Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o radę!Jazda Tipem za granicę!Czy zaryzykować?
Autor Wiadomość
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-08-2012, 10:20   Prośba o radę!Jazda Tipem za granicę!Czy zaryzykować?

Drodzy koledzy!
Mam zamiar wybrać się moim Tipkiem do Holandii.
Muszę zrobić remont gazu (zestaw naprawczy reduktora ,filtry i regulacja), poza tym wymienić tłumik i zestaw naprawczy tylnych kół.
Po wykonaniu tych czynności Tipek jest gotowy do drogi.Na liczniku mam 198 tys. km przebiegu.
Nie ma z nim żadnych problemów.Nie dają mi spokoju jednak dwie kwestie:

1. CZY PO DRODZE BĘDZIE DOSTATECZNA ILOŚĆ STACJI LPG(tzn. akurat co 300-350 km, bo tyle zapewne zrobię na butli?) Wiem - zostaje benzyna , ale wszyscy wiemy ile teraz kosztuję:)

2. AUTOSTRADY RZĄDZĄ SIĘ SWOIMI PRAWAMI.
Ja na piątym biegu i "100" na liczniku mam prawie 3000 obrotów.
Zakładając, że nie będę jechał szybciej, czy nie będzie to zbyt duże obciążenie dla silnika??
Dobrze wiemy ,że jazda "w miejscu" to co innego..
Tylko jadąc z taką prędkością trzeba się też liczyć z podróżą dłuższą o jakieś 2,3 godziny:)
Skoro cała trasa to ok. 1300 km, mógłbym robić 30-minutową przerwę co 3 godziny..
Dzielę się z Wami tym pomysłem i proszę o radę bo jesteśmy przecież "rodziną" :) :)
Co myślicie o moim pomyśle na takie wyzwanie???Proszę o opinie.
Damy radę?
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 27
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3246
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-08-2012, 11:23   

tasiorM, stacje LPG powinny być, tylko szykuj się na zakup adapterów. W różnych krajach są różne rodzaje wlewów gazu, więc trzeba mieć taką przelotkę. Wydatek niewielki, ale trzeba mieć. Jazda z prędkością 80-90 km/h na najwyższym biegu bez zmian prędkości należy do najoszczędniejszego trybu autostradowego. Nie patrz, że 3krpm na zegarze, to jest najlepszy sposób jazdy dla podzespołów mechanicznych.
Przerwy: zaleca się co 1,5-2h jazdy zrobić około 15 minut. Więc rób częściej a krótsze.
Generalnie dasz radę jak przygotujesz auto, upewnij się o dobry stan elementów eksploatacyjnych, czy nie zbliżają się terminy wymiany filtrów, płynów, rozrządu itd.
Chociaż zastanawia mnie jedna rzecz, skąd pomysł na taką wyprawę? Przecież są tańsze wygodniejsze i mniej zawodne sposoby podróżowania niż siedemnastoletni FIAT?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
 
osama 33 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 310
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-08-2012, 11:32   

tasiorM plus do tego wszystkiego . Obowiąskowo Trójkąt , apteczka w pełni wypos. Gaśnica :D
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,deawoo espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 fiat Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-08-2012, 12:50   

Ja przejechałem szesnastoletnią Lancią do Anglii i z powrotem trzy razy i nie miałem problemów.Stacje LPG spokojnie znajdziesz.Ja musiałem tankować mniej więcej co 230-250 km i nie było problemów ze znalezieniem.Na benzynie przejechałem za całą droge może z 30 km .Obowiązkowe dwa adaptery do LPG i nie zdziw się że bedziesz tankował sam.



Potrzebujesz 1 i 2 od lewej.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 26
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5198
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 23-08-2012, 13:49   

http://forum.tempra.org/t...akie+cz%EA%B6ci polecam ;)
_________________
     Moneta
 
lukasz16v 



Wiek: 20
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 55
Skąd: Wielkolas/LLB/LPU/LU
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-08-2012, 15:58   

O Panie bał bym się wyjechać siedemnastoletnim samochodem w taką podróż...ale jeśli już się zdecydujesz to wszystkie klucze, od 8 do 30 bo nie wiadomo..jaki klucz i gdzie się może przydać,paski,oczywiście gaśnica i inne rzeczy muszą być...wujek lata do UK swoim Passatem B5 i daje rade(rocznik 98) tak że i Tipek powinien dać rade i oczywiście jak napisał Jelcyn, cześciej robić postoje a krótsze...no i w taką drogę najlepiej wybrać sie w 2 osoby oczywiście 2 również z prawkiem aby się zmieniać po iluś tam km bo przy takiej temp. jak panuje dziś starasznie jest to męczące..
_________________
Auto: FIAT TEMPRA 1.6 i.e SEDAN 1994r.-26.09.....sprzedana...;( Poszła do sąsiadów ze wschodu...na części...
  
 
 
manieek133 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 212
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-08-2012, 19:04   

tasiorM napisał/a:
zestaw naprawczy reduktora

Nawet się w to nie baw,tylko dołoż parę groszy i kup nowy reduktor.Ponieważ zestaw może pomóc ale nie zawsze.Mnie osobiście znajomy gaziarz powiedział żebym się nie bawił w zestawy naprawcze,tylko kupił reduktor,polecił mi taki http://allegro.pl/redukto...2564635491.html Zakupiłem na alledrogo i śmiga.
A co do
lukasz16v napisał/a:
O Panie bał bym się wyjechać siedemnastoletnim samochodem w taką podróż..
to śmieszą mnie takie opinie,ja mam starego osiemnastoletniego Opla i bez wachania bym pojechał.Bo moim zdaniem chodzi o stan samochodu a nie wiek.
_________________
"Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami"
     Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3643
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-08-2012, 20:51   

manieek133,
manieek133 napisał/a:
tylko kupił reduktor,polecił mi taki http://allegro.pl/redukto...2564635491.html Zakupiłem na alledrogo i śmiga.


Jeśli taka cena to faktycznie się nie opyla regeneracji :P

manieek133 napisał/a:
to śmieszą mnie takie opinie,ja mam starego osiemnastoletniego Opla i bez wachania bym pojechał.Bo moim zdaniem chodzi o stan samochodu a nie wiek.

Święte słowa :D
_________________
     assistance   Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1167
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-08-2012, 22:02   

Ja bym predzej pojechal tipkiem niz jakims ,,zawilym"nowszym samochodem.W prostszym konstrukcyjnie samochodzie z natury rzeczy jest mniej elementow do psucia sie a nawet jesli cos sie stanie w kazdym napotkanym warsztacie prawdopodobnie sobie poradza.Z nowszym samochodem moze byc roznie-zdarza sie ze autoryzowany serwis tez rozklada rece.
Wiec jesli stary samochod a sprawny to smialo mozna jechac tym bardziej jak sie jezdzi na codzien i od czasu do czasu pokonuje jakies trasy i nie wynikaja jakies problemy.Wiadomo ze przed takim wyjazdem warto sprawdzic lozyska kol,hamulce czy nie blokuja,klocki,polosie przeguby,zawieszenie,oleje,rozrzad,paski,lozyska alternatora i szczotki itp i mozna jechac...
Znajomy wybieral sie na litwe-mial starego 20 letniego vw i 2 letnia bmw.Wybral nowszy woz bo pewniejszy z racji wieku.10 km od domu bmw stanelo...wrocil na lince przesiadl sie wv pojechal i wrocil bezproblemowo.Wynika z tego ze czym samochod prostszy konstrukcyjnie tym pewniejszy na dlugim dystansie choc wiadomo ze stan technoczny tez musi miec w miare ok by wogole ruszac w trase.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM rok 1994 kolor BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM 100 Nm rok 2001 kolor czarny( obecnie po remapie na 61 KM 155 Nm,zdjety kaganiec)
     assistance   Moneta
 
 
m.m1981 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 234
Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-08-2012, 23:00   

a ja ci powiem tak jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz czy dojedziesz czy nie a mowia ze do odwaznych swiat nalezy
a co do twojego pytania czy jechac tym autem czy nie to sam sobie odpowiedz nikt nie wie lepiej niz ty jaki jest jego stan...
ja rok temu pojechalem moja lancia do swinoujscia (a mieszkam pod krakowem)i nie bylo zednej niespodzianki tak jak juz pisali inni nie jest warzny wiek auta a jego stan
_________________
były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA :) )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200
     assistance
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 00:13   

O.K., adaptery kupię. Mam zamiar tak właśnie jechać - ok. 90 km/h. Podróż dłuższa, ale i pewniejsza. Zakładam przerwę co 2 godziny na 20 min. Pomysł na wyprawę narodził się już dawno - chodzi o odwiedzenie rodziny. Mógłbym jechać sam (bus), ale postanowiłem zabrać ze sobą babcię, a biorąc pod uwagę Jej wiek - 75 lat, to nie lada wyzwanie:) Rok temu pojechałem samochodem wujka - Peugeot 206 1.4 hdi. 4,5 l na trasie i nie było problemu. Teraz jednak wujek już samochodu nie pożyczył, "wyśmiewając" jednocześnie próbę pojechania Tipkiem. Jeszcze się przekona, jak bardzo się mylił...
Trójkąt, apteczka i gaśnica są:)
Liczę się z tym, że będę tankował sam. Lenistwo czy brak kompetencji pracujących na stacjach?
Reduktor kupię nowy.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Postaram się zamieścić fotki z podróży:)
Będę wdzięczny za ewentualne uwagi i podpowiedzi!
Pozdrawiam!
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 141
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 00:30   

W każdym innym kraju oprócz Polski samemu się tankuje i lpg. Jak chcesz jechać 90 to uczep się jakiegoś tira i śmigaj, na prostej nie będzie jechał szybciej, masz do wyboru jeszcze autobus który pojedzie 100.
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 11:37   

I dobrze by było wykupić assistance.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3736
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 24-08-2012, 14:04   

z tymi przerwami to ja bym nie przesadzał - jak bedziesz wypoczęty to spokojnie z 2/3 wystarczą a nie co 200/20 - zanudzisz sie w trasie :)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 17:11   

Co myślicie o takim tłumiku: http://allegro.pl/tlumik-...html#tabsAnchor ?
Za przewody hamulcowe elastyczne powiedzieli mi w hurtowni krakowskiej 22 zł za sztukę. Warto wymienić, gdyż stare już troszkę lat mają...
Co do reszty to jeszcze napiszę później.
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 769
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 24-08-2012, 17:44   

Jak ma się spsuć, to się spsuje, a jak ma dojechać to wsiądziesz i objedziesz świat :]
Mądra rada od Guzika. Ja najwięcej zrobiłem prawie 1000km jednego dnia i jedyne co ze sobą zabrałem to kasa na paliwo :D
Poprzednio jak jechałem temprą to wziąłem linkę, klucze itp. to się znowu panewki wysrały razem z sondą lambda(robiła zwarcie i wywalało bezpiecznik od pompy paliwa i cewki). :roll:
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 19:30   

Jeśli chodzi o reduktor, to mam obecnie Tomassetto AT07. Kupić ten sam, czy może dołożyć 45 zł i zabrać Lovato: http://moto.allegro.pl/re...2582286338.html ?
Tylko ten drugi ma trzy kolanka i zastanawiam się, co podpina się pod to trzecie? W sumie Tipek jeździ już 7 lat na Tomassetto i nie narzekam... Tak naprawdę to zastanawiam się nad kupnem reduktora, bo spala mi 11 l i być może wystarczy wymienić filtry (ostatnio tego nie robiłem), ale jeśli to nic nie da, to potrzebna będzie druga regulacja i dodatkowe koszty... Krokowiec - wymienić na nowy, czy wyczyścić i założyć?
Przepraszam, że tak marudzę...
Założyć go lepiej samemu i jechać na benzynie na regulację, czy też fachowcy nie policzą sobie dużo za montaż?
Czy ktoś może mi powiedzieć, jaki mam "typ" pompy od wspomagania (foto)? Od jakiegoś czasu troszkę mi hałasuje i mógłbym kupić jakąś używkę. Może ktoś z forum ma na sprzedaż?
Jeśli chodzi o koła, to lewy tył jakby troszkę był pochylony, dlatego zestaw naprawczy tylnego wahacza powinien wystarczyć (46 zł sztuka). Martwi mnie też większe zużycie bieżnika w przednich kołach, ale tylko od wewnętrznej strony. Czyżby czekało mnie ustawienie zbieżności, czy też coś innego?
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
  
     assistance   Moneta
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3643
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 19:39   

tasiorM napisał/a:
http://moto.allegro.pl/re...2582286338.html ?


to co podałeś jest dobre bo ma jeszcze zawór :D
_________________
     assistance   Moneta
 
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 19:41   

Wiem, tylko 45 zł więcej, a budżet musi wystarczyć na wszystko, np. zapasowa rolka napinacza i pasek alternatora:) Pasek rozrządu wymienić na nowy, czy jechać na starym (wymieniany 20 tyś. km temu)? Mogę zabrać na zapas, ale sam chyba nie wymienię:)
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 421
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-08-2012, 21:21   

Jak Ci rozrząd strzeli to nie będzie co wymieniać :P Jedź na starym co to jest 20kkm...
_________________
Było:
Fiat Uno 1.1 '89
Fiat Tipo 1.4+LPG '95
Renault Laguna 1.8 '97
Reault Megane Cupe 1.6 8v+LPG '96
BMW e36 1.6 coupe + lpg '95
  
 
 
manieek133 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 212
Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-08-2012, 22:59   

tasiorM napisał/a:
Jeśli chodzi o reduktor, to mam obecnie Tomassetto AT07. Kupić ten sam, czy może dołożyć 45 zł i zabrać Lovato: http://moto.allegro.pl/re...2582286338.html ?

Kolego zostań przy tym Tomasetto AT07,jest to jeden z lepszych parowników.A tak w ogóle to ile ma juz twój reduktor?Bo jeśli nie jest stary,to może wystarczy szlam spuścić,filterek wymienić oraz wyregulować instalację.
_________________
"Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami"
     Moneta
 
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-08-2012, 23:22   

Gaz zakładany był w 2005 roku przez poprzedniego właściciela. Z tego, co mi wiadomo, nigdy nie czyścił go z syfu, ja również...
Chodzi też o to, że w środę muszę wyjechać, więc ewentualne zamówienia z allegro muszą się odbyć jutro, przelewy również, by w poniedziałek wysłali mi towar. Nie chcę sam ruszać reduktora, ale jak sam stwierdzę, czy spuszczenie syfu i wymiana filtra okaże się wystarczająca? Czy 11-12 l to duże spalanie jak na silnik 1.6? Zamulony jest - to fakt!

** Dodano: 24-08-2012, 23:51 **
Jeśli chodzi o gaz, to decyzja podjęta - zamawiam zestaw naprawczy, filtr, uszczelki, spuszczam syf i jadę na regulację. Zastanawiam się tylko nad krokowcem - wymieniać, czy nie? Wolne obroty oscylują w okolicach 1000. Dwa lata temu w zimie, przy odpalaniu na zimnym silniku wyskakiwało 3000 obr i autko gasło. Pokręciłem śrubkami i przeszło. Czy po wyjęciu reduktora i wymianie wnętrza, śrubki pozostaną na swoich "pozycjach", czy ustawianie trzeba rozpocząć od nowa?
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 25
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 900
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-08-2012, 01:03   

tasiorM napisał/a:
Chodzi też o to, że w środę muszę wyjechać, więc ewentualne zamówienia z allegro muszą się odbyć jutro, przelewy również, by w poniedziałek wysłali mi towar

W gorącej wodzie jesteś kąpany. Ja mając przed sobą taką trasę przygotowałbym wóz przynajmniej jakieś 2 tygodnie wcześniej, żeby przejechać nim chociaż kawałek na nowych częściach. A niech się okaże, że jakiejś śrubki nie dokręciłeś i samochód się wysypie 500km od domu.
Na dole parownika powinien być korek do spuszczania szlamu - odkręć go i spuść pozostałości mazutu. Teraz bym parownika nie ruszał, ale po powrocie możnaby rozpatrzeć regenerację czy wymianę.
Podjedź jutro do gazownika, niech wymieni filtr LPG i ustawi maszynę, do środy chociaż sprawdzisz czy coś się zmieniło.
Rozrządu nie ruszaj, 20kkm to mało, poza tym samego paska się nie wymienia, tylko komplet, możesz profilaktycznie sprawdzić naciąg napinacza, ale to nie jest konieczne.
Zużycie wewnętrznego bieżnika opona to pewnie zbieżność, albo powypadkowa przeszłość auta.
Pompa wspomagania standardowa od TT 1.4 i 1.6.
Lewe tylne koło ustawione negatywnie - raczej na bank potrzebny zestaw naprawczy wahacza
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TFSI 2011r
     assistance
 
 
tasiorM 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 79
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-08-2012, 14:27   

Zamówiłem:
1. Zestaw naprawczy reduktora + filtr + nowe węże + adaptery do tankowania. Pozostanie wymiana i regulacja gazu.
2. Przewody hamulcowe elastyczne 4 szt. (jak wymieniać, to już wszystkie) + rurki z końcówkami (w razie złamania). Myślicie, że pokusić się również o cylinderki:)?
3. Tłumik kompletny. Łącze elastyczne kupiłem już dawno, więc spaw i założenie.
4. Czekam na pompę wspomagania - może ktoś ma coś w zanadrzu...
5. Zestaw naprawczy tylnych wahaczy + ustawienie zbieżności.
6. Zapasowa: rolka napinacza + pasek, pasek rozrządu, pasek pompy wody, olej silnikowy.
6. Zastanawiam się nad oponami (2szt. - te ze ściętym bieżnikiem od wewnętrznej strony), bo w razie kontroli mogą się przyczepić... Jeśli wystarczy mi pieniędzy, to wezmę.

Jak na razie, to tyle. Sorki, że zanudzam swoim wyjazdem:)
Odezwę się po remoncie:)
_________________
TIPO 1.6 i.e. 1995
     assistance   Moneta
 
 
VEndriuV 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 23
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 737
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-08-2012, 15:37   

po wyminie rób jescze troche km tutaj. Bo możesz się zdziwić, jak szybko mogą paść niektóre nowe częsci i potem bedziesz żałował, że wymieniałeś cokolwiek ;)
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 101 days
Network load