|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tempra 2.0 Automat - Warto? Opinie? |
Autor |
Wiadomość |
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 08:13
|
|
|
mardan, nie ma sprawy - w razie gdybyś chciał jakieś fotki, to wal śmiało - tempra jest naprawdę zadbana i nie uśmiecha mi się jej sprzedawać, ale za 2, 3 miesiące będzie więcej stała niż jeździła, a to nie jest dobre dla samochodu. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 12:01
|
|
|
odnośnie czerwonych kontrolek to faktycznie jest ubite podświetlanie tablicy rejestracyjnej i problem ze światłami stopu, a dokładniej mówiąc to z przełącznikiem stop zamontowanym przy pedale hamulca ( nowy przełącznik 15zł, a wymiana trwa ok 30 sekund ) pod tylnym prawym światłem nie tylko nie ma znaczka tempra ale również śruby mocującej zderzak ... ( naklejkę PL ktoś mógł tam nakleić np. żeby zamaskować ślady po oderwanym znaczku "tempra" )
w każdym razie jesli umalowana jest ładnie i jeździ prosto to szczególnie bym se nie przejmował, że gdzieś tam dostała strzała.
koniecznie do obejrzenia podłoga ( z moich obserwacji to jest tak, jesli auto wiele lat jeździło w polsce bez konserwacji będzie miało ugnitą podłogę. jeśli pochodzi z zagranicy podłoga raczej bedzie zdrowa )
odnośnie silnika tak jak pisali koledzy z 2.0 8v to jest tak .... lejesz dobry olej i co 500-1000km sprawdzasz poziom, w razie potrzeby uzupełniasz ( nawet jak będzie zdrowy to i tak będzie łykał olej )
jesli tego będziesz pilnował to możesz nim zrobić kolejne 100kkm. zaniedbanie sprawy oleju poskutkuje obróceniem panewki.
w zasadzie już przy oględzinach zerknij na stalkę, jesli nie będzie na niej oleju - ewakuacja.
odnośnie auto skrzyni nic nie powiem bo takowej nie miałem ale widzę, że u ciebie to chyba jedno z głownych kryteriów zakupu auta ... musi mieć automat.
p.s pontiac jest bombowy, a wyposażenie kosmos ... oprócz tego że pali 30L gazu to czemu cie tak zdenerwował, że sprzedajesz ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 12:14
|
|
|
30 gazu nawet nie zeżre - do 24L brał ale go trochę zdusiłem
Nie jest dla mnie praktyczny - mam 2 małe córy w wieku 2,5r i 0,9mc i do kitu z podróży. Kupił go brat student i go to spalanie dobiło a ja go zabrałem pod skrzydła i od miesiąca go mam - przez ten czas hample mu zmieniłem ale są jeszcze nie do końca perfekt - muszą się spasować,poszyte fotele (nie wszędzie),olej w skrzynce wymieniony i wystawiłem go a ten na odchodne jeszcze alternator zatarł - już nie chce mi się grzebać przy nim a mój cel to praca na zachodzie i też nie bardzo takim wehikułem się wybierać w daleką podróż choć ta Tempra te żnie jest zwykła Jak się sprzeda to kasę mam oddać bratu do kwietnia tak,że mogę nią rozporządzać.
To w zasadzie takie powody. Jest super ale dla kawalera |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-12-2011, 13:25
|
|
|
Witaj MARDAN, moje cudo gazu na 100km zre w trasie 15 litrów,po mieście do 18-19 litrów, benzynki hmm pewnie mniej ,mam silnik 3,8 v6,Amerykany the best uwielbiam go,najlepsza furmanka jaka miałem. |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 14:37
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | odnośnie silnika tak jak pisali koledzy z 2.0 8v to jest tak .... lejesz dobry olej i co 500-1000km sprawdzasz poziom, w razie potrzeby uzupełniasz ( nawet jak będzie zdrowy to i tak będzie łykał olej )
jesli tego będziesz pilnował to możesz nim zrobić kolejne 100kkm. zaniedbanie sprawy oleju poskutkuje obróceniem panewki. |
Nie zgodzę się z tym absolutnie. O swój silnik dbałem pod tym względem, olej był zawsze na bieżąco uzupełniany, jeździł na półsyntytetyku (castrol) i na pewno nie zginął przez zaniedbanie, bo obce mu było kręcenie na zimnym itp. jedyne co to dostawał w dupę jak się rozgrzał i z moich obserwacji wynika, że to mu zaszkodziło
Absolutnie nie jest to udany silnik. To, że 2 lub 3 osoby z forum nie miały problemów z panewkami, nie znaczy, że to dobry motor, bo cała reszta przez to przeszła (prędzej czy później) - wystarczy poczytać forum...
EOT
Tempre widziałem na allegro, ale nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia ze zdjęć. Może na żywo będzie lepiej? Jak masz niedaleko to wsiadaj i badaj
** Dodano: 25-12-2011, 14:38 **
A tego amerykańca chyba widziałem jakieś 2 razy w krk weekendem... |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 15:32
|
|
|
Guzik napisał/a: | O swój silnik dbałem pod tym względem, olej był zawsze na bieżąco uzupełniany, jeździł na półsyntytetyku (castrol) i na pewno nie zginął przez zaniedbanie, bo obce mu było kręcenie na zimnym itp. jedyne co to dostawał w dupę jak się rozgrzał i z moich obserwacji wynika, że to mu zaszkodziło
Absolutnie nie jest to udany silnik. |
Guzik,ile miałeś temprę jak padł w niej silnik ? czy przypadkiem od początku coś się nie działo z nią ? skąd możesz wiedzieć, że poprzedni właściciel dbał o silnik ?? i w jakim stanie były panewki ?
moje 2.0 8v kupił mój brat przy przebiegu 130kkm katował je przez 40kkm ( dolewał tylko olej ) następnie ja je odkupiłem i przez kolejne 50kkm ( 4 lata ) dzień w dzień co dzień nim jeździłem, czekałem aż silnik złapie 90C i but w podłogę. uważam, że każdy nie udany silnik po 4 latach takiej jazdy by się poddał.sprzedałem przy przebiegu 220kkm kolejny właściciel pobujał się nim rok i puścił dalej. teraz kolejny właściciel ( młody gościu ) katuje je dalej .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 20:12
|
|
|
osama 33 napisał/a: | Witaj MARDAN, moje cudo gazu na 100km zre w trasie 15 litrów,po mieście do 18-19 litrów, benzynki hmm pewnie mniej ,mam silnik 3,8 v6,Amerykany the best uwielbiam go,najlepsza furmanka jaka miałem. |
Rozumiem i zgadzam się - miałem Mercury Sable II-gen z 93r dawniej z tym silnikiem (3.8L tylko mniej KM) i na trasie zszedłem poniżej 10L/100km a ostatnio użytkowałem Taurus-a Wagon przez prawie rok i wywaliłem z niego gaz bo stwierdziłem,że jak mam dopłacać +/-15zł na 100km do benzyny niż jeździć na gazie to wywaliłem zbędny balast i jeździłem przez pół roku na benzynie tylko - silnik 3.0L V6 i spalanie minimalne na trasie koło 8L/100km a w mieście 12-14L/100km.
Prędkość przelotowa 80-90km/h - max koło 130km/h Powyżej było ryzyko rozsypania się skrzyni - nie miała overdrive. Najmniej palił na przelotowej
I panowie - nie ściemniam - tyle mi żarł Ford Taurus z silnikiem 3.0L V6 z roku 1988 Mocy miał 147KM - wolnossący.
** Dodano: 25-12-2011, 20:53 **
Odnośnie tematu o silniku 2.0 - dochodzę do wnioskuję,że jest on stworzony do skrzyń automatycznych - wolne obroty i bez przeciążeń to najlepsze warunki dla niego a nie typ jazdy sportowej.
Może dlatego też takie komplety powstawały - 2.0 AUT. - najlepsza para |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:51
|
|
|
mardan napisał/a: | osama 33 napisał/a: | Witaj MARDAN, moje cudo gazu na 100km zre w trasie 15 litrów,po mieście do 18-19 litrów, benzynki hmm pewnie mniej ,mam silnik 3,8 v6,Amerykany the best uwielbiam go,najlepsza furmanka jaka miałem. |
Rozumiem i zgadzam się - miałem Mercury Sable II-gen z 93r dawniej z tym silnikiem (3.8L tylko mniej KM) i na trasie zszedłem poniżej 10L/100km a ostatnio użytkowałem Taurus-a Wagon przez prawie rok i wywaliłem z niego gaz bo stwierdziłem,że jak mam dopłacać +/-15zł na 100km do benzyny niż jeździć na gazie to wywaliłem zbędny balast i jeździłem przez pół roku na benzynie tylko - silnik 3.0L V6 i spalanie minimalne na trasie koło 8L/100km a w mieście 12-14L/100km.
Prędkość przelotowa 80-90km/h - max koło 130km/h Powyżej było ryzyko rozsypania się skrzyni - nie miała overdrive. Najmniej palił na przelotowej
I panowie - nie ściemniam - tyle mi żarł Ford Taurus z silnikiem 3.0L V6 z roku 1988 Mocy miał 147KM - wolnossący.
** Dodano: 25-12-2011, 20:53 **
Odnośnie tematu o silniku 2.0 - dochodzę do wnioskuję,że jest on stworzony do skrzyń automatycznych - wolne obroty i bez przeciążeń to najlepsze warunki dla niego a nie typ jazdy sportowej.
Może dlatego też takie komplety powstawały - 2.0 AUT. - najlepsza para |
Właśnie 130 km/h tylko tyle można lecieć nawet moim, ( brak chłodnicy oleju w skrzyni ) w tych modelach, ale to jest van rodzinny samochód nie wyścigówka , trochę waży a pali mniej gazu niż co nie które Tempry i tipo |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:36
|
|
|
z tym że 2.0 115hp to silnik stworzony do skrzyń jakoś automatycznych ciężko mi się zgodzić wersja z automatem musiała zostać stworzona z myślą o rynku skandynawi czy niemieckim ( tam tego jest najwięcej ) i tam emeryci głoszą herezje, że automat wpływa na bezpieczeństwo ponieważ kierowca nie jest rozpraszany koniecznością zmiany biegów .... ja sobie po prostu zupełnie nie wyobrażam jazdy automatem .... męczyłbym się z tym
Luczu napisał/a: | http://forum.tempra.org/topics46/dziwny-dzwiek-z-silnika-w-granturismo-18ie-vt4130,50.htm#45181 polecam czytnąć posta w ramach ciekawostek |
Luczu, ten gość o nicku mac, który tam sie wypowiada to mój brat ....
i właśnie przez pierwszy rok użytkowania obchodził się z nim delikatnie ze względu na "wadliwą" konstrukcje ...później to ignorował i często deptał
a jako ciekawostkę napiszę, że informację dotyczą prawdopodobnie silnika lanci serii 835.xxxx w t/t natomiast znajduję się zmodernizowany 159.xxxx ...
nie wspomnę już o tym że to info najbardziej pasuje do pierwszej wersji silnika w t/t 2.0 16v gdzie 80% forumowiczów z tym sedici może sie pochwalić przygodami z panewką ....
p.s do moderatorów możemy zrobić sondę "w jakim silniku fiata obróciło ci panewkę ?"
1.4
1.6
2.0 8v
2.0 16v
|
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:44
|
|
|
Ja będę strzelał w ciemno w ankiecie
Takie pytanko - o co chodzi z tą butlą czerwoną? Co jest nie tak bo nie jarzę a jeszcze się z takim problemem czy tematem nie spotkałem |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:48
|
|
|
mardan napisał/a: | o co chodzi z tą butlą czerwoną? |
Oznacza to że albo już konieć jej ważności jest albo w najlepszym przypadku będzie na wykończeniu (ale bardziej ta pierwsza opcja).
Na początku butle były właśnie czerwone, pózniej czarne. Różniły się jak dobrze pamiętam wytrzymałością. Jeszcze później były również czarne ale z innym wielozaworem - tzn już z takim że ma elektrozawór, i te już do dzisiaj są montowane. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:59
|
|
|
Aha - teraz rozumiem - dzięki wielkie
Ciekawe też jak z OC i przeglądem. Nic nie pisze a jak się pokończyło to też dodatkowe wydatki. Ale tam... Fajna jest.
A jest opcja taka,że butlę wrzuci się do miejsca koła zapasowego ale zamiast pełnego koła wrzucić w bagażnik koło dojazdowe? Pasują jakieś? |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-12-2011, 23:02
|
|
|
mardan, da sie zapewne, ale będzie ci wystawała ponad podłogę delikatnie bo tam jest dojazdówka a nie pełnowymiarowe koło |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 23:09
|
|
|
ooo - to tam już jest dojazdówka czyli płytko ale za to chyba głębszy bagażnik - brawo - mądre rozwiązanie. hm... to są jeszcze małe butle w kształcie walca i taka by była chyba najlepszym rozwiązaniem. Boczkiem ją usadowić i mamy przedział bagażnika powiększany poprzez składanie choć jednej strony kanapy. Dzięki |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-12-2011, 23:14
|
|
|
mardan, z tego co pamiętam to mniejsza połowka jest z lewej strony patrząc od bagażnika więc tam można tą wąską butle wrzucić to zawsze będzie można większą połówkę składać i mieć duży przelot przez całe auto. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-12-2011, 23:19
|
|
|
Na fotce widać,że jednak mniejsza na prawej i to dobrze,ponieważ przewody też idą z prawej strony czyli przeróbki niewiele.
Ale spoko - najpierw trza mieć aby potem myśleć choć wiedza się przyda na pewno w przyszłości. |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 01:28
|
|
|
Bdm napisał/a: | z tego co pamiętam to mniejsza połowka jest z lewej strony patrząc od bagażnika |
U mnie jest z prawej strony - zresztą w każdej chyba. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 10:18
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | możemy zrobić sondę "w jakim silniku fiata obróciło ci panewkę ?" |
Raczej nie wypali, tyle się gada o tych panewkach, a tak prawde mówiąc, to większym zagrożeniem jest stary rozrząd, który może pęknąć. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 10:54
|
|
|
panowie widze w tym ogłoszeniu małe oszustwo pewnie nikt nie zwrócił na to uwagi ale popatrzcie dokładnie na zdjecia moim zdaniem to cos tu jest kombinowane albo ktoś kogoś chce zrobić w konia...z tego co ja tu widze to mamy zdjecia dwóch aut na zdjeciu całego auto ma kołpaki a na zdjęciu wnetrza nie (wiec co albo maja jeden komplet kołpaków na cały komis albo sa zdjęcia nie tego samego samochodu |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 11:07
|
|
|
Nie no nic nie oszukali chyba tylko po prostu zdjęli kołpaki z innego auta bo ładne - widać po progach,że to te samo autko tak,że raczej przyjechał bez a do zdjęć ogólnych założyli - ładniej wygląda nie? |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 15:50
|
|
|
no tak ładniej ale wiesz moim zdaniem to tez mały kant a co do auta to powiem tak jesli jest na zywo takie jak na zdjeciach to moim zdaniem jest godne uwagi |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 19:18
|
|
|
Otrzymałem dziś odpowiedź z serwisu automatów - krótką ale coś inny typ podali skrzynki:
http://autojozefow.pl/for...&p=11242#p11242
Trza coś poszperać po necie o niej.
Aaa - wszystko mają do niej tak,że źle nie ma |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 19:24
|
|
|
Ta skrzynka to AW 50-40LE (AF 20) produkcji Aisin |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
mardan
Wiek: 48 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 35 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-12-2011, 19:27
|
|
|
To co on bebla,że ZF jakaś? |
_________________ Pozdrawiam
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|