Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
spuszcanie syfu
Autor Wiadomość
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 16-10-2009, 08:05   spuszcanie syfu

koledzy szukam, szukam a nie znajduję, mam pytanie gdzie spuszcza sie syf w instalacji tomasetto, czy to ma sie spuszczać na zimnym silniku, czy ciepłym czy na włączonym czy nie i czy cos sie może poprzestawiać w niej? pozdr.
  
 
Przemek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 54
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-10-2009, 08:47   

W tomasetto spuszczasz śrubą na dole parownika. Jest ona na imbus chyba 6 lub 8. Dawno nie spuszczłem. Najlepiej po dobrym nagrzaniu silnika np. jak skądś wrócisz dodatkowo zostawiasz na chwilke żeby się załączył wentylator. Jak się wyłączy gasisz silnik i odkręcasz śrube. Uwaga na palce bo szlam będzie gorący. Wszystko poto żeby się cały szlam dobrze rozpuścił. Na zimnym nic nie wyleci. Oczywiście później wszystko skręcasz i gotowe. Powodzenia.
_________________
Fiat Tempra 1.6 ie+gaz(Dolot i wydech Węglarski Motor Sport + BLOS)
  
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 03-01-2010, 11:39   

odgrzewam temat , bo już przejechałem na gazie 25,000 km. i pomyślałem że już czas spuścić syf, ale nie umiem znaleźć tej śruby. Tyle razy jej szukałem nawet lusterko podkładałem od spodu a tu lipa. Mam pytanie co może się stać jak tego nie spuszczę?
  
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-01-2010, 12:05   

Nazbiera się syfu dużo, zapaćka parownik, pogorszy się praca parownika a co za tym idzie silnika. Ale jakiegoś dramatu nie będzie.

** Dodano: 03-01-2010, 12:19 **
bernard509, szukałem na allegro ale nie ma takiego zdjęcia żeby pokazać tą śrubę.
Przemek napisał/a:
W tomasetto spuszczasz śrubą na dole parownika. Jest ona na imbus chyba 6 lub 8.

Tam musisz szukać
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-01-2010, 12:20   

kolego ja mam landi renzo i śruba jest z tyłu parownika!
     assistance   Moneta
 
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 03-01-2010, 12:55   

dzięki jak tylko się trochę ociepli to pójdę tam pogrzebać :)
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-01-2010, 12:58   

bernard509 napisał/a:
Mam pytanie co może się stać jak tego nie spuszczę?
zależy jakiej jakości gaz się tankuje. Ja nie spuszczałem nawet po przejechaniu 40kkm. Nawet filtra nie zmieniłem a autko chodziło jak burza i paliło normy. Także, wszystko zależy od gazu. Poza tym, jeśli się zacznie zapychać to na pewno to odczujesz.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load