2.0 16V - przy jakich obrotach odcięcie i moc max? |
Autor |
Wiadomość |
rasta
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-12-2009, 17:40 2.0 16V - przy jakich obrotach odcięcie i moc max?
|
|
|
Witam,
chciałbym się Was zapytać - przy jakich obrotach silnik 2.0 16V osiąga moc maksymalną 146 KM? Oraz przy jakich obrotach następuje odcięcie paliwa?
Znalazłem na forum te dane dla mniejszych silników ale nic dla topowej jednostki.
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-12-2009, 17:42
|
|
|
Moc max osiąga przy 6250rpm
max moment obr. osiąga przy 5000rpm
Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:26
|
|
|
egon. napisał/a: | Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem | kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:32
|
|
|
rasta, oficjalnie to nikt Ci dokładnie nie odpowie niestety
Wszyscy zmieniają biegi przed 5 koła |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:47
|
|
|
16v ciągnęły więcej rpm. Kolega w 1,6 IE jak przypałuje to zmienia przy ponad 6 tys. Ja osobiście przy 1.4 gaznik z lpg max przy 5 tys - 5500 bo wiecej nie ma sensu go meczyc na lpg |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:10
|
|
|
Moją poprzednią niuńkę (1.6) raz podkręciłem do 6500 na I i II biegu, ale tam nie było odcinki Po co kręcić tak wysoko? Tam już nie ciągnie tak jak powinno. To nie silniki F1 |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:12
|
|
|
Panowie to nie temat o kręceniu 1.6 1.4... nie róbmy aż takich OT. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:17
|
|
|
ego napisał/a: | egon. napisał/a: | Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem | kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia |
Już nie zamyka ;] Za Twoich czasów kręciłeś na mikserze, wtedy nie ma rpm limitera ... seryjnie 16V ścina na 7200rpm, ale są w tym klubie sztuki co się kręcą do 7800rpm ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:19
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | ego napisał/a: | egon. napisał/a: | Co do odcinki to niewiem, nie sprawdzałem | kilke kreseczek przed końcem jest odcięcie,ale nie pamiętam już dokładnie jaka to była wartość... U Ciebie egon zamyka obrotomierz bez odcięcia |
Już nie zamyka ;] Za Twoich czasów kręciłeś na mikserze, wtedy nie ma rpm limitera ... seryjnie 16V ścina na 7200rpm, ale są w tym klubie sztuki co się kręcą do 7800rpm ;] |
takie rzeczy robiłem tylko na pb,musiał byc powód,a takich "spraw" sie na lpg nie załatwia,rozumisz |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:21
|
|
|
ego, to miałeś popsuty obrotomierz albo gmerane ecu i zdjęty/podniesiony limiter. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:22
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | ego, to miałeś popsuty obrotomierz albo gmerane ecu i zdjęty/podniesiony limiter. | nie miałem popsutego obrotomierza,pisze tak jak było,czy coś było robione? nie wiem... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:35
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | seryjnie 16V ścina na 7200rpm |
Dużo się nie urwie... |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
rasta
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: raszyn
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:37
|
|
|
Dzięki Panowie za tak liczny odzew!
Zastanawia mnie, jak będzie się sprawdzało połączenie tego silnika ze skrzynią fiata 132 i mostem o przełożeniu 5.125. Czy nie będzie za krótko?
P.S. Oczywiście bebechy nie siedzą w Tipo. |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 06-12-2009, 00:14
|
|
|
rasta napisał/a: | Dzięki Panowie za tak liczny odzew!
Zastanawia mnie, jak będzie się sprawdzało połączenie tego silnika ze skrzynią fiata 132 i mostem o przełożeniu 5.125. Czy nie będzie za krótko?
P.S. Oczywiście bebechy nie siedzą w Tipo. |
Słuchaj, nie o przełożenie mostu się martw a o to że blok w 2.0 16V ma wałki wyważające, i dokładnie jeden i zgrubienie na bloku z tym związane wychodzi tam gdzie masz przy skrzyni RHD pod DOHC miejsce na rozrusznik ;] Ale jak żeś uparty na pych palić można ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 06-12-2009, 11:28
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: |
seryjnie 16V ścina na 7200rpm, |
2.0 8v również odcina przy ok 7200, tyle że tam już zupełnie nie ma mocy |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 06-12-2009, 13:47
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | tyle że tam już zupełnie nie ma mocy |
W 16V jeszcze troche jest |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|