|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo 2.0 sidicivalvole i sekwencyjny wtrysk gazu ... |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 12:26 Tipo 2.0 sidicivalvole i sekwencyjny wtrysk gazu ...
|
|
|
Witam, co prawda jestem tu nowy ale przeszperalem forumi i nie znalazlem jasnej odpowiedzi co do ozenienia tego silnika z sekwencyjnym wtryskiem gazu.
W tej chwili w aucie ktore odkupiłem siedzi najprostsza instalka lpg taka jak w gaznikowcach, czyli zero elektroniki, krokowcow, poprostu parownik i "sruba" na wezu doprowadzajacym gaz do kolektora.
Autem mam zamiar pojezdzic pare latek bo jest w bardzo dobrym stanie, budy nie zzera rdza, srodek nie zniszczony, zawieszenie idealne nic nie pyknie nawet, silnik jak najbardziej ok, stopien sprezania ksiazkowy [ na zagrzanym silniku rowniutko na wszytkich cylindrach kolo 14.2 czyli biorac pod uwage dodatkowe uszczelnianie sie olejem seryjne 10,5 ma], cisnienie oleju ok. na zimnym silniku kolo 5 barów, na zagrzanym do okolo 100stopni przy 2000obr/min mam kolo 3.2bara wiec mysle ze bardzo dobrze.
Chcialem istniejaca instalce przezbroic na wtrysk sekwencyjny, wiec ze starej tylko butla i przewody zasilace LPG by zostaly plus zawory odcinajace gaz i paliwo.
I teraz takie pytanie czy ktos z forumowiczów ma ten silnik [2.0 16V 148KM] na instalce LPG sekwencyjnej?? Jakiego producenta [model] mozecie polecic?? |
|
|
|
|
moley
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 486 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 16:50
|
|
|
Z tego co się orientuje to sekwencja BRC jest bardzo dobra.
z całego zestawu to zostaw butle i przewod (choc zdaje mi sie ze i nowe przewodu zaloza). popros o zmiane wlewu gazu i całej reszty.
swoja droga to tylko pogratulowac poprzedniemu właścicielowi. |
_________________ Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 18:09
|
|
|
dlaczemu zmieniłeś nicka? |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-10-2006, 21:26
|
|
|
moley napisał/a: | swoja droga to tylko pogratulowac poprzedniemu właścicielowi. |
Czego mu pogratulowac?? Głupoty ze tak badziewna instalke wsadzil czy tego ze znalazl glupiego co odkupil od neigo to auto ;]
EDIT: kolejny news ;] mikser ma srednice wewnetrzna przelotu kolo 35mm wiec porazka, nic narazie dzisiaj na testy pozyczam BLOS'a od kumpla, ustawie go na analizatorze saplin bo puki co na hamownie szkoda jechac i zobaczymy jak bedzie chodzil ale napewno bedzie lepioej niz na tym badziewnym mikserze
EDIT2: Silnik jest na komputerze Weber/magneti-amrelli, nie posiada sondy lambda i przeplywomierza, zbiera tylko sygnal z czujnikow podcisnieniowych plus z TPS i dawkuje paliwo wedłóg tego co mu fabryka zaprogramowala ;]
Wszelkie instalacje z elektronika, sekwencje itp. nie wchodza w gre ;]
Jutro silnik dostaje BLOS'a ;] |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|