|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana filterka |
Autor |
Wiadomość |
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 08:52 Wymiana filterka
|
|
|
Witam
Przymierzam sie do wymiany filterka w instalacji gazowej BRC tylko jak mam to zrobić jak przy butli brak jest zaworu do zakręcenia gazu?? W innym aucie mialem instalacje Lovato i tam byl a tu nie ma takiego!! |
|
|
|
|
osowski
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 42 Skąd: Piława Górna
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 12:32
|
|
|
W TEJ SYTUACJI BYM NIE RYZYKOWAŁ, I PODJECHAŁBYM DO MECHANIKA WYMIANA 10ZŁ |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 13:01
|
|
|
ROMI72, a przy reduktorze nie ma przypadkiem zaworu?
osowski, pisz małymi literami, dużey litery = KRZYK |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 13:07
|
|
|
miszko napisał/a: | ROMI72, a przy reduktorze nie ma przypadkiem zaworu? |
Już wszystko obejrzałem ze wszystkich stron i nic nie ma. Jak się cieplej zrobi mam zamiar wyczyścić gaźnik i jak to zrobię ze wszystkim jeździć do gazowników a jak oni mi wymienią filterek jeśli gaz będzie w butli?? Dziwne to dla mnie!! Musi coś być co odcina gaz!! |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 13:35
|
|
|
1 zawór zawsze musi być. Powinien być przy butli też, jężeli nie ma przy reduktorze.
A jeśli nie ma, to jedynym elementem odcinającym gaz jest elektrozawór, który na 100% musisz mieć. Więć musisz zgasić auto, najlepiej niech ostygnie silnik i wtedy wymienić filterek. ELektrozawór LPG pownien zamknąć dopływ. Jeżeli nie jesteś pewien jego działania, odepnij zasilanie od niego i odpal auto. Powinnien momentalnie silnik zgasnąć. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 21-01-2007, 14:06
|
|
|
Właśnie znalazłem taki artykuł:
"Silnik gaźnikowy
Jest to najprostszy układ zasilania benzyną i nie wymaga montażu skomplikowanych układów sterujących. Gaz zmagazynowany w zbiorniku, umieszczonym w bagażniku, przedostaje się rurą miedzianą (D O,6 mm) do przedniej części samochodu. Przepływa przez zawór gazowy (od stycznia 2003 r zawór gazowy znajduje się również na zbiorniku gazowym) i rozpręża się w reduktorze do ciśnienia atmosferycznego pod wpływem podciśnienia panującego w silniku, zostaje on zassany do cylindrów silnika przez mixer umieszczony na gaźniku. W czasie, gdy silnik pracuje na gazie dopływ benzyny do gaźnika zostaje odcięty elektrozaworem benzynowym. Przełączenie funkcji gaz/benzyna odbywa się ręcznie z kabiny samochodu przez wyłącznik umieszczony w zasięgu ręki kierowcy. "
z tego wychodzi że muszę mieć ten zawór przed reduktorem lub też role zaworu spełnia elektrozawór takie coś to napewno mam:):) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|