiłosiernie :)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-05-2011, 13:37   

albert1991 napisał/a:
shwax, czemu wygadujesz takie głupoty ???

albert1991, to nie są głupoty, nie mam nic przeciwko automatycznym skrzyniom. Praca wszelkiej maści Tiptroniców, o DSG nie wspominając, jest OK i mógłbym tym jeździć :) . Chodzi mi o te stare konstrukcyjnie skrzynie automatyczne. Uwierz mi, że kilka lat jeździłem takim autem, najpierw jako pasażer, a po zrobieniu prawka jako kierowca i wiem co mówię.

albert1991 napisał/a:
jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ...

To spróbuj znaleźć nie zajeżdżoną, sprawną skrzynię do niektórych modeli. Żeby nie było, że piszę o "jednostkowych przykładach" to zauważ, że w Polsce nadal mało jest samochodów z automatem. Może nie będziesz miał w każdym przypadku problemu ze znalezieniem skrzyni, ale znaleźć taką w dobrym stanie to już trochę większy problem.

albert1991 napisał/a:
jedzie sie o wiele bardziej komfortowo

A czy ja gdzieś napisałem, że nie? Nawet sam to podkreśliłem. Ale chodziło mi o to, że stary automat zamula, bez względu na to jaki to silnik. Przykład? Ostatnio w Top Gear testowali stare BMW 325. Jedno z nich to był automat. Chyba nie muszę mówić jaki był wynik sprintu na 1/4 mili ;D

albert1991 napisał/a:
młody jestem ale rozważam kupno nastepnego samochodu własnie z ASB :lalala:

No cóż, życzę szczęścia w poszukiwaniach. Piszesz, że masz w rodzinie auto z automatem, więc pewnie wiesz jak ciężko o dobry egzemplarz. Jak kupisz stosunkowo młode autko ze sprawną skrzynią to będziesz się nim cieszył. Trafisz na trefny egzemplarz a będziesz naprawdę żałował.


Na koniec, żeby już nikt się nie czepiał, zaznaczę raz jeszcze, że chodzi mi o skrzynie automatyczne starego typu, w których sterowanie rozwiązane było czysto mechanicznie, lub częściowo elektronicznie. W nowych skrzyniach (patrz np. DSG) w zasadzie wiele wyżej wymienionych problemów (na razie) nie ma miejsca. Ba, udowodniono nawet, że są lepsze niż manual jeśli chodzi o spalanie i przyspieszenie. Nie mówię automatom nie, ale uprzedzam, żeby do zakupu podchodzić z głową i jeśli nie miało się wcześniej okazji obcować z ASB to warto poradzić się kogoś kto już miał.

P.S. Sorry za OT.
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load