Osiągi Tempra 1,8 ;) |
Autor |
Wiadomość |
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
|
|
|
|
brzoza15
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:55
|
|
|
oj nie wiem z kad mam poprostu mam;d.ale calkiem mozliwe ze to przeszczep bo temperowke mam jako skladak . zreszta ta wersja jest jakas nie teges kiedys mialem licznik w mph a teraz po reszecie kompa mam z powrotem w km/h |
_________________ Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg |
|
|
|
|
Woks
Wiek: 38 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 217 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 20:58
|
|
|
odlacz akumulator i przytrzymaj hamulce zeby zeszedl prad w kablach. A jak juz uruchomisz silnik to bez dodawania gazu niech sobie pochodzi zeby sie wentylator wlaczyl. Przynajmniej jak tak robilem |
_________________ Fiat Tipo 1.4 i.e.
1994 |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:07
|
|
|
Akurat ta porada z linku ma pewną "skuchę", odłącza się zawsze pierwszy minus.
Podłącza odwrotnie. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:56
|
|
|
ja mam inny sposob
przekrecasz stacyjke zeby kontrolki swiecily i odlanczasz ta duza wtyczke od komputera po 15 min wylanczasz stacyjke podpinasz kompa i odpalasz czekasz 2 x wlaczy sie wentylator i tyle pozniej tylko zadbac o dobre mapy dynamicznie jezdzac |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-12-2008, 21:58
|
|
|
brzoza15, poka foty i jakieś oznaczenie tego motoru |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2008, 22:06
|
|
|
MARIOVIRUS, czy komputer w domu też restartujesz jak jest włączony, wypinając kabel zasilania??
Uda Ci się to raz, dwa trzy, piętnaście, dziesiąt razy albo mniej.... do czasu |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
brzoza15
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 23:25
|
|
|
Raku napisał/a: | 17s? To chyba 1.6 zdrowe szybciej się do setki dobije | moje (mysle ze zdrowe) dobija w niecale 16s na LPG
brzoza15, prawdopodobnie masz silnik z Tipo. Tempry wychodziły z silnikami 1.8 8V (159A4.046), poza tym piszesz, że silnik ma 80kW, a to nie pasuje ani do 8V (77kW), ani tym bardziej do 16V (100kW) |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Mati
Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-12-2008, 23:27
|
|
|
Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak Albo poprostu dlatego ,że jest to najprostsze LPG a nie sekwencja
Proszę o opinię
Z tym komputerem muszę spróbować
POZDRAWIAM
MATI |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 23:40
|
|
|
Mati napisał/a: | Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak | a moze wystarczy przejechac sie na regulacje gazu? zaleca sie raz do roku!. Ja tez mam najprostsza instalacje, ale nie mam tak duzej roznicy mocy. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-12-2008, 23:55
|
|
|
Raku napisał/a: | Choć gaz to zło! | no fakt, osiągów nie można równać z jazdą na Pb, ale jeśli ktoś decyduje się kupić auto z gazem to raczej myśli o oszczędnościach a nie o dynamice |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
brzoza15
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-12-2008, 07:49
|
|
|
aj no nie wiem mozliwe. ale w dowodzie mam wpisane 80kw. |
_________________ Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 08:37
|
|
|
Cytat: | Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg | z twojego podpisu... auta z silnikami 16V były oznaczane jako np. Tipo 1.8 16V a nie Tipo 1.8 i.e. Z foty ten silnik nie rózni sie od 8V, ale ciężko to określić. Nr z tabliczki znamionowej też nie wiele wyjaśnią, bo piszesz że to składak, ale ja i tak obstawiam że masz 8V. Chyba, że znajdziesz nr silnika na jego kadłubie, to wtedy będziesz miał pewność co to za silnik. A może jacyś znawcy w temacie się odezwą co do podstawowych różnic silników 8V i 16V? |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 10:09
|
|
|
Raku, brzoza15 podal linka na fotki http://forum.tempra.org/t...ala-vt12888.htm ale troche nie wyrazna |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 10:47
|
|
|
Raku, tak wlasnie myslalem |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 11:41
|
|
|
Po co kruszyć kopie - przecież na tym forum są takie dane - wystarczy poszukać .
Wg nich w Temprze były dwie wersje silnika 1,8 , obie ~80kW ! ( 109 i 110 KM )
[img=http://img67.imagesh...mpraja5.th.jpg] |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 12:25
|
|
|
schab napisał/a: | Po co kruszyć kopie - przecież na tym forum są takie dane - wystarczy poszukać .
Wg nich w Temprze były dwie wersje silnika 1,8 , obie ~80kW ! ( 109 i 110 KM )
[img=http://img67.imagesh...mpraja5.th.jpg] | Sugerowałem się danymi z książki obsługi wg której Tempra 1,8 i.e. (typ pojazdu: 159AN54A, typ silnika: 159 A4.046) ma 77kW (105 KM). Ale po raz kolejny okazuje się, że różne źródła podają różne informacje... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 12:45
|
|
|
Ten twój silnik to 1,8 8V tylko w starszej wersji (chyba bez katalizatora) one miały wyższa moc. Potem montowali wersje 105 i 103 KM.
Silnik 1,8 16V Ma całkiem inną głowice (mozna poznać po zabudowie świecy) Głowice w 16 zaworowych nie mają takiej nadbudowy na wałki rozrządu. Z konstrukcji takiej głowicy wynika (4 zawory na cylinder), że świeca może dojść tylko centralnie z góry a na około ma zawory. Zreszta na tej stronie widać http://www.fiattipo.pl/silniki.htm są pokazane różne odmiany silnikó. Głowice 16 zaworowe mają długi "kanał" na świecę (często teraz montuje się na świecy cewkę zapłonową). W Tipo/Temprach bardzo czesto ludzie sie mylą i myślą, iż mają wersję 16 zaworową. Trafić silnik 1,8 16V jest w Polsce rarytasem. Zresztą lepiej nie mieć takiego silnika bo będzie bardzo duży problem z częściami. |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-12-2008, 15:26
|
|
|
Mati napisał/a: | Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak Albo poprostu dlatego ,że jest to najprostsze LPG a nie sekwencja
Proszę o opinię |
Wywal mikser i będzie jeszcze lepiej
LPG na mikserze zawsze zabija osiągi, choć moim zdaniem 17s na lpg to za dużo, pojedź na regulacje.
Oczywiście, o takich banałach jak sprawne: świece, kable WN i filtry nawet nie wspominam. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Mati
Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-12-2008, 15:50
|
|
|
Dzięki za pomocne opinie i porady...
Temperówka była na regulacji 0,5 roku temu...
Po prostu nie lubi podtlenku i woli zdrową pełno oktanową żywność
POZDRAWIAM
MATI |
|
|
|
|
|