LPG - i się zaczeło :( |
Autor |
Wiadomość |
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2012, 20:57
|
|
|
KrzychuB, wystarczy że obudowa filtra będzie lekko nie szczelna i będzie strzelać poza tym kiedy wymieniałeś filterek od gazu ? |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:02
|
|
|
Lasgo07, filterka gazu nie wymieniałem. Ale nie sądzę żeby on robił takie jaja.
Mosior, Kable mam Sentech, mają 2 miesiące (może 3) świece są NGK i mają 2 miesiące.
A czy mechanik może jakoś inaczej sprawdzić to czy to przewody czy kopułka ,cewka itp skoro ja nie widzę przebić Nochyba że to można inaczej domowym sposobem sprawdzić |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:22
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | czy kopułka |
W tym modelu nie masz kopułki, masz cewkę zwaną inaczej: ,,zespolonym modułem zapłonowym''
KrzychuB napisał/a: | czy mechanik może jakoś inaczej sprawdzić |
Tak, może podłączyć pod komputer sterujący. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:49
|
|
|
KrzychuB, w moim przypadku nie było widać gołym okiem usterki kabla - podmieniłem na inny zestaw i dopiero wyszło, że to kabel. Coś Ci poradzę.
Kup w sklepie jakiś pojedynczy długi kabel (żeby sięgnął do najdalszej świecy). Przyda Ci się do diagnostyki
Podmieniaj poszczególne kable i sprawdź czy jest lepiej. Kable nigdy nie padają wszystkie na raz
Kontrola zapłonu jak pisałem obowiązkowo.
Filtr gazu wg mnie odpada bo jak się przytka to muli auto i tyle. Cewka też może być ale musisz zrobić podmiankę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 13-03-2012, 21:59
|
|
|
Mosior napisał/a: | Kontrola zapłonu jak pisałem obowiązkowo.
|
Samemu można Bo raczej osprzętu nie mam zbytniego |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Raul
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 100 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-03-2012, 23:05
|
|
|
Pytałeś o stożek oczywiście że tak ale tylko w połączeniu z Blosem+rurka z wejściem na odmę(jeżeli takową posiadasz w swojej obudowie)wszystko dobrze wyregulowane i zapominasz o czymś takim jak wystrzały przetestowane na silnikach,które nie nadają się do instalacji LPG czyli zasilanie za pomocą Bosch Ke-jetronic,więc na jednopunktowym wtrysku działa równie dobrze jak nie lepiej,jak to pisałem i jak poprzednik napisał dogadaj się z Kimś kto ma podobny silnik i zrób podmiankę kabli cewki,ale po kolei wtedy się dowiesz a zaoszczędzisz na serwisie i dziwnych niczego niedających serwisach,oni się nie będą przejmować od razu wymieni świece kable cewkę obudowę i filtry i powie serwisant że trzeba było skoro che Pan mieć sprawne auto,a tak sam dojdziesz co trzeba wymienić,jak będziesz podmieniał,elementy po kolei,obudową elektrozaworu LPG sie nie przejmuj do puki będzie działał,jak przestanie na złomie poszukaj cały i zmień to tyle co do elektrozaworu LPG. |
_________________ Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2012, 11:31
|
|
|
KrzychuB, no ja na znaki ustawiłem bez lampy 10stopni (co zweryfikowałem później lampą). Najlepiej zrób tak, podjedź do jakiegoś mechanika, który ma lampę stroboskopową, daj mu browarka i sobie sprawdź.
Zdejmujesz gumową zaślepkę ze skrzyni biegów w okolicy połączenia z silnikiem (pod akumulatorem), stroboskop zapinasz na akumulator i na kabel WN pierwszego cylindra. Kierujesz błyski z lampy na koło zamachowe i sprawdzasz jak jest ustawiony znacznik na kole (szczerbinka) w stosunku do skali stopniowej na obudowie skrzyni.
Regulujesz kręcąc aparatem zapłonowym. 10 minut roboty max. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2012, 12:37
|
|
|
Krzychu ma mono-wtrysk, więc myk z lampką strobo może nie wypalić tam zapłon sterowany jest przez kilka czujników i map-sensor w Digiplex'ie z tego co wiem. Ten model silnika co ma krzychu, nie posiada kopułki. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 14-03-2012, 22:55
|
|
|
A więc winowajca się znalazł. Jak wychodziłem z pracy to postanowiłem po ciemku sprawdzić czy niema przebicia. I jednak jest Przebija przewód w łapkę do wyciągania silnika Zasrane kable SENTECH Jutro jadę po jakieś normalne kable. A czy taki zaworek na obudowę to mi zrobią u mechanika czy nie Bo nie chciałbym narażać kolejnej obudowy jak co |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-03-2012, 16:32
|
|
|
jak zapłacisz to Ci zrobią. życiowe. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 77 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-03-2012, 13:51
|
|
|
no niestety kolejna opinia o tej renomowanej firmie do niczego sie nie nadaje ,,, |
_________________ Fiat Tempra 1,6 SW 1995
zielony moc 78 KM
Stag 200
Zavoli N
2 cewki z MAtrixa 5xx
FLo2
4 generacja wtrysku LPG w Monowtrysku ,, |
|
|
|
|
moto77
Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 19 Gru 2006 Posty: 185 Skąd: Pińczów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-04-2012, 21:07
|
|
|
Kiedys kupiłem kable Janmora i wiecej tego błędu nie popełnie.Badziewie. Jako że w owym czaise z kasą było u mnie krucho zrobiłem sobie kable we własnym zakresie.A mianowicie kupiłem przewód zapłonowy na metry z miedzianym rdzeniem( w jakim sklepie z częściami do "komarków") rozebrałem stare kable zakułem końcówki na nowych przewodach i tyle kosztowało mnie to 15 zł i 2 godziny pracy.3 lata na nich jeździłem i nic się nie działo złego.Jedyny mankament to lekko syczało radzio bo te kable nie miały ekranowania i były zakłocenia. |
_________________ Fiat Tipo 1,6 Suite + LPG |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-04-2012, 13:57
|
|
|
No i jednak to nie był koniec przygód Dziś znów padły strzały i lekko uszkodziło obudowe Ale nie na tyle co by nie dało się jeździć. Wkurzyłem się i podjechałem do mechanika. Okazało się że owszem mam nowe świece, ale przerwa na nich była za duża, teraz mam 0,6 mm (na gazie ponoć ma tyle byle być i żadne świece do lpg nie pomogą bo to tylko ściema) i od wyjazdu od mechanika ( a specjalnie go dławiłem) jest spokój ale się wkurzyłem masakrycznie zwłaszcza że śmigam w piątek do Dąbrowy Górniczej. Poniżej foto jak wygląda obudowa obecnie. Drut włożony w klapkę antystrzałową, drut na jednej łapce do zapięcia oraz druga łapka lekko ale sama siedzi.
|
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 11-04-2012, 16:41
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | śmigam w piątek do Dąbrowy Górniczej. |
toż to niedaleko mnie ;d |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 11-04-2012, 16:45
|
|
|
Luczu napisał/a: |
KrzychuB napisał/a:
śmigam w piątek do Dąbrowy Górniczej.
toż to niedaleko mnie ;d |
No ja tam będę chwile bo tylko fele odbieram ale nie wiem gdzie dokladnie jeszcze, |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-04-2012, 16:50
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | No i jednak to nie był koniec przygód Dziś znów padły strzały i lekko uszkodziło obudowe Ale nie na tyle co by nie dało się jeździć. Wkurzyłem się i podjechałem do mechanika. Okazało się że owszem mam nowe świece, ale przerwa na nich była za duża, teraz mam 0,6 mm (na gazie ponoć ma tyle byle być i żadne świece do lpg nie pomogą bo to tylko ściema) i od wyjazdu od mechanika ( a specjalnie go dławiłem) jest spokój ale się wkurzyłem masakrycznie zwłaszcza że śmigam w piątek do Dąbrowy Górniczej. Poniżej foto jak wygląda obudowa obecnie. Drut włożony w klapkę antystrzałową, drut na jednej łapce do zapięcia oraz druga łapka lekko ale sama siedzi.
Obrazek |
Regeneracja parownika, polecam. Zestaw do brc jakieś 60zł, do tego godzinka roboty, dwie godzinki testów i ustawień, a później już tylko spalanie mniejsze o 2 litry, odpalanie na LPG z rana i jazda bez strzałów mocniejszym autem - przerabiałem niecały miesiąc temu :] |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-04-2012, 21:01
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | No i jednak to nie był koniec przygód Dziś znów padły strzały i lekko uszkodziło obudowe |
Niedawno dobrze Ci radzilem bys wstawil 3 ,,antybumy''bo przeciez od dolu tez mozna bylo wstawic i nawet by widac ich by nie bylo...Ta obudowa jest bardzo podatna na rozwalenie bo powierzchnie ma duza... |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-04-2012, 21:07
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Ta obudowa jest bardzo podatna na rozwalenie bo powierzchnie ma duza. |
Potwierdzam, u mnie wystarczył jeden strzał, żeby rozwalić obudowę w drobny mak. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|