Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągi Tempra 1,8 ;)
Autor Wiadomość
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 10-12-2008, 20:50   

Mati, :szukaj:

http://forum.tempra.org/t...reset+komputera
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
brzoza15 


Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2008, 20:55   

oj nie wiem z kad mam :) poprostu mam;d.ale calkiem mozliwe ze to przeszczep bo temperowke mam jako skladak . zreszta ta wersja jest jakas nie teges kiedys mialem licznik w mph a teraz po reszecie kompa mam z powrotem w km/h
_________________
Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg
  
 
Woks 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 217
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-12-2008, 20:58   

odlacz akumulator i przytrzymaj hamulce zeby zeszedl prad w kablach. A jak juz uruchomisz silnik to bez dodawania gazu niech sobie pochodzi zeby sie wentylator wlaczyl. Przynajmniej jak tak robilem
_________________
Fiat Tipo 1.4 i.e.
1994
  
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2008, 21:07   

Akurat ta porada z linku ma pewną "skuchę", odłącza się zawsze pierwszy minus.
Podłącza odwrotnie.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-12-2008, 21:56   

ja mam inny sposob
przekrecasz stacyjke zeby kontrolki swiecily i odlanczasz ta duza wtyczke od komputera po 15 min wylanczasz stacyjke podpinasz kompa i odpalasz czekasz 2 x wlaczy sie wentylator i tyle pozniej tylko zadbac o dobre mapy dynamicznie jezdzac
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2008, 21:58   

brzoza15, poka foty i jakieś oznaczenie tego motoru ;)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2008, 22:06   

MARIOVIRUS, czy komputer w domu też restartujesz jak jest włączony, wypinając kabel zasilania??
Uda Ci się to raz, dwa trzy, piętnaście, dziesiąt razy albo mniej.... do czasu ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
brzoza15 


Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2008, 22:30   

fotki beda tutaj http://forum.tempra.org/t...ala-vt12888.htm :)
_________________
Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2008, 22:39   

17s? To chyba 1.6 zdrowe szybciej się do setki dobije :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-12-2008, 23:25   

Raku napisał/a:
17s? To chyba 1.6 zdrowe szybciej się do setki dobije :roll:
moje (mysle ze zdrowe) dobija w niecale 16s na LPG :)

brzoza15, prawdopodobnie masz silnik z Tipo. Tempry wychodziły z silnikami 1.8 8V (159A4.046), poza tym piszesz, że silnik ma 80kW, a to nie pasuje ani do 8V (77kW), ani tym bardziej do 16V (100kW)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Mati 


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2008, 23:27   

Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund :prayer:
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak :sciana: Albo poprostu dlatego ,że jest to najprostsze LPG a nie sekwencja ;)

Proszę o opinię :)
Z tym komputerem muszę spróbować ;D


POZDRAWIAM
MATI :bambam:
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-12-2008, 23:40   

Mati napisał/a:
Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund :prayer:
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak :sciana:
a moze wystarczy przejechac sie na regulacje gazu? zaleca sie raz do roku!. Ja tez mam najprostsza instalacje, ale nie mam tak duzej roznicy mocy.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2008, 23:42   

Mati napisał/a:
Proszę o opinię :)
Z tym komputerem muszę spróbować ;D


To Ci nic nie da..

Zmień mikser na blos'a, jedź na regulację i auta nie poznasz.

Choć gaz to zło! ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-12-2008, 23:55   

Raku napisał/a:
Choć gaz to zło! ;D
haha no fakt, osiągów nie można równać z jazdą na Pb, ale jeśli ktoś decyduje się kupić auto z gazem to raczej myśli o oszczędnościach a nie o dynamice :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
brzoza15 


Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: gidle
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 11-12-2008, 07:49   

aj no nie wiem mozliwe. ale w dowodzie mam wpisane 80kw.
_________________
Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-12-2008, 08:37   

Cytat:
Jest--->
TempRa 1.8 i.e.Lpg
z twojego podpisu... auta z silnikami 16V były oznaczane jako np. Tipo 1.8 16V a nie Tipo 1.8 i.e. Z foty ten silnik nie rózni sie od 8V, ale ciężko to określić. Nr z tabliczki znamionowej też nie wiele wyjaśnią, bo piszesz że to składak, ale ja i tak obstawiam że masz 8V. Chyba, że znajdziesz nr silnika na jego kadłubie, to wtedy będziesz miał pewność co to za silnik. A może jacyś znawcy w temacie się odezwą co do podstawowych różnic silników 8V i 16V?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-12-2008, 09:57   

po focie wszystko będzie wiadome ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-12-2008, 10:09   

Raku, brzoza15 podal linka na fotki http://forum.tempra.org/t...ala-vt12888.htm ale troche nie wyrazna :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-12-2008, 10:46   

DOHC 8v, z 1.8 to jest ~100KM :roll:

Zabawne że wszyscy nowi użytkownicy myślą, że jak są 2 wałki to musi być 16zaworów :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
  
     Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-12-2008, 10:47   

Raku, tak wlasnie myslalem :)
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-12-2008, 11:41   

Po co kruszyć kopie - przecież na tym forum są takie dane - wystarczy poszukać .
Wg nich w Temprze były dwie wersje silnika 1,8 , obie ~80kW ! ( 109 i 110 KM )
[img=http://img67.imagesh...mpraja5.th.jpg]
     assistance
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 11-12-2008, 12:25   

schab napisał/a:
Po co kruszyć kopie - przecież na tym forum są takie dane - wystarczy poszukać .
Wg nich w Temprze były dwie wersje silnika 1,8 , obie ~80kW ! ( 109 i 110 KM )
[img=http://img67.imagesh...mpraja5.th.jpg]
Sugerowałem się danymi z książki obsługi wg której Tempra 1,8 i.e. (typ pojazdu: 159AN54A, typ silnika: 159 A4.046) ma 77kW (105 KM). Ale po raz kolejny okazuje się, że różne źródła podają różne informacje...
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 11-12-2008, 12:45   

Ten twój silnik to 1,8 8V tylko w starszej wersji (chyba bez katalizatora) one miały wyższa moc. Potem montowali wersje 105 i 103 KM.
Silnik 1,8 16V Ma całkiem inną głowice (mozna poznać po zabudowie świecy) Głowice w 16 zaworowych nie mają takiej nadbudowy na wałki rozrządu. Z konstrukcji takiej głowicy wynika (4 zawory na cylinder), że świeca może dojść tylko centralnie z góry a na około ma zawory. Zreszta na tej stronie widać http://www.fiattipo.pl/silniki.htm są pokazane różne odmiany silnikó. Głowice 16 zaworowe mają długi "kanał" na świecę (często teraz montuje się na świecy cewkę zapłonową). W Tipo/Temprach bardzo czesto ludzie sie mylą i myślą, iż mają wersję 16 zaworową. Trafić silnik 1,8 16V jest w Polsce rarytasem. Zresztą lepiej nie mieć takiego silnika bo będzie bardzo duży problem z częściami.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-12-2008, 15:26   

Mati napisał/a:
Zmierzyłem czas na PB i wyszło 12 sekund :prayer:
a na LPG 17 więc chyba coś z instalacją jest nie tak :sciana: Albo poprostu dlatego ,że jest to najprostsze LPG a nie sekwencja ;)

Proszę o opinię :)

Wywal mikser i będzie jeszcze lepiej :D
LPG na mikserze zawsze zabija osiągi, choć moim zdaniem 17s na lpg to za dużo, pojedź na regulacje.
Oczywiście, o takich banałach jak sprawne: świece, kable WN i filtry nawet nie wspominam.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Mati 


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-12-2008, 15:50   

Dzięki za pomocne opinie i porady... :)
Temperówka była na regulacji 0,5 roku temu... ;D
Po prostu nie lubi podtlenku :P i woli zdrową pełno oktanową żywność :roll: :badgrin:


POZDRAWIAM
MATI :bambam:
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load