|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiatowski 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-09-2011, 20:20
|
|
|
albo sprawdź wentylator. Dodatkowo możesz dokupić dodatkowe chłodzenie oleju i git |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-09-2011, 20:32
|
|
|
Mi w 16v raz udało się dojść z olejem do 130 stopni i była to jazda stała z dużym obciążeniem przy ponad 200. Wentylator nic nie da w tym wypadku, w mieście raczej nie przekraczało 100. Teraz w 16vt na chwilę obecną trochę przekroczyłem 100 stopni, ale zrobiłem dopiero 350 km i jest oryginalnie chłodnica z prawdziwego zdarzenia.
Ogólnie to wałki balansowe nie są aż takim wielkim problemem, ma je prawie każdy "nowszy" dohc, jeżeli pasek się zerwie jest prawdopodobieństwo wkręcenie się w rozrząd i przestawienie rozrządu. Sprawa panewek jest kwestią głównie przeszłych właścicieli tzn nie dbanie o właściwy stan i jakość oleju i pałowanie na zimno. Silnik da się remontować, ale trzeba kogoś ogarniętego do tego. Ogólnie 16v jest dość głośno pracującym i topornie porównując np. do wspomnianego tutaj 20v. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|