Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ON/OFF Engine
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:31   

Sucre79, No wszystko się da, przydał by się jakiś regulowany opóźniacz za przycisk.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 09-02-2009, 13:40   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Sucre79, No wszystko się da, przydał by się jakiś regulowany opóźniacz za przycisk.

jasne że wszystko się da tylko ciekawe czy kolega Sucre79 faktycznie to podłączy ? :)
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:40   

chodziło mi tylko o przykład z renówki że tak jest. Na razie dowiaduje się tylko co jest potrzebne ale i tak pewnie wybiorę najprostszą opcje.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:46   

Cytat:
jasne że wszystko się da tylko ciekawe czy kolega Sucre79 faktycznie to podłączy ?
no tu chyba nie ma problemu pomiędzy przekaźnik a przycisk wrzuca opóźniacz i gra gitara teraz właśnie szukam czegoś w przystępnej cenie co będzie działało na 12V i miało regulacje czasu zwłoki. Jak ktoś siedzi w elektronice niech czymś się pochwali. Sucre79, Ja to widzę tak. Kupuj zestawik na pilocika albo najtańszy przycisk (stycznik) żeby kręcić rozrusznikiem i będzie w miarę łatwo i przyjemnie :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:51   

JAM_BELFEGOR, myślę nad tym zestawem za dwie stówki z pilotem lcd itp. Chyba nie za tanio ale bajer fajny :lalala:
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 14:00   

Tu masz jeszcze artykuł http://www.elportal.pl/pd...2003_12_s58.pdf Znalazłem schemat opóźniacza tylko mi się zakładka zamknęła, wieczorem przeszukam historie i wkleję ci.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 14:06   

JAM_BELFEGOR, wydrukowałem go ale kto mi zrobi taki układ :lalala:
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 09-02-2009, 14:07   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Tu masz jeszcze artykuł http://www.elportal.pl/pd...2003_12_s58.pdf Znalazłem schemat opóźniacza tylko mi się zakładka zamknęła, wieczorem przeszukam historie i wkleję ci.


hehehehe no widzisz kolego Sucre79 chciałeś tylko start z przycisku a teraz czeka cię kupowanie laminatu, narysowanie ścieżek , wytrawienie go , nawiercenie otworów , polutowanie wszystkich elementów , wpięcie tego w układ auta + stosowanie dodatkowych przekaźników i teraz uwaga MOŻE to zadziała :)

nawet jeśli ktoś ci zrobi to sterowanie ... to do wpięcia tego w auto będziesz potrzebował co najmniej szaleńca który nie boi się upalenia połowy elektroniki w aucie
powodzenia :)
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
  
 
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 14:09   

to już chyba wole to najprostsze wyjście :D
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2009, 15:18   

ja podlaczyl bym tak ze kabel idacy do rozrusznika ze stacyjki podpiol pod wlacznik (ewentualnie zeby sterowany byl jeszcze przekaznikiem jednym) i kabelek jeszcze jeden dolozyl w miejsce tego wypietego z stacyjki i rowniez pod pstryczek i da to ze musisz przekrecic kluczyk dziala jak jeden wlacznik i podaje + na noge wlacznika i po przycisnieciu prad plynie do rozrusznika a wlacznik dal impulsowy ze trzymasz az nie odpali a pozniej zawsze mozna zmodyfikowac zeby tylko nacisnac i sam odpala
----------------------------------------------------------------------------------
A co do tego przekaznika na pilot to wystarczy zeby ten przekaznik sterowal przekaznikiem jeszcze jednym o wiekszych wartosciach i tez bedzie dzialac
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 20:34   

Tu jest jeszcze tematyka opóźnienia http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic510105.html
Cytat:
JAM_BELFEGOR, wydrukowałem go ale kto mi zrobi taki układ :lalala:
dlatego napisałem ci lepiej kup gotowe :D
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-03-2009, 00:57   

powiem tak...
http://forum.tempra.org/t...palanie++pilota

kiedyś miałem temperkę zdalnie sterowaną plus potem inne bajery ;) ale to jest trochę zabawy...
stacyjki opis pełen nieraz podawałem...

układ elektoniczny można na wiele sposobów zaprojektować i zrobić (ja różne wersje testowałem) ale uniwersalnego nie ma, wypada przewidzieć różne rzeczy i dostosować pod dany model auta....

generalnie by odpalić auto, starczy uklad sekwencyjny który po np sygnale z pilota w odpowiednij kolejności zewrze przekaźnikami na określony czas okreśolne druty w stacyjce.... ok...

ale - gdy auto jest na biegu lub coś będzie nie tak...
- gdy jest zimniej-cieplej i trzeba kręcić dłużej/krócej...

i jeszcze inne takie ale...


mi to dziaało nawet i to automatycznie, nie pamiętam już jak działała finalna wersja, ale z 3-4 wersje robiłem nim było w porządku tak bardziej... na zlocie TTT jednym klubowicze widzieli jak działa :D i miałem wersję co po czasie światła zapalała jeszcze (bajerek...)

można zrobić po prostu układ sekwencyjny a samemu zdalnie 'ręcznie' kliknąć raz i drugi (start-stop) by włączyć i zatrzymać kręcenie rozrusznikiem, wtedy mniej roboty... można mieć pilot kilkukanałowy i ręcznie obsłużyć więcej zamiast pozostawiać to elektronice, tak jest łatwiej, ale trzeba mieć auto w zasięgu wzroku i wiedzieć kiedy mu nacisnąć by przestał kręcić (szkoda rozrusznika)... poczytajcie, pomyślcie... w Temprze/Tipo się da, to już udowodniłem :D ale każde autko trochę inaczej ma i trzeba pomyśleć...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load