ON/OFF Engine |
Autor |
Wiadomość |
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 22:45 ON/OFF Engine
|
|
|
myślę o zamontowaniu sobie przycisku on/off engine. Czy ktos wie co jest potrzebne do takiej przeróbki? Dla niekumatych-przycisk włączania i wyłączania zapłonu. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:01
|
|
|
Sucre79, to zależy jak to ma być skomplikowane. Czy chcesz się pozbyć w ogóle stacyjki i zastąpić ją kluczem elektronicznym lub kartą na np jest w nowych renówkach (kiepskie rozwiązanie bo kumplowi raz na wyboju silnik zgasł bo karta lekko się wysunęła )? Czy stacyjka zostaje (wkładasz kluczyk i przekręcasz) i silnik zapalasz z przycisku? Czy chcesz może też zapalanie z pilota? Takie zestawy też widziałem wychylasz się przez okno w zimny poranek pikasz przycisk autko się zapala schodzisz na dół już silnik się ładnie zagrzał otwierasz drzwi i można jechać. Taki staf widziałem w USA więc pewnie dostaniesz wszystko co trzeba do zamontowania na ebay'u , nie wiem jak to u nas wygląda np. na allegro.
** Dodano: 08-02-2009, 23:06 **
na dzień dobry znalazłem takie coś http://www.conda.pl/produ...&k=4&pk=5&ppk=0 |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:07
|
|
|
JAM_BELFEGOR, stacyjka zostaje. tylko przycisk on/off ale ten patent z odpalaniem z pilota też jest nie głupi. Na razie tylko on/off w planach. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:08
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Sucre79, to zależy jak to ma być skomplikowane. Czy chcesz się pozbyć w ogóle stacyjki i zastąpić ją kluczem elektronicznym lub kartą na np jest w nowych renówkach? Czy stacyjka zostaje (wkładasz kluczyk i przekręcasz) i silnik zapalasz z przycisku? Czy chcesz może też zapalanie z pilota? Takie zestawy też widziałem wychylasz się przez okno w zimny poranek pikasz przycisk autko się zapala schodzisz na dół już silnik się ładnie zagrzał otwierasz drzwi i można jechać. Taki staf widziałem w USA więc pewnie dostaniesz wszystko co trzeba do zamontowania na ebay'u. |
wcale nie trzeba szukać na ebay ... idziesz do dobrego sklepu elektronicznego i prosisz o przekaźnik 12V sterowany pilotem ... w sklepie w którym pracowałem takie zestawy były po 80 zł ... tak samo z przełącznik on/off, takie fajne całe metalowe duże przełączniki ( średnicą pasowały idealnie zamiast stacyjki) po 10 zł ... tak samo podświetlane
http://eltronix.pl/products/6828 - sterowanie czym tylko chcesz
http://corado.com.pl/content/view/57/90/lang,pl/ - przekaźnik 12v sterowanym pilotem
|
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:26
|
|
|
avenger85 napisał/a: | cale nie trzeba szukać na ebay ... idziesz do dobrego sklepu elektronicznego i prosisz o przekaźnik 12V sterowany pilotem ... w sklepie w którym pracowałem takie zestawy były po 80 zł ... | To bardziej skomplikowane. Przekaźnik włączysz z pilota i zacznie kręcić rozrusznikiem i co dalej? Silnik dajmy na to zapali, przekaźnik musi się wyłączyć więc już coś musisz do układu wprowadzić. Gdzie czujnik położenia drążka skrzyni biegów? (Sucre79, ma automat o tyle dobrze ) zostawisz na biegu i zacznie kręcić rozrusznikiem dopiero będzie to i kilka innych problemów i układ trzeba rozbudować, sam przekaźnik sterowny pilotem nie wystarczy. Link wyżej, masz gotowy taki zestaw, nie koniecznie z e-bay'a tak po porostu napisałem bo tam pewnie będzie łatwiej to znaleźć. U nas to jakoś strasznie nie jest popularne. Sucre79 napisał/a: | Na razie tylko on/off w planach. | No to musisz kopić sobie przycisk Pytanie czy chcesz żeby po naciśnięciu sam wykonał operacje zapalenia? czyli naciskasz a on sam kreci dopóki nie zapali. Czy na zasadzie trzymasz a on kreci rozrusznikiem puszczasz przestaje. Tak rzecz jasna najprościej i chyba wystarczy sam przycisk do tego i mała ingerencja w stacyjkę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:30
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | To bardziej skomplikowane. Przekaźnik włączysz z pilota i zacznie kręcić rozrusznikiem i co dalej? Silnik dajmy na to zapali, przekaźnik musi się wyłączyć więc już coś musisz do układu wprowadzić.... |
http://eltronix.pl/products/6828 to załatwia sprawę ( cyt. Istnieje możliwość włączania przekaźników na stałe lub na kilka sekund )
głownie rzecz w tym że można to zrobić tanim kosztem ( link który podałem ) albo zrobić profesionalną instalacje mniej więcej taką którą opisujesz z tym koszt wyniesie nie 100 a kilka stówek
baa na tym sterowniku do którego wstawiłem link możliwe jest zrobienie takie kombinacji :
przycisk nr.1 będzie odpowiadał przekręceniu stacyjki w pierwszą pozycje czyli włączenie całej elektroniki oprócz silnika
przycisk nr2 kręci rozrusznikiem, kręci dotąd aż auto odpali i wtedy puszczamy przycisk i przestaje kręcić ... |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:39
|
|
|
avenger85 napisał/a: | http://eltronix.pl/products/6828 to załatwia sprawę ( cyt. Istnieje możliwość włączania przekaźników na stałe lub na kilka sekund ) | No nie do końca przekaźnik nie ma się wyłączyć po kilku sekundach tylko po zapaleniu silnika, a ten z kolei różnie zapala dobrze wiesz dziś zapali od kopa po 1sek jutro po 10sek kręcenie nie zapali w pierwszym wypadku, jak zapali wcześniej to nie służy rozrusznikowi (silnik pracuje a rozrusznik dalej kreci) w drugim po prostu nie zapali no i dalej problem pozostawienia auta na biegu nie rozwiązany. Powinno być zabezpieczenie że takim przypadku auto w ogóle nie podejmie czynności zapalania. No i obydwie rzeczy które pokazujesz mają kolejno max. prąd dopuszczalny przekaźnika 5A i 10A a to chyba złamało, stacyjka puszcza chyba większy prąd. Zresztą przekaźnika na pilot nie zastosujesz bo potrzeba dwóch wyjść na zapłon i na rozrusznik działających jednocześnie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:44
|
|
|
czytaj wyżej dopisałem pare linijek
a odnośnie prądu to 10 Amper w zupełności wystarczy bo stacyjka steruję jedynie przekaźnikami np tymi w skrzynce bezpieczników ... do wysterowania przekaźników potrzeba kilkanaście mA
o słuszności mojego twierdzenia świadczy fakt że kabelki które idą do stacyjki nie są bardzo grube .... gdyby stacyjka była zapięta bezpośrednio pod elektronike i rozruch to kable wpięte do niej miały by przekrój taki jak kable do akumulatora |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:49
|
|
|
avenger85 napisał/a: | baa na tym sterowniku do którego wstawiłem link możliwe jest zrobienie takie kombinacji :
przycisk nr.1 będzie odpowiadał przekręceniu stacyjki w pierwszą pozycje czyli włączenie całej elektroniki oprócz silnika
przycisk nr2 kręci rozrusznikiem, kręci dotąd aż auto odpali i wtedy puszczamy przycisk ... | No to w takim wypadku zadziała. Tylko jest jeden warunek zapalasz auto będąc przy nim lub w nim żeby słyszeć że zapaliłeś no i ewentualnie upewnić się ze masz wysprzęglony samochód bo nie ma zabezpieczenia gdy auto zostawimy na biegu, a tu już wolał bym dołożyć pięć dyszek i kupić tą centralkę co wkleiłam bo jest zarazem sterownikiem centralnego alarmem i ma wszystko do odpalania na odległość czyli wejście na czujnik ręcznego, skrzyni biegów, i kontroli startu. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:54
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | No to w taki wypadku zadziała. Tylko jest jeden warunek zapalasz auto będąc przy nim lub w nim żeby słyszeć że zapaliłeś no i ewentualnie upewnić się ze masz wysprzedawany samochód bo nie ma zabezpieczenia gdy auto zostawimy na biegu, a tu już wolał bym dołożyć pięć dyszek i kupić tą centralkę co wkleiłam bo jest zarazem smarownikiem centralnego alarmem i ma wszystko do odpalania na odległość czyli wejście na czujnik ręcznego, skrzyni biegów, i kontroli startu. |
no raczej nikt będzie odpalał auta znajdując się pół kilometra dalej bo nawet zasięg pilotów na to nie pozwoli zaś zostaje tylko kwestia czujnika czy auto jest na biegu ... no cóż myślę że jeśli ktoś decyduję sie na odpalanie z pilota to jest na tyle ogarnięty żeby auto zostawiać na ręcznym a nie biegu ....
ogólnie chyba doszliśmy do porozumienia że taki system można spokojnie zrobić nie wydając na to fortuny |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-02-2009, 23:57
|
|
|
avenger85 napisał/a: | o słuszności mojego twierdzenia świadczy fakt że kabelki które idą do stacyjki nie są bardzo grube .... gdyby stacyjka była zapięta bezpośrednio pod elektronike i rozruch to kable wpięte do niej miały by przekrój taki jak kable do akumulatora | Śmiem się nie zgodzić gdyż właśnie są grubsze od standardowego przewodu który wytrzyma śmiało 10-15A (np. 15/54A lub INT. to są standardowe przewody) dlatego właśnie wnioskuje że prąd jest wyższy
Ale ręki sobie nie dam za to uciąć, bo tego nie wiem. Właśnie szukam żeby potwierdzić moją teorie albo sam się obalić
avenger85 napisał/a: |
ogólnie chyba doszliśmy do porozumienia że taki system można spokojnie zrobić nie wydając na to fortuny | no zdrowa dyskusja nikomu jeszcze nie zaszkodziła
avenger85 napisał/a: | o raczej nikt będzie odpalał auta znajdując się pół kilometra dalej bo nawet zasięg pilotów na to nie pozwoli | Tu chodziło mi raczj o taki myk że np. jak ja czy Sucre79, wyglądasz przez okno i widzisz parking pod blokiem i z domu zapalasz auto zasięg na to jest wystarczający, niestety nie słyszysz silnika, ubierasz się schodzisz i wsiadasz już do autka które już złapało temperaturkę przydatne w zimie. avenger85 napisał/a: | no cóż myślę że jeśli ktoś decyduję sie na odpalanie z pilota to jest na tyle ogarnięty żeby auto zostawiać na ręcznym a nie biegu .... | no tak, ale strzeżonego i tak dalej wiesz że różnie bywa. Ja to się czasem zakręcę tak ze nawet nie wiem czy auto zamknąłem |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 00:03
|
|
|
nie szukaj odpowiedź jest w instrukcji osługi do sterownika do którego wrzuciłeś link ... popatrz na opis styków w tej centralce
cyt. wyjście styków PRZEKAŹNIKA załączającego rozrusznik
cyt. wyjście styków PRZEKAŹNIKA załączającego zapłon
czyli tak jak pisałem elektonika i rozruch jest na przekaźnikach )
zdrowa dyskusja |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 00:12
|
|
|
avenger85 napisał/a: | czyli tak jak pisałem elektonika i rozruch jest na przekaźnikach ) | No tak nie neguje tego. Tylko jaki prąd płynie przez stacyjkę? żeby przekaźnik wytrzymał (czyli ten 10A się nie usmażył)? O to się rozchodziło Druga sprawa była że właśnie w tym układzie są dwa przekaźniki i opcje z przekaźnikiem sterowanym radiowo nie wchodzi w rachubę bo do wysterowania potrzebne są dwa za płon i rozrusznik. Nie zrozumiałeś mnie o co mi chodziło
Sucre79, masz porządną debatę hehe
Takie coś ci znalazłem:
http://www.allegro.pl/ite...ukt_polski.html
Tu z alarmem i resztą bajerów czyli all in one
http://www.allegro.pl/ite...nia_gratis.html |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 08:15
|
|
|
Sucre79, moge Ci dac linka jak to sie robi w fordzie ale focusie... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 09:45
|
|
|
wracając do opcji która chce kolega Sucre79 czyli stacyjka zostaje tylko zapłon z przełącznika ... prosta sprawa....no więc tak trzeba by wypiąć te kostki ze stacyjki , wziąć w rękę miernik i sprawdzić które piny się ze sobą zwierają w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji rozruchu a następnie wpiąć przełącznik na odnalezionych kabelkach ... 10 min roboty
znalazłem rozpis stacyjki
http://forum.tempra.org/t...em-vt11865.htm?
zgodnie z opisem stacyjki kolegi unknown, przelącznik dajesz na przewody 1 i 2 tak żeby po wciśnieciu przełącznik je zwierał i tyle ... |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 09:52
|
|
|
avenger85, No tak, tak to właśnie by było tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy jak tak nie zrobi to czy auto będzie można uruchomić zawsze nawet bez kluczyka. Czyli również osoby nie pożądane będą miały sprawę ułatwioną wsiadają naciskają i odjeżdżają ??
avenger85 napisał/a: | zgodnie z opisem stacyjki kolegi unknown, przelącznik dajesz na przewody 1 i 2 tak żeby po wciśnieciu przełącznik je zwierał i tyle ... | kolega nie ma już Tipola jeździ Fordem Scorpio 2.9 24V6 u niego kable są pewnie w innej kolejności.
ego, wklejaj link ja też chętnie zobaczę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:03
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | kolega nie ma już Tipola jeździ Fordem Scorpio 2.9 24V6 u niego kable są pewnie w innej kolejności.
|
rozpis zamieszczony przez kolege unknown, opisuje stacyjkę FIATA dla forda trzeba by było znaleźć rozpiskę lub sprawdzić miernikiem
JAM_BELFEGOR napisał/a: | No tak, tak to właśnie by było tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy jak tak nie zrobi to czy auto będzie można uruchomić zawsze nawet bez kluczyka. Czyli również osoby nie pożądane będą miały sprawę ułatwioną wsiadają naciskają i odjeżdżają ?? |
jeśli wiesz lepiej jak to podłączyć to napisz .....
nie wystarczy tylko wcisnąć guzika ... bo pompa paliwa zacznie pracować dopiero po przekręceniu stacyjki |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:08
|
|
|
avenger85 napisał/a: | czemu tak komplikujesz i za wszelką cenę utrudniasz ? jeśli wiesz lepiej jak to podłączyć to napisz ..... | nie komplikuje tylko pytam ma być dobrze nie?
avenger85 napisał/a: | rozpis zamieszczony przez kolege unknown, opisuje stacyjkę FIATA | no właśnie więc interesant Sucre79, nie skorzysta. No niemniej jednak reszta z nas może spróbować |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:10
|
|
|
guzik będzie tylko kręcił rozrusznikiem ...bez pompy nie odpali |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:10
|
|
|
ON/OFF Engine na przykładzie Focusa...
http://www.focusklubpolsk...d=208&Itemid=53 |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:11
|
|
|
avenger85, nie denerwuj się, spokojnie dwa wdechy i wydech no chodzi o to czy jak tak zrobi przycisk to czy nie ułatwi złodziejom ? czy może jednak nie ułatwi bo do odpalenia i tak będzie potrzebny kluczyk? Tak sobie głośno myślę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:12
|
|
|
JAM_BELFEGOR, czy możesz dopisywac cos do swoich postów poprzez edytuj? Straszny smietnik jest w Twoich postach,co chwile " ** Dodano: 09-02-2009, 10:09 ** " |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 10:12
|
|
|
Cytat: | guzik będzie tylko kręcił rozrusznikiem ...bez pompy nie odpali | no i o to chodziło nie można tak od razu ego, mogę nie wiedziałem że to w czymś przeszkadza. To jest starter wykorzystany w instrukcji z Focusa http://moto.allegro.pl/it...a_przycisk.html |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 12:05
|
|
|
to na przykładzie focusa jest fajne i proste ale jak zrobić żeby było tak jak np w renówkach lub autobusach-wciskamy przycisk i od razu puszczamy a po 1-2 sek. auto zapala i odwrotnie wciskamy przycisk, puszczamy a autko po 1-2 sek gaśnie. U mnie jest tak że nie zakręci rozrusznik jak skrzynia jest w innym położeniu niż N lub P więc nie ma strachu że odpali na biegu. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 09-02-2009, 13:22
|
|
|
Sucre79 napisał/a: | to na przykładzie focusa jest fajne i proste ale jak zrobić żeby było tak jak np w renówkach lub autobusach-wciskamy przycisk i od razu puszczamy a po 1-2 sek. auto zapala i odwrotnie wciskamy przycisk, puszczamy a autko po 1-2 sek gaśnie. |
myślę że w tym momencie trochę za dużo żądasz
opcja z trzymaniem guzika aż odpali jest łatwiejsza i bezpieczniejsza w osiągnięciu nie wiem po co na siłe utrudniać sobię życie
po zatym czemu koniecznie chcesz xerować starter z renówki a co jest nie tak ze starterem hondy s2000? |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
|