Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ledwo chodzi na gazie
Autor Wiadomość
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 01-02-2010, 15:23   

egon., no zesz ku*wa m*c :sciana: skoncza sie te wydatki :!: a te reduktor to sie wymienia jak ? z membranami? czy co bo ja jestem zielony :(
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 01-02-2010, 16:39   

nie wydaje mi się, żeby to była wina reduktora... Zwłaszcza jak przed robieniem wtrysku było wszystko OK a po już nie działa
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Kaputzin 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 157
Skąd: Kobylanka/UK
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-02-2010, 17:32   

krzychTIPOspeed zależy na jakiego gaziarza trafisz bo są różni - ale może ominie Cię wymiana całego reduktora ... jeśli jest dobry to wymieni Ci tylko same membrany, jeśli Ci te stare sparciały, a jak będzie chciał zarobić to może i cały reduktor wymienić :) Jak ja kupiłem Temprę to też miałem reduktor w nie najlepszym stanie i byłem u znajomego gaziarza, wyciągnął spod stołu kilka reduktorów wymontowanych z innych aut i mówi "patrz, ten chyba będzie dobry", rozkręcił go a w środku membrany jak nówki :D Sama wymiana jest banalna, ale wolałem żeby to zrobił On :D Po wymianie membran regulacja gazu komputerem i było git :) Koszt 150 zł :)

Można tez kupić na alledrogo zestawy naprawcze reduktorów - zależy jaki masz model :D

Krzychu może dawkę gazu masz za małą ustawioną i dlatego Ci silnik dziwnie pracuje :?: Ja przypuszczam że tak jest też u mnie bo na wolnych obrotach na gazie nie pracuje płynnie a przy dłuższej spokojnej jeździe lubi się kontrolka wtrysku zapalić (a jak Temperce pocisnę to gaśnie :D ) i tak wydaje mi się, że muszę chyba szukać w tym kierunku, ale poczekam jeszcze na wiosnę wymienię filtry i będę kombinował wtedy z komputerem:D
_________________
*** Fiat Tempra 1.6 MPI, Benzyna/LPG, '95, 200 000, DGT, zieleń perłowa***


"Gdy opuści mnie granie, miej w opiece mnie Panie"
     Moneta
 
 skype
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 01-02-2010, 18:45   

Luczu napisał/a:
nie wydaje mi się, żeby to była wina reduktora...

A to niby dlaczego... miałem tak samo w 1,6 do 3500 obr. szedł normalnie po czym tracił moc i niechciał isc dalej, dopiero po redukcji, cos tam z siebie wyksztusił, okazało sie, ze reduktor jest zuzyty.

Luczu napisał/a:
Zwłaszcza jak przed robieniem wtrysku było wszystko OK a po już nie działa

Niewiem.... zbieg okolicznosci :?: :roll:
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 02-02-2010, 11:08   

krzychTIPOspeed, na początek wymień filtr od gazu,bo to żaden koszt.Ja płaciłem za filtr 2 zeta wiec mniej niż moje piwko hehe.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Piotrek_144 


Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Sokółka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 02-02-2010, 13:26   

Ja do swojego za filtr placilem 20 zł. 2 okrągłe płatki z jakiejs szmatki, do tego tulejka odzielająca... Jedyny plus ze to orginał OMVL.
_________________
Obecnie pod blokiem:
Fiat Tipo 1,6 DGT (149.C2.046)
FSO Polonez Caro+ 1,6 GSi
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 02-02-2010, 15:28   

ZielonyTBG, filtr razem z zaworem został wymieniony okolo miesiac temu. :roll:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 02-02-2010, 15:38   

krzychTIPOspeed, a na 1 jak od 0 dasz do dechy to też dupa zbita czy pociągnie ponad 3 ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 02-02-2010, 19:14   

A wiec jak jest na luzie, to jak mu przygazujesz to nawet skoczy na 5000 :D

Ps teraz sie tak zastanwiam, czy to nie wtrysk to blokowal. bo jak pisalem wczesniej byl on reperowany, no ale dzis skonczyl swoj zywot i tylko odpale na benz i odrazu daje mu gaz. i teraz normalnie byly wysokie obroty na gazie. ja juz nie wiem sam :roll:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Przemek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 54
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-02-2010, 20:28   

cezar60. Ja jakieś 4 miechy temu też robiłem uszczelke pod głowicą. Przedmuchało mi między 2-3 cylindrem i chodził jak traktor. Nieszedł płyn w olej ani na odwrót. Uciekałem ze skrzyżowania bo jakiś baran się wlókł. Wiechaliśmy na zielonym a w połowie już wieżdzały inne samochody. Na gazie niemiał siły wogule pociągnąć samochodu na benzynie troszke lepiej ale żadnej rewelacji. Na wiadukt kolejowy jak jechałem do mechanika to już myślałem że ją wepcham. A co pomyśleć jak by był komplet ludzi. Jak dla mnie sprawdź kompresje na cylindrach. Może być jak umnie 1-12,5 2-4 3-4 4-12,3. Przed usterką wszystkie miały przawie po równo. Przebijało kompresję w czasie pomiaru z 2 do 3 i na odwrót. Umnie obyło się nawet bez szlifu głowicy bo niejeździłem wogule. Pozdrawiam.
_________________
Fiat Tempra 1.6 ie+gaz(Dolot i wydech Węglarski Motor Sport + BLOS)
  
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 03-02-2010, 07:53   

Jezeli masz sekwencje to moze miec wpływ wtrys, jezeli masz zwykła instalacje to wtryski nie pracują. JEzeli Ci go dusi to mozesz sprobować wykrecic troszke sróbke od czułosci membrany, ale na początek odkręc mocniej pokrętło ktorym reguluje się równiez obroty, zawor^^.

** Dodano: 03-02-2010, 07:53 **
http://www.elektroda.pl/r...o_opis_1966.jpg Na zjeciu jest oznaczona srobka od membrany, zrobi się zimno i mogą być takie problemy.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 03-02-2010, 15:21   

Dziąbal, jesli to bylo do mnie to lipa bo mam zwykly gaz ale koncowke BRC - elektronicznie ustawienie gazu :D
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load