Tuning |
Autor |
Wiadomość |
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-01-2007, 22:59 Tuning
|
|
|
Witam wszystkich,
Mam Tipoka 2.0 8V, ale ciągle mi mało chciał bym stuningować motor. Chodz mi o sportowy korektor wydechowy może jakieś małe turbo tak żeby uzyskać około 200 kucy. Czy kotoś z Was bawił się w takie przeróbki |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-01-2007, 23:12
|
|
|
kolektor zapewne tuningowcy w końcu się wypowiedzą,ale zazwyczaj jeśli chcesz nie symboliczny a prawdziwy przyrost&tuning to kończyć by się to musiało swapem silnika,do tego najprawdopodobniej ukł przeniesienia napędu, hamulcowy czasem, zawieszenie... by było to naprawdę super -> koszty a wartość autka...nieważne
chyba,że chcesz tylko trochę więcej wyskrobać bez przeróbek, czyli cudować pokolei dolot, wydech, silnik-głowica,wałek,cokolwiek :)itp itd...użyj [szukaj] u góry, co nieco było pisane i o swap'ie i o dłubaniu... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 00:09
|
|
|
no wg mnie to chyba gra niewarta świeczki. Kup sobie poprostu lepiej sedici i tyle. lepiej to niz sie bawic w tuningowanie 8V. I to jeszcze do 200KM.
Wiadomo ze im wiecej mocy tym lepsze musza byc hamulce,zawias itd. A 200 Kucy na Tipo to juz jest duzo. Bo lekkie to auto jest.
A jakies małe turbo? Ot tak sobie chcesz se wsadzic turbo? A wiesz jakie przeróbki sie z tym wiąża? Miedzy innymi odpreżenie silnika. Ale Easykato mysle ze moze wiecej na ten temat powiedziec. On cuda robi z tym swoim sedici. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 08:20
|
|
|
Ninja ma racje,przeróbek pod turbo jest co nie miara,to nie jest tak,że założysz turbo i po sprawie,rzeczywiście lepiej kupic od razu sedici i poczujesz różnice,ale niestety do wszystkiego się można przyzwyczaic i po pewnym czasie bedzie Ci i tu brakowało mocy,ale powiem Ci jedno,ja już jeżdżę ponad dwa lata sedici i szczerze mówiąc było tylko kilka przypadków kiedy rzeczywiście przydało by sie wiecej kucy...do codziennej jazdy i ulicznych pojedynków sedici zdecydowanie daje rade |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 09:46 Re: Tuning
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | Witam wszystkich,
Mam Tipoka 2.0 8V, ale ciągle mi mało chciał bym stuningować motor. Chodz mi o sportowy korektor wydechowy może jakieś małe turbo tak żeby uzyskać około 200 kucy. Czy kotoś z Was bawił się w takie przeróbki |
masz mozliwość samodzielnego
wyciągania i wkładania silnika? |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 10:36
|
|
|
ego napisał/a: | do codziennej jazdy i ulicznych pojedynków sedici zdecydowanie daje rade |
maaaało mi juz zaczyna 200kucy być mało pewnie bede dłubał wkrótce. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 12:31 Re: Tuning
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | Witam wszystkich,
Mam Tipoka 2.0 8V, ale ciągle mi mało chciał bym stuningować motor. Chodz mi o sportowy korektor wydechowy może jakieś małe turbo tak żeby uzyskać około 200 kucy. Czy kotoś z Was bawił się w takie przeróbki |
Co do turbo to sporo roboty, nie tak latwo jak Ci sie wydaje, do wymiany kolektor wydechowy na przystosowany do montazu turbo, trzeba upchanac intercooler pod maska, nowy dolot, chlodnice oleju by sie przydalo tez wrzcucic, do tego wydajniejsze wtryski i nowy komp, jak juz sie wiecj KM uda zrobic to potem nalezalo by zadbac zeby bylo czym to auto wyhamowac nalezycie, wiec tarcze, zaciski itp. a to juz nie mala kwota sie robi, wiec tak jak wczesniej ktos napisal, lepiej poszukac dobrego sedicivalvole niz gmerac w 2.0 8V. a jak to ci bedzie kiedys tez za malo to przerzutka silnika z osprzetem od coupe 2.0 16V T i masz powiedzmy seryjne fiatowskie 190KM. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 12:41
|
|
|
silnik przede wszystkim odprężyć. Jesli nowe wtryski to i nowa pompa paliwa,wydajniejsza. Za duzo pieprzenia sie z tym. Lepiej pogonic 8V i poprostu kupic sedici na gotowo. Nawet taniej wyjdzie. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 16:06
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | wiec tak jak wczesniej ktos napisal, lepiej poszukac dobrego sedicivalvole niz gmerac w 2.0 8V. | łatwo tak powiedzieć, ale trudniej zrobić, bo po 1 to Tipo nie są specjalnie "chodliwymi" samochodami do sprzedaży (no chyba że chcesz mieć 2 - jeden na miasto, a drugi np. do wyścigów ), po 2 to patrząc na siebie - nie kupiłbym nigdy innego Tipo, ponieważ za dużo (w moim przypadku) w niego włożyłem czasu, serca (mniej więcej 4 miesiące siedzenia dzień w dzień - oczywiście nie bez przerwy) i pieniędzy (jak niejeden z nas na forum ) i nie tak łatwo mi się z nim rozstać chociaż 1,4 i.e. to nie rewelacja - lipna troche taka rada sprzedaj co masz i kup inne, bo to troche musztarda po obiedzie. Najlepiej by było zasięgnąć rady przed kupnem Teraz możesz sam podłubać (wałek, głowica, dolot, wydech - dłuuga jest lista), albo jak Ci się skończą pomysły lub chęci to daj do firmy, która się takimi rzeczami zajmuje. Pozdro dla wszystkich |
_________________
|
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 16:51
|
|
|
ta no i co z niego wyciągnie takim sposobem? Góra 120-130 koni. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 19:09
|
|
|
Dzieki wszystkim za porady
Troszke o mnie jestem mechanikiem mam warsztat i przerubki zwiazane z glowica oraz wyciagnieciem silnika nie stanowia wiekszego proglemu bardziej chodzilo mi o rady zwiazane np jakie walki o jakiej charakterystyce pasowaly by do mojego tipka ile mozna splanowac glowice a ile kolo zamachowe jakie swiece pasuja najlepiej czy macie kogos kto moze zrobic korektor wydechowy a co do hamulcow posiadam ABS 4Xtarcza przod wentyl same tarcze Brembo nacinane mysle ze na te 150 a 160 kucy starcza
Kupno autka to i owszem planuje zakup Alfy 156 2.5 24V V6 z moca fabryczna okolo 200kucy ale nie oto chodzi by kupic gotowe to potrafi kazdy frajer z bogatym starym a samemu zrobic
Ale moja milosc czyli Tipok 2.0 8V zostanie do konca zauwazcie jakie maja miny buraki z tiuningowych BMW jak Tipok zostawia ich na swiatlach a w tym wlasnie o to chodzi... |
|
|
|
|
osowski
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 42 Skąd: Piława Górna
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 20:06
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | Troszke o mnie jestem mechanikiem mam warsztat |
Już wiem do kogo mam się zgłosić w razie problemu, z uwagi na to że mieszkamy jakieś 10km od siebie no a to że jesteśmy członkami klubu TTT myślę ,że jakaś zniżka będzie |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 20:07
|
|
|
spróbuj
nitro
bedzie 200 koni
najtaniej i najszybciej
PS
może ktoś już wyłączy "mikołaje"? |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 20:18
|
|
|
Panowie nitro BE glowica siada a jak pewnie wiecie cieszko je dostac a naprawa ok 300zl i to skromna frajda na 30sekund to nie dla mnie jak macie jakies kontretne doswiadczenia sklepy z akcesoriami tiuningowymi do Tipka to piszczie a rady ze lepiej nie to... wiem ze to nie jest oplacalne i umocze kase ale dla tej frajdy warto |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:05
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | kontretne doswiadczenia sklepy z akcesoriami tiuningowymi do Tipka |
A o jakich akcesoriach myślisz ? Turbinka Kowalskiego , świece Brisk , filtr stożkowy , magnetyzery ?
I z wolnosącego silnika można wycisnąć kilkadziesiąt koni bez turba i nitra , ale wymaga to sporo roboty i jeszcze więcej wiedzy .
Podnosisz stopień sprężania , odchudzasz tłoki , dając jednocześnie natrysk oleju na denka , wyważasz cały układ korbowo - tłokowy , polerujesz kanały dolotowe , dorabiasz spawany wydech o równych kanałach , zmieniasz wałki na "ostre" , podnosisz ciśnienie paliwa na listwie , zmieniasz soft w kompie i już ... |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:12
|
|
|
No to jak masz zaplecze techniczne to pakuj się w turbo.
Wersja pierwsza to uturbić to co masz, potrzebne graty wziąć np z: Fiata Cromy, Lancii Dedra/Thema. W tych modelach były silniki 2,0 8v na turbinie i osprzęt powinien podejść plug&play choć trzeba by dokładnie rozeznać temat. Ceny całych samochodów są niewygórowane szczególnie Cromy choć trzeba by się liczyć z regeneracją turbiny.
Wersja druga to swap silnika z całym potrzebnym osprzętem z fiata Coupe turbo 2,0 16V |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:18
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | Panowie nitro BE glowica siada a jak pewnie wiecie cieszko je dostac a naprawa ok 300zl i to skromna frajda na 30sekund to nie dla mnie jak macie jakies kontretne doswiadczenia sklepy z akcesoriami tiuningowymi do Tipka to piszczie a rady ze lepiej nie to... wiem ze to nie jest oplacalne i umocze kase ale dla tej frajdy warto |
be?
nitro?
pokaż tą głowicę co sie zepsuła od nitro
ciężko kupić?
-no co ty
na 30 sekund ?
- powiedziłbym że X razy 10 sekund
i X zależy tylko od ilości zatankowanego N2O
i oleju w głowie kierowcy
zestaw używany który da ci te wymarzone 200 koni przez 10 sekund (na każde żądanie )
kosztuje dziś okolo 1000 zlotych
a tuning jednostki 2.0 8V bez nitro
żeby osiągnąć 200 PS
(oczywiście jeżeli nie chcesz wymieniać silnika na mocniejszy)
hmm
podzwoń po firmach które zajmują się przygotowywaniem silników do sportu
zerknij w sieci
ile koszują wałki do 2 litrowek fiata
popytaj o ceny dobrego wydechu
popytaj
o strojenie ECU
i czy ktoś będzie chciał się w ogóle zabrać za Fiata
zsumuj
i ..... |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:35
|
|
|
Ninja napisał/a: | maaaało mi juz zaczyna 200kucy być mało |
może już ich nie masz tyle |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:53
|
|
|
Nie mowie ze wymiana silnika nie wchodzi w rachube ale ma to byc silnik 2.0 z wloskich aut najlepiej z fiata. Tak jak pisal ROMANO oto mi chodzi a nie o roztrzasanie profesjonalnego tuningu jak i wytykanie ile to pracy
Ja to widze tak ze powiedzmy kupuje fiata z 2.0 16V +TURBO zamykam sie na miesiac w garazu a pozniej ... mozecie wachac dymek kasa jak kazdy sugeruje hmm niech bedzie 3000 4000 kola co moze nie dam rady ???
A co do wypowiedzi kolegi EASYKATO
to dzwonilem i miej wiecej sie orjetuje turbo na zamowienie jakies 12000
waly ok okolo 1500zl Turbo oczywiscie odpada ale walki ok tylko powiedz mi jaka bedzie zmiana czy warto |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 22:14
|
|
|
Krzysio 2.0 nie obraz sie ale kurcze piszesz ze jestes mechanikiem a juz dwa razy napisales "korektor wydechowy", kazdy mechanior wie ze to kolektor a nie korektor ;]
Ale nie po to pisze zeby sie czepiac wiec luz. Jesli chcesz pozostac przy tym silniku ktory masz to bym poszukal dawcy organow w postaci cromy lub lancii z silnikiem 2.0 8V turbo i przelozyl albo silnik jesli bylby ok lub caly osprzet na twoja dwulitrowke, to chyba najrozsadniejsze wyjscie w tej sytuacji. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 23:51
|
|
|
Krzysio2.0 napisał/a: | Nie mowie ze wymiana silnika nie wchodzi w rachube ale ma to byc silnik 2.0 z wloskich aut najlepiej z fiata. Tak jak pisal ROMANO oto mi chodzi a nie o roztrzasanie profesjonalnego tuningu jak i wytykanie ile to pracy
Ja to widze tak ze powiedzmy kupuje fiata z 2.0 16V +TURBO zamykam sie na miesiac w garazu a pozniej ... mozecie wachac dymek kasa jak kazdy sugeruje hmm niech bedzie 3000 4000 kola co moze nie dam rady ???
A co do wypowiedzi kolegi EASYKATO
to dzwonilem i miej wiecej sie orjetuje turbo na zamowienie jakies 12000
waly ok okolo 1500zl Turbo oczywiscie odpada ale walki ok tylko powiedz mi jaka bedzie zmiana czy warto |
powodzenia
trzymam kciuki |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-01-2007, 00:07
|
|
|
Krzysio nie obraz sie ale skoro jestes takim mechanikiem jak gadasz glupoty to nie wróże Ci przyszlosci w zawodzie...No offence.
Nitro? głowice? Co ty wogole gadasz?
Turbo? Masz pojecie ile sie trzeba przy tym napieprzyc?
a przy okazji...
I problem z jakims grzebaniem z bani. Sedici
Wolalbym kupic to sedici i poprostu juz w niego pakowac kase na tuning niz sie bawic z 8V wogole sie nie kalkuluje to co ty chcesz zrobic. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
Krzysio2.0
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 29 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 24-01-2007, 20:50
|
|
|
Siema
Zadalem wam proste pytanie "CZY KTOS Z WAS PODKRECIL FIATA TIPO 2.0 8V NA OKOLO 200KUCY " oczekiwalem kontretnych porad co mozna by bylo zrobic zeby podniesc seryjna moc auta
A jedyne czego sie dowiedzialem to ze mozna sobie kupic tipo 2.0 16v a to wie chyba kazdy czy tez nitro no ok ale tego nie chce
Wypowiedzi kolegow ze "korektor" pisze sie kolektor no to wybacz polonista nie jestem a sugestie kolegi ze nie widzi mnie w roli mechanika to sobie moze... albo ze by wolal kupic gotowe Tipo 16V to co ty potrafisz kupic galke jacky kolpaczki na allegro i cwaniakowac na forum wybacz ale raczej nie mamy o czym rozmawiac
Bo nie poto kupywalem Tipo 2.0 8V pakowalem w niego cale oszczednosci i czas zeby teraz kupic zajechane 16V
Panowie jesli ktos robil jakies przerubki w 2.0 8V i sie sprawdzily a chcialby mi doradzic prosze PISAC a ci wszyscy tak zwani FACHOWCY TEORETYCZNI OD TIPO niech sobie swoje fach rady zatrzymaja dla siebie |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-01-2007, 21:16
|
|
|
sorry ale az mnie wkurzyles swoja durna gadka.
Podejrzewam ze z ciebie taki mechanik ze jakbym Ci maske otworzyl od subaru to bys zrobił wielkie oczy i ja predko zamknął...
Ludzie poprostu odpowiedzieli Ci ze to sie nie opłaca takie dlubanie bo sie poprostu nie kalkuluje a jak Ty chcesz wpakować kolejne 6 patoli w cos co i tak jezdzic nie bedzie to Twoja wola. Ja za te 6 patoli wolalbym kupic zdrowe sedici (nawet jest tu ogloszenie) i dupy sobie nie zawracac wiecej 8V. Na zdrowy chlopski rozum. Zadales pytanie i dostales konkretne odpowiedzi. A ze Tobie sie nie podobała i od razu tu piszesz glupoty o "fachowcach teoretycznych od Tipo" to wybacz ale to chyba nie to forum. Idz na forum Ulicy Sezamkowej tam moze Cie zrozumieją.
Na marginesie to tu kazdy ma coś mądrego do powiedzenia bo ma lub mial Tipo. I czy jest lepszym czy gorszym fachowcem to powinienes to potraktowac jako sugestie ktora bo i tak przeciez zrobisz po swojemu.
Pozostaje jedna kwestia. Po jaka cholere zadales pytanie skoro i tak zrobisz po swojemu?
Wstaw sobie turbo,nitro a nawet smigło od helikoptera ale pozniej nie płacz ze wywaliles na to sporo kasy a i tak w dupe dostajesz na pierwszych lepszych światłach od pierwszej lepszej Foki w dieslu. Odpowiem wtedy z czysta satysfakcją: A nie mowiłem?
Krzysio2.0 napisał/a: | "CZY KTOS Z WAS PODKRECIL FIATA TIPO 2.0 8V NA OKOLO 200KUCY " |
Conajmniej niedorzeczne pytanie.
Bo sie poprostu to nie kalkuluje. Wiec pewnie madrzy mechanicy z tego forum tego nie zrobili bo jak pisali wyzej wola kupic sedici niz wpieprzac kase w niewiadomo co.
Zeby miec z 8V 200Kucy musisz wywalic naprawde sporo kasy. Gra niewarta świeczki i tyle.
To moje zdanie ale przeciez ty świetny mechanik zrobisz jak zechcesz i Twoje Tipo bedzie latac szybciej od Concorde'a
Krzysio2.0 napisał/a: | albo ze by wolal kupic gotowe Tipo 16V to co ty potrafisz kupic galke jacky kolpaczki na allegro i cwaniakowac na forum wybacz ale raczej nie mamy o czym rozmawiac |
To co ja potrafie nie Tobie oceniac. Nie po to szkoł wiele konczylem i meczylem sie po warsztatach zeby sie nie znac na tym. Otworzyc Ci maske mojego auta? Ciekawe czy bedziesz wiedzial gdzie sie wogole dolewa płyn do chłodnicy... mechaniku-magiku.
Masz racje nie mamy o czym rozmawiac...Bo nie dorosłeś. |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-01-2007, 21:25
|
|
|
To ja proponuje lekturke http://www.guy-croft.com/ .Są tam dosyć obszernie opisane (jęz.angielski)modyfikacje ze zdjeciam.Nawet jeśli sie nie zna angielskiego po zdjeciach sie można dużo domyślić.Szczególnie że jest tam sporo o silnikach Fiata DOHC 8V. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
|