|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ON/OFF Engine |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:31
|
|
|
Sucre79, No wszystko się da, przydał by się jakiś regulowany opóźniacz za przycisk. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:40
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Sucre79, No wszystko się da, przydał by się jakiś regulowany opóźniacz za przycisk. |
jasne że wszystko się da tylko ciekawe czy kolega Sucre79 faktycznie to podłączy ? |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:40
|
|
|
chodziło mi tylko o przykład z renówki że tak jest. Na razie dowiaduje się tylko co jest potrzebne ale i tak pewnie wybiorę najprostszą opcje. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:46
|
|
|
Cytat: | jasne że wszystko się da tylko ciekawe czy kolega Sucre79 faktycznie to podłączy ? | no tu chyba nie ma problemu pomiędzy przekaźnik a przycisk wrzuca opóźniacz i gra gitara teraz właśnie szukam czegoś w przystępnej cenie co będzie działało na 12V i miało regulacje czasu zwłoki. Jak ktoś siedzi w elektronice niech czymś się pochwali. Sucre79, Ja to widzę tak. Kupuj zestawik na pilocika albo najtańszy przycisk (stycznik) żeby kręcić rozrusznikiem i będzie w miarę łatwo i przyjemnie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:51
|
|
|
JAM_BELFEGOR, myślę nad tym zestawem za dwie stówki z pilotem lcd itp. Chyba nie za tanio ale bajer fajny |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 14:00
|
|
|
Tu masz jeszcze artykuł http://www.elportal.pl/pd...2003_12_s58.pdf Znalazłem schemat opóźniacza tylko mi się zakładka zamknęła, wieczorem przeszukam historie i wkleję ci. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 14:06
|
|
|
JAM_BELFEGOR, wydrukowałem go ale kto mi zrobi taki układ |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 14:07
|
|
|
hehehehe no widzisz kolego Sucre79 chciałeś tylko start z przycisku a teraz czeka cię kupowanie laminatu, narysowanie ścieżek , wytrawienie go , nawiercenie otworów , polutowanie wszystkich elementów , wpięcie tego w układ auta + stosowanie dodatkowych przekaźników i teraz uwaga MOŻE to zadziała
nawet jeśli ktoś ci zrobi to sterowanie ... to do wpięcia tego w auto będziesz potrzebował co najmniej szaleńca który nie boi się upalenia połowy elektroniki w aucie
powodzenia |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 14:09
|
|
|
to już chyba wole to najprostsze wyjście |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 15:18
|
|
|
ja podlaczyl bym tak ze kabel idacy do rozrusznika ze stacyjki podpiol pod wlacznik (ewentualnie zeby sterowany byl jeszcze przekaznikiem jednym) i kabelek jeszcze jeden dolozyl w miejsce tego wypietego z stacyjki i rowniez pod pstryczek i da to ze musisz przekrecic kluczyk dziala jak jeden wlacznik i podaje + na noge wlacznika i po przycisnieciu prad plynie do rozrusznika a wlacznik dal impulsowy ze trzymasz az nie odpali a pozniej zawsze mozna zmodyfikowac zeby tylko nacisnac i sam odpala
----------------------------------------------------------------------------------
A co do tego przekaznika na pilot to wystarczy zeby ten przekaznik sterowal przekaznikiem jeszcze jednym o wiekszych wartosciach i tez bedzie dzialac |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 20:34
|
|
|
Tu jest jeszcze tematyka opóźnienia http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic510105.html
Cytat: | JAM_BELFEGOR, wydrukowałem go ale kto mi zrobi taki układ | dlatego napisałem ci lepiej kup gotowe |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-03-2009, 00:57
|
|
|
powiem tak...
http://forum.tempra.org/t...palanie++pilota
kiedyś miałem temperkę zdalnie sterowaną plus potem inne bajery ale to jest trochę zabawy...
stacyjki opis pełen nieraz podawałem...
układ elektoniczny można na wiele sposobów zaprojektować i zrobić (ja różne wersje testowałem) ale uniwersalnego nie ma, wypada przewidzieć różne rzeczy i dostosować pod dany model auta....
generalnie by odpalić auto, starczy uklad sekwencyjny który po np sygnale z pilota w odpowiednij kolejności zewrze przekaźnikami na określony czas okreśolne druty w stacyjce.... ok...
ale - gdy auto jest na biegu lub coś będzie nie tak...
- gdy jest zimniej-cieplej i trzeba kręcić dłużej/krócej...
i jeszcze inne takie ale...
mi to dziaało nawet i to automatycznie, nie pamiętam już jak działała finalna wersja, ale z 3-4 wersje robiłem nim było w porządku tak bardziej... na zlocie TTT jednym klubowicze widzieli jak działa i miałem wersję co po czasie światła zapalała jeszcze (bajerek...)
można zrobić po prostu układ sekwencyjny a samemu zdalnie 'ręcznie' kliknąć raz i drugi (start-stop) by włączyć i zatrzymać kręcenie rozrusznikiem, wtedy mniej roboty... można mieć pilot kilkukanałowy i ręcznie obsłużyć więcej zamiast pozostawiać to elektronice, tak jest łatwiej, ale trzeba mieć auto w zasięgu wzroku i wiedzieć kiedy mu nacisnąć by przestał kręcić (szkoda rozrusznika)... poczytajcie, pomyślcie... w Temprze/Tipo się da, to już udowodniłem ale każde autko trochę inaczej ma i trzeba pomyśleć... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|