|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Koszty instalacji sekwencyjnej do V6 |
Autor |
Wiadomość |
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-05-2011, 21:30 Koszty instalacji sekwencyjnej do V6
|
|
|
Witka, koledzy nie orientuje się ktoś jakie są teraz koszty założenia sekwencji do V6, mam na oku mazde mx6 2.5 V6 niestety bez gazu, nie znam teraz cen instalacji, a chciałbym się dowiedzieć ile musiał bym wyłożyć i ile ew, dopłaty do mojej xantii wołać na zamianę. Pozdro. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 05-05-2011, 21:34
|
|
|
3 tys zł trzeba liczyć - minimum |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-05-2011, 21:37
|
|
|
Sekwencja na 4 cylindry, zależy tez jakie komponenty od 2200zł w górę.
Tutaj masz dodatkowe dwa wtryskiwacze, zapewne jeden reduktor nie wyrobi, więc musisz mieć dwa. Sterownik - pewnie jakiś Stag 3 (do 8 cylindrów). Myślę, że koło 3ki się zamkniesz. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-05-2011, 21:41
|
|
|
Gra chyba nie warta świeczki, miałem na oku to auto: http://otomoto.pl/mazda-mx-6-C18697709.html
Automat jakoś bym przebolał ale brak gazu to już nie dla mnie, zwłaszcza przy takich cenach instalacji...
Napisałem do gościa kiedyś o zamianę, teraz ze 3 razy prosił o kontakt, odpisze mu że jeśli dopłaci 2500 to się mogę zamienić . Dzięki za szybką odpowiedź. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-05-2011, 22:27
|
|
|
miszko napisał/a: | zapewne jeden reduktor nie wyrobi, więc musisz mieć dwa |
Miszek - nie pisz głupot....
Oczywiscie, że jeden reduktor. Dwa dokładają jak jest ponad 200 km ( choc nie zawsze ) lub przy TURBO. W takim silnika warto założyć wtryskiwacze do dużej wydajności. Ale z drugiej strony wszystko zależy od tego, ile sie robi kilometrów. Przy różnicy aktualnie w cenie ok 2,8/l pomiędzy LPG i Pb to zakładając spalanie na poziomie 12 ltr masz oszczedność ok 25 zł na 100 km. a wiec po 10 000 km masz już 2,5 tys.... Sprawa warta jest przemyślenia. Tylko, że ta Madzia ma juz 18 lat... Czy to sens...... |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 05-05-2011, 23:32
|
|
|
z rok temu mój wujek kupił Fordzine Couguara 2.5 V6 i wsadzał do niego istalacje co 2 z małym hakiem go to wyszło. Tyle że on codziennie pomyka 50km w jedną stronę do tyrki no i auto sporo nowsze.
BTW: 2.5 nie jeździ
No i jakie 2 reduktory? przecież to ma 150 pajacyków W Pajero też mam 6 garków eLPiGi i też mam jeden reduktor
Prezes |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2011, 00:23
|
|
|
Kolego Bdm, przemyśl jeszcze dobrze sprawę z automatem. Miałem kiedyś stare autko z równie starym (konstrukcyjnie) automatem i to była porażka. Żeby wykrzesać trochę życia z tego samochodu naprawdę trzeba było go ostro deptać, a wtedy spalanie szybowało gdzieś w okolice orbity okołoziemskiej Pomijam fakt, że naprawić automat jest ciężko, bo mało który warsztat się tego podejmuje, a nawet jeśli, to drogi to interes Generalnie straszna zamuła i spore ryzyko no, chyba że lubisz powoli toczyć się po mieście, albo często śmigasz w trasy. Wtedy to ma sens |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 01:01
|
|
|
shwax, czemu wygadujesz takie głupoty ???
niby w czym automat jest gorszy ?? jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ...
a co do deptania to inna sprawa bo jak auto muł to i w manualu trzeba deptać i również spalanie rosnie
Automaty tak nie meczą silnika i pozostałych podzespołów jedzie sie o wiele bardziej komfortowo wiem bo mam automat w domu..
Złe podejscie ludzi do automatycznej skrzyni nadal panuje w naszym kraju
młody jestem ale rozważam kupno nastepnego samochodu własnie z ASB
Komfort jest duzo lepszy :P spalanie nie wiele wieksze a jak sie właczy tryb sport to idze porownie z reczną skrzynia chyba ze ktoś cały czas peta peta i felc mistrz prostej... to powodzenia zajedzie nawet czołga |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-05-2011, 01:09
|
|
|
Cytat: | niby w czym automat jest gorszy ?? |
zwłaszcza stary automat jest gorszy w dynamice i spalaniu
albert1991 napisał/a: | jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ... |
Hmm - powiedzmy że walnęła Ci skrzynia automatyczna w T/T ... powodzenia w kupnie nowej "używanej"
albert1991 napisał/a: | Automaty tak nie meczą silnika |
Tu się zgodzę
Jeździłem na automacie i niby jest "fajnie" ale osobiście wolę machać ręką Mam z tego frajdę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 01:16
|
|
|
Luczu napisał/a: | zwłaszcza stary automat jest gorszy w dynamice i spalaniu |
tego bym nie powiedział bo nasz świerzościa nie pachnie
Luczu napisał/a: | Hmm - powiedzmy że walnęła Ci skrzynia automatyczna w T/T ... powodzenia w kupnie nowej "używanej" |
mowisz o jednostkowych przykładach gdzie na prawde jest problem ale ogolnie z innymi modelami samochodów takiego problemu nie ma
Luczu napisał/a: | ale osobiście wolę machać ręką Mam z tego frajdę |
hehehe o to Cie nie posądzałem muślałem ze Blond wolisz hehe ale spoko nie wnikam w Twoje zycie intymne |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 06-05-2011, 01:18
|
|
|
albert1991 napisał/a: | hehehe o to Cie nie posądzałem muślałem ze Blond wolisz hehe ale spoko nie wnikam w Twoje zycie intymne |
Pamiętaj - nikt nie zrobi nic lepiej niż Ty sam |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
albert1991
Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 01:25
|
|
|
Luczu, hehehe no teraz To mnie rozłożyłeś na łopatki hahahah dobre a pijes coś dzisiaj ???
zeby nie było ze OT
to http://allegro.pl/montaz-...1592297331.html |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 07:01
|
|
|
MarcinWrocław napisał/a: | Miszek - nie pisz głupot.... |
Ja nie mówię, że nie wyrobi jeden. Ja mówię o tym, że spadki ciśnienia mogą być duże i możliwe, że będzie trzeba zastosować dwa reduktory, aby instalacja pracowała dobrze w całym zakresie.
I wcale sobie tego z palca nie wyssałem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 06-05-2011, 09:34
|
|
|
automat jest dobry - tylko automat powinien mieć porządny silnik - takie 2.5 w górę
Bawarka 1.6 w automacie muli niemiłosiernie |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2011, 13:37
|
|
|
albert1991 napisał/a: | shwax, czemu wygadujesz takie głupoty ??? |
albert1991, to nie są głupoty, nie mam nic przeciwko automatycznym skrzyniom. Praca wszelkiej maści Tiptroniców, o DSG nie wspominając, jest OK i mógłbym tym jeździć . Chodzi mi o te stare konstrukcyjnie skrzynie automatyczne. Uwierz mi, że kilka lat jeździłem takim autem, najpierw jako pasażer, a po zrobieniu prawka jako kierowca i wiem co mówię.
albert1991 napisał/a: | jak uwali Ci sie reczna skrzynia to sory ale nie opłaca sie jej naprawiać lepiej ja wymienić to samo jest z automatem teraz ceny obu skrzyń są identyczne ... |
To spróbuj znaleźć nie zajeżdżoną, sprawną skrzynię do niektórych modeli. Żeby nie było, że piszę o "jednostkowych przykładach" to zauważ, że w Polsce nadal mało jest samochodów z automatem. Może nie będziesz miał w każdym przypadku problemu ze znalezieniem skrzyni, ale znaleźć taką w dobrym stanie to już trochę większy problem.
albert1991 napisał/a: | jedzie sie o wiele bardziej komfortowo |
A czy ja gdzieś napisałem, że nie? Nawet sam to podkreśliłem. Ale chodziło mi o to, że stary automat zamula, bez względu na to jaki to silnik. Przykład? Ostatnio w Top Gear testowali stare BMW 325. Jedno z nich to był automat. Chyba nie muszę mówić jaki był wynik sprintu na 1/4 mili
albert1991 napisał/a: | młody jestem ale rozważam kupno nastepnego samochodu własnie z ASB |
No cóż, życzę szczęścia w poszukiwaniach. Piszesz, że masz w rodzinie auto z automatem, więc pewnie wiesz jak ciężko o dobry egzemplarz. Jak kupisz stosunkowo młode autko ze sprawną skrzynią to będziesz się nim cieszył. Trafisz na trefny egzemplarz a będziesz naprawdę żałował.
Na koniec, żeby już nikt się nie czepiał, zaznaczę raz jeszcze, że chodzi mi o skrzynie automatyczne starego typu, w których sterowanie rozwiązane było czysto mechanicznie, lub częściowo elektronicznie. W nowych skrzyniach (patrz np. DSG) w zasadzie wiele wyżej wymienionych problemów (na razie) nie ma miejsca. Ba, udowodniono nawet, że są lepsze niż manual jeśli chodzi o spalanie i przyspieszenie. Nie mówię automatom nie, ale uprzedzam, żeby do zakupu podchodzić z głową i jeśli nie miało się wcześniej okazji obcować z ASB to warto poradzić się kogoś kto już miał.
P.S. Sorry za OT. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|