Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie auto na dobrych kilka lat ?
Autor Wiadomość
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-10-2010, 09:13   

MGSH napisał/a:
@VEndriuV, a może coś z naszego podwórka - Leganza?
2000r za około 10tysi można wyrwać zadbane. Wiadomo, że w środku to głód i nędza, ale klima, abs i elektryka są.

Ja sam (mam podobny dylemat jak w temacie) zastanawiam się jeszcze nad Nissan Primera P11. Oopcja wyposażenia jest klasę lepsza niż daewoo, więc rozrzut cenowy większy.
Obydwa modele uchodzą raczej za nie gnijące i w miarę bezawaryjne. O obydwu czytałem i pytałem w warsztatach i wśród znajomych właścicieli.


w sumie nissan nawet lepiej wygląda niż leganza, ale czy znajdzie się w dobrym stanie i nigdy nie miałem do czynienia z takimi autami ;) więc nie wiem jak tam awaryjność.
     Moneta
 
pawel76 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 855
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-10-2010, 10:50   

Guzik napisał/a:
pawel76 napisał/a:
Renault Scenic

wygląda jak kupa i prowadzi się jak kupa. Myślałem, że będę dachował na zakręcie w tym pudle :o


Jaki miałeś silnik pod maską? Wiadomo ,że jest to auto do normalnej a nie sportowej jazdy :) ,Jadąc nim do Wrocka z trójką dorosłych na pokładzie nie miałem stresu przy wyprzedzaniu (silnik 1.9 dti)
A co do wyglądu....rzecz gustu :badgrin:

** Dodano: 24-10-2010, 11:53 **
VEndriuV, mając do wyboru daewoo lub nissana wolałbym nissana :badgrin: (najlepiej skylinea :badgrin: )
A poważnie nissan ma ładniejszą sylwetkę :badgrin:
_________________
Było Tipo 1.4ie jest Astra 1.4 rocznik 97 od teściowej
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 24-10-2010, 14:36   

leganza albo nubira II
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
pawel76 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 855
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-10-2010, 17:48   

Luczu, nubira II jeśli już koreańczyk :badgrin:
_________________
Było Tipo 1.4ie jest Astra 1.4 rocznik 97 od teściowej
     assistance   Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 24-10-2010, 17:49   

pawel76 napisał/a:
Jaki miałeś silnik pod maską? Wiadomo ,że jest to auto do normalnej a nie sportowej jazdy ,Jadąc nim do Wrocka z trójką dorosłych na pokładzie nie miałem stresu przy wyprzedzaniu (silnik 1.9 dti)
A co do wyglądu....rzecz gustu

Z wyprzedzaniem nie było problemu, bo pod maską siedzi 2.0 16v, ale cała reszta nie do przyjęcia (tak samo jak wygląd i gabaryty).

Z daewoo jeździłem tylko matizem i mam w domu lanosa, oba to porażka. Lanos niby nie gnije, niby się nie psuje, zawias niewytłuczony, ale za każdym razem jak do niego wsiadam, to odechciewa mi się jechać gdziekolwiek. W Temprze efekt odwrotny mimo pukających wahaczy i wylanych amorków z przodu(jednego głównie). Lanos się w dodatku nie prowadzi, źle powiedziałem, on się prowadzi, ale sam :lol: na zakrętach porażka, hamowanie porażka(blokuje koła i ślizga od razu), przyspieszać też się nie da, bo pali kapcia zamiast jechać, nawet przy delikatnym ruszaniu. Rzadko kiedy udaje mi się ruszyć dobrze nim. Pedał gazu? Porażka, noga boli jeśli się go nie ciśnie powyżej połowy (strasznie wysoki). Reakcja na gaz dobra, ale właśnie aż za dobra, bo nigdy nie wiesz na jakie obroty wskoczy po naprawdę delikatnym muśnięciu gazu ;/

Jeśli nubira jest do niego choć trochę podobna, to dla mnie jest kolejną porażką :roll:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-10-2010, 17:56   

Guzik napisał/a:
na zakrętach porażka, hamowanie porażka(blokuje koła i ślizga od razu), przyspieszać też się nie da, bo pali kapcia zamiast jechać, nawet przy delikatnym ruszaniu. Rzadko kiedy udaje mi się ruszyć dobrze nim.
Typowy objaw agonii opon. Nie można tak tego porównywać.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
MGSH 


Wiek: 44
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-10-2010, 18:29   

ciechu napisał/a:
Guzik napisał/a:
na zakrętach porażka, hamowanie porażka(blokuje koła i ślizga od razu), przyspieszać też się nie da, bo pali kapcia zamiast jechać, nawet przy delikatnym ruszaniu. Rzadko kiedy udaje mi się ruszyć dobrze nim.
Typowy objaw agonii opon. Nie można tak tego porównywać.
No i nie wiem jak z mocą, bo te moje sto kucy w lanim to z lipnymi oponami, dzikim wspomaganiem i wywalonym zawiasem trochę za dużo (topi laki jak dziki) ;D
Nubira jest cięższa, dłuższa i szersza - pewnie się to o wiele lepiej sprawdza.
_________________
Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 24-10-2010, 19:01   

Guzik napisał/a:
Jeśli nubira jest do niego choć trochę podobna, to dla mnie jest kolejną porażką :roll:


Nubira II jest całkiem innym samochodem. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o wnętrze

** Dodano: 24-10-2010, 20:03 **
w nubirze II do wyboru znakomite silniki - 1.6 ( 106 koni - montowany również w niektórych lanosach )
i 2.0 - 136 koni - silnik holdena
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-10-2010, 20:24   

Guzik, a może linka gazu do podciągnięcia ? ja miałem tak, że połowa gazu to był luz, dopiero potem zaczynał się gaz... nie wiem że to nie przeszkadzało poprzednikowi, ale ok... Ja od razu sobie musieć podciągnąć, bo sie jeździć nie dało. Teraz od razu łapie :)
     Moneta
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-10-2010, 14:30   

ciechu napisał/a:
Typowy objaw agonii opon. Nie można tak tego porównywać.

W Temprze mam 6 letnie opony i jakoś sprawa wygląda inaczej(niebo, a ziemia), a te mają 2-3 lata i lepszy bieżnik.

W lanosie koła 13', kapeć wąski, zawias miękki, a do tego przednie koła schowane w nadkolach jak w starych poldkach z wąskim rozstawem. Silnik 1.5 8v 86 km, ale rwie do przodu aż miło. Jak dla mnie zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy to jedna wielka kupa.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load